AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden heg har vært i ett forhold med en mann i over 2 år. Siste året har mildt sagt vært jævlig. Vi havnet i en krangel og han kvelte meg og holdt meg nede selv og jeg sa jeg ikke fikk puste. (Jeg måtte leke død til slutt) gikk noen måneder før det igjen oppsto en krangel og han tok tak i meg og slo meg (med flat hånd) han lattliggjorde meg mens jeg lå på gulvet og gråt. Dagen etter spør han om vi kranglet og jeg svarer med at han slo meg. Han svarer deretter «Du provoserte meg vel sikkert da» jeg er mildt sagt sjokkert og ukomfortabel rundt han. Ser ikke denne siden av han ofte, men når det først skjer så er det skremmende. Han har vært mer aggressiv og sint det siste året også. Er jo glad i han… Anonymkode: 9b06d...e99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Anmeld ham. Og gå. Selvsagt. Anonymkode: 468ed...4d2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Gå. Kontakt krisesenter for hjelp og rådgivning. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Kom deg vekk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): heg har vært i ett forhold med en mann i over 2 år. Siste året har mildt sagt vært jævlig. Vi havnet i en krangel og han kvelte meg og holdt meg nede selv og jeg sa jeg ikke fikk puste. (Jeg måtte leke død til slutt) gikk noen måneder før det igjen oppsto en krangel og han tok tak i meg og slo meg (med flat hånd) han lattliggjorde meg mens jeg lå på gulvet og gråt. Dagen etter spør han om vi kranglet og jeg svarer med at han slo meg. Han svarer deretter «Du provoserte meg vel sikkert da» jeg er mildt sagt sjokkert og ukomfortabel rundt han. Ser ikke denne siden av han ofte, men når det først skjer så er det skremmende. Han har vært mer aggressiv og sint det siste året også. Er jo glad i han… Anonymkode: 9b06d...e99 Og du er sammen med denne voldelige mannen fordi? 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Slik det er nå, er så bra som det kommer til å bli. Herfra vil det sannsynligvis bare eskalere. Håper du kommer deg raskt bort 🫶 Anonymkode: d037a...6f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden At du er glad i han er irrelevant, faktisk. Han er et svin og han kommer til å slå deg igjen. Hvor langt skal det gå før du skjønner alvoret? Han kan drepe deg neste gang....... Anonymkode: d7a76...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Den første episoden du beskriver er svært alvorlig. En mann som går etter strupen din og kveler har 7 ganger så stor sannsynlighet for å drepe deg. den andre episoden er også svært alvorlig, og du må absolutt finne en trygg måte å komme deg unna denne voldsmannen. Anonymkode: 6e619...5ae 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Mardina skrev (21 minutter siden): Og du er sammen med denne voldelige mannen fordi? 🤔 Jeg utrykker bare følelsene mine her. Føler meg litt lost og tar imot innspill 😊 Anonymkode: 9b06d...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): At du er glad i han er irrelevant, faktisk. Han er et svin og han kommer til å slå deg igjen. Hvor langt skal det gå før du skjønner alvoret? Han kan drepe deg neste gang....... Anonymkode: d7a76...4b6 Jeg syns det er vanskelig. Han har mange fine sider ved seg og jeg tror han «mistet» det litt under krangelen. Takk innspillet. Anonymkode: 9b06d...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Slik det er nå, er så bra som det kommer til å bli. Herfra vil det sannsynligvis bare eskalere. Håper du kommer deg raskt bort 🫶 Anonymkode: d037a...6f2 Du tror det? Jeg ser ellers så mye fint i han. Syns det er vanskelig .. Men takk for ditt innspill! Setter pris på det Anonymkode: 9b06d...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg utrykker bare følelsene mine her. Føler meg litt lost og tar imot innspill 😊 Anonymkode: 9b06d...e99 Innspillet fra flere her er at du bør forlate denne mannen. Det blir ikke bedre, det kommer til å bli verre.... Om du virkelig bryr deg om deg selv, så gjør du det slutt og kommer deg videre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Nei, bare nei. Jeg ser du skriver at han har mange fine sider, det vil si at han er manipulerende også. Ta av deg de rosa brillene asap og gå før det er for sent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Mardina skrev (Akkurat nå): Innspillet fra flere her er at du bør forlate denne mannen. Det blir ikke bedre, det kommer til å bli verre.... Om du virkelig bryr deg om deg selv, så gjør du det slutt og kommer deg videre. Kanskje lett å skrive her. Jeg har opplevd mye fælt tidligere.. det er lettere sagt enn gjort kanskje. Anonymkode: 9b06d...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Kontakt krisesenter. Dropp han Anonymkode: 70c87...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Okei jeg ser hva dere skriver. Jeg har aldri vært i ett så langt forhold før i hvert fall ikke ett som er så bra som dette «var» i begynnelsen (kanskje jeg ikke tror jeg fortjener bedre)? Jeg bor i hans leilighet og har ikke noe annet sted å dra nå. Jeg er lost i tanken om at dette kun skjedde pga for mye alkohol fra hans side og at dette ble for mye for han. Jeg går på nav og får sykepenger pga psyken min fra før.. Jeg har ingen sted å dra og vet ikke hvordan jeg tar opp dette nå som «alt er bra» han er i godt humør nå. Hva om det bare rant over for han i krangelen? Samtidig som det er vanskelig .. det er kanskje vanskelig å skjønner for dere Anonymkode: 9b06d...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Han er jo farlig, du måtte spille død, for at han ikke skulle drepe deg. En dag kommer han til å drepe deg. Håper virkelig du kan ringe krisesenter og prate med de. Da jeg var 19 år, så slo kjæresten min meg etter 1 år sammen. Jeg gikk på dagen. Samme skjedde med han neste kjæreste, hun og gikk på dagen. Mens neste ble, og etter 4 år, så drepte han henne. Han her var jo helt fantastisk, fram til dagen han slo. Anonymkode: a061f...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han er jo farlig, du måtte spille død, for at han ikke skulle drepe deg. En dag kommer han til å drepe deg. Håper virkelig du kan ringe krisesenter og prate med de. Da jeg var 19 år, så slo kjæresten min meg etter 1 år sammen. Jeg gikk på dagen. Samme skjedde med han neste kjæreste, hun og gikk på dagen. Mens neste ble, og etter 4 år, så drepte han henne. Han her var jo helt fantastisk, fram til dagen han slo. Anonymkode: a061f...073 Dette var veldig skremmende å lese .. beklager så mye. Klem Anonymkode: 9b06d...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Du tror det? Jeg ser ellers så mye fint i han. Syns det er vanskelig .. Men takk for ditt innspill! Setter pris på det Anonymkode: 9b06d...e99 Det kan være det er mye fint i ham, men du synes det "fine med ham" er mer verdt enn livet ditt? Om han dreper deg så lever han videre, og hvem vet, kanskje det finnes en kvinne som liker han så godt at hun overser at sitter i fengsel for å ha tatt livet ditt. Men sånn er det, onde mennesker kan være sjarmerende som bare det... Jeg har selv flyktet fra en som forsøkte å ta livet mitt, og klarer ikke å si noe annet enn at jeg er glad for at jeg fortsatt lever, og at det føles nesten ut som et mirakel at jeg fortsatt er det. Håper virkelig jeg slipper å sveve mer mellom liv og død før tiden min virkelig er inne..! Anonymkode: 127c5...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Tror du ts at det fins menn som ikke har en eneste bra egenskap? Siden du påpeker hvor fin han er ellers? Man blir ikke i sånne forhold. Ved første gangen må man bare gå. Bor dere sammen? Fortell gjerne dette til en venninne eller foreldre, som kan hjelpe deg å komme deg bort om dere bor sammen. Om ikke.... Bare avslutt. Alle har en fin side. Ikke alle slår eller skader. Du må bare våkne. For han kan drepe deg. Og det kan også skje selv om han " bare" skal skremme deg. En god mann skremmer ikke. Eller slår. Eller nedverdiger. Han er ikke god. Endret 2 timer siden av Perfume Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå