Gå til innhold

Vente noen dager før vaske treningsklær

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å trene to ganger i uken og har kjøpt meg to treningsbukser, så jeg har en til hver dag.

Tidligere har jeg bare hatt èn treningsbukse, så jeg har vasket den med en gang jeg kom hjem fra trening.

Vil det nå være ok om jeg lar treningsklærne jeg bruker i dag ligge til søndag før jeg vasker alt samlet? Jeg svetter en del og er redd for at lukt skal sette seg i klærne om de ligger med svettelukt noen dager før de vaskes.

Anonymkode: fc258...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg svetter også, ville aldri latt det ligge. Men kan jo vaskes sammen med andre ting da. 

Anonymkode: 76269...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke la svette trenings-t-skjorter ligge, de må vaskes med en gang for at lukt ikke skal sette seg. Bukser går bedre, og selv om man svetter der også, blir det liksom ikke samme lukt som under armene på en t-skjorte. 

Anonymkode: 2ecf0...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det er individuelt. Mine kan tørkes og vaskes senere. Mannen sine stinker og blir ødelagt om han ikke setter de på med en gang

Anonymkode: 4dda5...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at du kan prøve å se! Men det viktige er uansett at det får tørke fort og ordentlig etter trening i påvente av vask 😊

Anonymkode: b914a...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, da vasker jeg dem med en gang. :) 

TS

Anonymkode: fc258...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har jeg treningsungdom som trener hver dag (og svetter mye).  Vasker kanskje et par ganger i uken. Aldri vært noe problem.

Anonymkode: 50fa5...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at du lar de tørke, jeg henger mine over skittentøyskurven så de tørker. Da går det helt fint med noen dager. Bruker natron inni selve vaskemaskinen, og litt eddik i skyllemiddelkammeret. Aldri fått noe dårlig lukt. 

Anonymkode: b71e4...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...