Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2002 #1 Skrevet 22. februar 2002 Jeg har funnet ut at det er svært viktig å drømme. Ha mål, målsetninger, og delmål. Mine drømmer er å tjene nok innen 5 år til å kunne bygge en liten stall med et vakkert hovedhus litt utenfor Oslo. Der skal jeg ha et par hester, og en minigris. Samboeren min og jeg skal ha et barn, og barnet skal hvis det blir jente, hete Vinga. Guttenavn har jeg ikke funnet ut enda. Jeg vil tjene nok til å kunne ansette en fast person til rengjøring av huset, og barnepass. Jeg vil hjelpe andre til å lykkes, å oppnå SINE drømmer. Hva er DIN drøm?? 12
Hedda-78 Skrevet 22. februar 2002 #2 Skrevet 22. februar 2002 Å trives i jobben. Å engasjere meg og brenne for noko. Friske barn.12
lucy Skrevet 22. februar 2002 #3 Skrevet 22. februar 2002 Å få den kuleste jobben i verden, for nå har jeg studert i 100 år føles det som... Et og et halvt år igjen.... Dessuten et fantastisk romantisk bryllup i sommer med nydelig vær 1212[ Dette Innlegg er endret av: lucy den 2002-02-22 15:52 ]
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2002 #4 Skrevet 22. februar 2002 *Jeg drømmer meg bort i mine egne drømmer, og glemmer helt at virkeligheten er min egentlige drøm. For hva er vel en drøm uten en virkelighet å flukte fra?* En av mine aller største drømmer er å kunne være et menneske til å stole på, og som kan stå for det jeg ønsker. Jeg ønsker å være der for de som trenger noen å snakke med, de som trenger en støtte når noe er vanskelig. Jeg ønsker meg en jobb hvor jeg kan hjelpe andre ut ifra min egne personlige kvaliteter, og ikke bare ut ifra lønna. Barnevernspedagog er en stor drøm. Ønsker å jobbe med barn og unge som ikke har det så godt som de burde. Jeg ønsker da å vise dem at det finnes muligheter for ALLE, og at alle mennesker er like verdifulle! Jeg har drøm om en mann jeg elsker og som kan elske meg tilbake. Jeg ønsker meg de barna jeg får når den tid kommer. Vil ha et hus jeg kan innrede selv, en stor hage hvor barna kan leke i. Akkurat nå er min aller største drøm å kunne komme meg ut av de problemene jeg sitter i, slik at jeg kan yte mer for familie og venner. Jeg vil gjerne sende et smil og en varm klem til venner, familie og alle dere på KG! Dere inspirerer meg til å bli et bedre menneske. Takk for at dere er til! 12
LilleMika Skrevet 23. februar 2002 #5 Skrevet 23. februar 2002 Vil bare si til deg, Hope, at du allerede har oppnådd mye av drømmen din. Du er fantastisk... Du har iallfall vist at du er der for de som trenger deg!!! Jeg er veldig gla for at jeg får lov til å være vennen din! Min drøm... må være å bli et godt menneske. Å kunne være til nytte. Å bety noe for andre. Jeg ønsker meg en jobb jeg passer i, hvor jeg kan yte maksimalt. Jobben trenger ikke å være godt betalt, bare jeg trives i den. Jeg ønsker meg en mann jeg kan elske, og som elsker meg tilbake. Og to små barn... (ikke ennå). En fin liten kjernefamilie. Jeg drømmer om å gjøre mitt beste for at verden skal bli et bedre sted å være... 12
Gjest *Perser* Skrevet 23. februar 2002 #6 Skrevet 23. februar 2002 min drøm er at penger ikke skulle ha styrt oss så mye som det gjør! det skulle vært gratis med nødvendige ting! en plass å bo mat osv! min drøm er at ingen trengte å sulte eller selge seg selv eller selge søppel for å klare seg selv! min drøm er at alle kunne fått gratis utdanning over hele verden og alle barn skulle kunne hat klær og tak over hode og mat på borde hverdag! min drøm er at en dag alle vi i verden kunne vært glad og vært venner, og det ikke skulle vært noe bekymring å se bare glade fjes å se! min drøm er at alle vi i verden hadde hat ett mål i livet og det var at vi skulle gjordt alt vi kunne for å leve godt alle sammen og gjordt verden til en bedre plass å bo i! men men nå må jeg vel slutte å drømme og komme meg ned på jorda igjen, for slik blir det vel aldri! for mye vil ha mer! og alle tenker bare på seg selv og sine inkl. meg! staten vil ha bare penger, penger til å ha i sin egen lomme, enn å hjelpe stakkas unger som sulter eller blir bombet ihjel! folk vil krige og voldta og morde for å få sin vilje, ingen tenker på alle de uskyldige som blir drept hverdag bare for andre sin idioti, stakkas uskyldige små barn som hendene og føttene deres og andre kroppsdeler blir kuttet pga noen andre vil vise hvor stor makt de har! uff nei det var mye å tenke på for lille meg på en lørdags morning! klem fra litt deppa _________________ *Perser*1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-02-23 11:51 ]
Netti Skrevet 23. februar 2002 #7 Skrevet 23. februar 2002 Drømmer endrer seg over tid.... Tidligere drømte jeg om å bli sosionom for å kunne hjelpe andre mennesker, at barna mine skulle få være friske og bli lykkelige og samfunnsbevisste mennesker. Jeg er nå sosionom, det går bra med barna mine, jeg har vært heldig. Men nå skulle jeg gjerne hatt en friere økonomi slik at jeg kunne vært mer fleksibel. Har forstått at økonomi i alt for stor grad styrer vår hverdag. Nå har jeg en egoistisk drøm: å få råd til å kjøpe leilighet sentralt i Oslo så jeg kommer nærmere ungene mine. Men med en sosionoms lønn, er dette rimelig urealistisk.12
elle Skrevet 23. februar 2002 #8 Skrevet 23. februar 2002 Jeg har mange drømmer.. Men jeg drømmer om en jobb jeg kan elske At jeg hver dag gleder meg til å gå på jobb. Jeg drømmer også om familie, og en hund. Kanskje en flott loftsleilighet i Oslo og et hvit tre hus i Risør. En mann vil jeg også ha, i drømmen min. Dette er vel de store tingene, men jeg har mange små drømmer og. Som å en dag få gi ut en bok kanskje.... klem _________________ elle 1212[ Dette Innlegg er endret av: elle den 2002-02-23 22:24 ]
Usikker Skrevet 23. februar 2002 #9 Skrevet 23. februar 2002 Jeg har en drøm om TRYGGHET. Det savner jeg.... _________________ Sliten og lei.1212[ Dette Innlegg er endret av: usikker den 2002-02-23 23:05 ]
Bria Skrevet 24. februar 2002 #10 Skrevet 24. februar 2002 Jeg har de samme drømmene som Perser, men skal jeg velge en drøm som handler om meg og mine så er den aller viktigste drømmen at vi får beholde vår gode helse og kan forbli frisk. Så får vi greie alt det andre som måtte komme, men at vi uansett får beholde hverandre. Og til Hope: Du ER fantastisk _________________ Hilsen Bria 1212[ Dette Innlegg er endret av: Bria den 2002-02-24 01:09 ]
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2002 #11 Skrevet 24. februar 2002 Min drøm er å flyttr til en lien Spansk eller Portugisisk liten by. Jeg vet akkurat hvordan det ser ut der. Gammel by, fri for alle slags neonlys og andre reklamegreier. Husene er bygd av stein/mur. Det er masse blomster. Der vil jeg bo og starte mitt eget. Det kan være pensjonat, konditori/kafe/bar. For å realisere det må jeg ha enda en drøm,Vinne i Lotto. Det som er så fint med drømmer, er at de er helt gratis.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2002 #12 Skrevet 25. februar 2002 Jeg har en drøm om å bli frisk, men jeg vet at det er en drøm som aldri kan bli til virkelighet. Har en drøm om å ikke bli sykere/mere funksjonshemmet. Men det er også en "fin" drøm. Har en drøm om å få en økonomi som gir meg mulighet til å få velge hvordan jeg kan leve det livet jeg har fått, best mulig. Men da må staten Norge slutte å diskriminere meg, dvs de som er kronisk syke og fra tatt muligheten til å ta en utdannelse på sine premisser. Har en drøm om å få flytte sammen med min kjære, men da må jeg oppgi min uavhenighet (økonomisk). Skulle ønske at vi kunne flytte sammen og ikke bli ruinert pga de statlige reglene. Jeg har mange drømmer, men kanskje en dag kan jeg få oppleve at noen av dem blir virkelighet...
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2002 #13 Skrevet 26. februar 2002 Ser det er mange drømmer her. Det er flott!!! Håper alle får en eller fler av sine drømmer oppfylt! Det fortjener vi alle. Klemmer fra 12
Pisces Skrevet 26. februar 2002 #14 Skrevet 26. februar 2002 Min drøm.... ..er å gi barna mine en trygg og kjærlighetsfyllt barndom, å utvikle forholdet til min kjære mot stadig nye høyder (hehe), og å få muligheten til å jobbe med noe jeg brenner for og det uten økonomiske bekymringer.. Sånn idealistisk sett er det jo også en drøm å bli mitt beste meg, og gi barn og unge som vokser opp i dag innsikt i sitt eget verd, og oppfordre de til å følge sine drømmer og ta ansvar for sine egne liv. Å være med på å lokke frem livsgnisten i alle de trette blikkene og rote frem miraklene bak de gustne hverdagsbekymringene... Min litt hemmelige drøm er å vekke til live den feminine urkraften og kjenne styrken i meg selv..styrken til å verne min familie, til å være stolt av min kvinnelighet, til å være eggende erotisk, til å utfolde mine evner, til å være sårbar og humoristisk...til å danse over fjellene à la Shakira uten å føle meg som en parodi..*ler* Pisces
Creo Skrevet 26. februar 2002 #15 Skrevet 26. februar 2002 Jeg har en drøm om å etablere min egen virksomhet, ideen holder jeg for meg selv I mellomtiden skal jeg oppnå den kunnskap og erfaring som må til for å drive "bedriften" (kind of) på riktig måte. For meg er dette en drøm fordi den oppfyller mye av det jeg liker å drive med, tenke på og engasjere meg i. Når den drømmen er virkelighet, kommer det helt sikkert en ny å satse mot
Krølltopp Skrevet 27. februar 2002 #16 Skrevet 27. februar 2002 Ååååååååå! Så fin tråd dette er! *sukk* Man burde egentlig skrevet ned drømmene sine hver eneste uke, som en påminnelse om å være tro mot seg selv. Min personlige liste over drømmer er forøvrig: - Å klare å fullføre medisinstudiene mine, samtidig som jeg ikke mister idealismen min av syne. - Å klare å få til en studie-reise til Jamaica, for å jobbe blant de fattigste av de fattigste i Trench-Town. - Å forelske kjæresten min hver eneste dag! - Å ta meg tid til de nære ting; familie, venner, kunst. -Eget hus med tårn........og små babyer -Å være tro mot meg selv og min kjære, slik at jeg får overskudd til å spre godhet til andre. 12
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2002 #17 Skrevet 28. februar 2002 At de som har gjort en så vondt her i livet,en dag får sin straff.De som bare tramper andre ned og grafser til seg,smuler og hele brød. Og så er min drøm at noen stakkare få utvalgte her i livet får beholde femmeren sin i lønn.
Medinilla Magnifica Skrevet 28. februar 2002 #18 Skrevet 28. februar 2002 MIN DRØM: -En dag gifte meg med den kjæresten jeg har. -At alle jeg er glad i skal få leve et langt liv uten alvorlige sykdommer. -Å få friske velskapte barn. -Å bo i et lite fint hus litt utenfor byen, med eplehage og mange fine blomster. -At jeg skal leve til jeg blir gammel. -At jeg og min kjæreste alltid skal elske hverandre. -At jeg skal klare å gjøre andre menneskers liv litt lysere hvis de trenger det. -At jeg alltid vil ha gode venner som jeg kan snakke med om alt. -At jeg skal ha råd til å unne meg selv noe jeg har lyst på innimellom. 12
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #20 Skrevet 27. april 2021 Gjest Anonymous skrev (På 22.2.2002 den 8.18): Jeg har funnet ut at det er svært viktig å drømme. Ha mål, målsetninger, og delmål. Mine drømmer er å tjene nok innen 5 år til å kunne bygge en liten stall med et vakkert hovedhus litt utenfor Oslo. Der skal jeg ha et par hester, og en minigris. Samboeren min og jeg skal ha et barn, og barnet skal hvis det blir jente, hete Vinga. Guttenavn har jeg ikke funnet ut enda. Jeg vil tjene nok til å kunne ansette en fast person til rengjøring av huset, og barnepass. Jeg vil hjelpe andre til å lykkes, å oppnå SINE drømmer. Hva er DIN drøm?? 12 Altså, det meste av dette høres bra ut. Men nå føler jeg at jeg må sjekke på Facebook om noen faktisk heter Vinga. Anonymkode: 349d4...e3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå