AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1 Del Skrevet 27. november 2024 Hva kjøper man til en gutt på 16 år, i prisklassen 500 - 1000,-? Ikke gavekort, for det har han fått før, og han bruker de ikke. Han liker fotball og klær (merkeklær). Anonymkode: da51b...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #2 Del Skrevet 28. november 2024 Hva ønsker han seg da? Polo, Ralph lauren - gensere er populært her, de kan du få for rundt tusenlappen i disse dager ( på f.eks kidsbrandstore ) . Ellers så er Amundsen populært, da pannebånd og buff. Anonymkode: 10f2e...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #3 Del Skrevet 30. november 2024 min ønsker seg kun penger eller gavekort Anonymkode: 12f40...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #4 Del Skrevet 30. november 2024 Penger tenker jeg. Anonymkode: 1cb77...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #5 Del Skrevet 30. november 2024 Helt håpløst, jeg har en selv… Jeg har kjøpt et par hettegensere av merker jeg håper han liker, ellers aner jeg ikke. 🙈 Jeg vet av erfaring at han ikke er eldre enn at han blir skuffet hvis han bare får penger også, han ønsker å pakke opp noe på julaften. 🙈 Anonymkode: f0e34...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #6 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 0.17): Hva kjøper man til en gutt på 16 år, i prisklassen 500 - 1000,-? Ikke gavekort, for det har han fått før, og han bruker de ikke. Han liker fotball og klær (merkeklær). Anonymkode: da51b...d4d Polo Ralph Lauren, parfyme, gavekort. Anonymkode: 622c0...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #7 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt håpløst, jeg har en selv… Jeg har kjøpt et par hettegensere av merker jeg håper han liker, ellers aner jeg ikke. 🙈 Jeg vet av erfaring at han ikke er eldre enn at han blir skuffet hvis han bare får penger også, han ønsker å pakke opp noe på julaften. 🙈 Anonymkode: f0e34...b41 Min 16 åringen liker også å ha pakker som han åpner på julaften. Trenger ikke å være store gaver Anonymkode: bd8b8...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #8 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt håpløst, jeg har en selv… Jeg har kjøpt et par hettegensere av merker jeg håper han liker, ellers aner jeg ikke. 🙈 Jeg vet av erfaring at han ikke er eldre enn at han blir skuffet hvis han bare får penger også, han ønsker å pakke opp noe på julaften. 🙈 Anonymkode: f0e34...b41 Da må han komme med ønsker. Anonymkode: 14e04...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #9 Del Skrevet 30. november 2024 Hvite t-skjorter, hvite tennissokker, bjørn borg boxere, bjørn borg dusjsåpe, merino ull genser, skivotter/hansker fra Hestra. Anonymkode: 596c5...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå