Gå til innhold

Har arkitekter, og ingeniører noe å lære av førtidas folk ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 
 
Eit ordtak seier en "skal leve i nutida, og ikkje i førtida " 
 
Eit ordtak seier også " Ein må ta noen steg tilbake skal ein bygge framtida"  Har genrasjonskløfta   skjønt  poenget her. ?  Hvorfor  som dei støpte for 70 -80 år sidan har vist seg å vera av igjennomgående bedre holbarhetsdato  en bruer de bygde seinere. ?  Er det  effektivisering- prosessen,kostnadene,planleggingen, eller rett og slett  mangel på fagkunnskaper ?

 Raumabanen er blandt pærla i norsk jernbanehistorie, og de som bygde den hadde en unik  kompetanse, som det virkelig står respekt. Fattige Norge opna for hundre år sidan 6 nye jernbanebruer på 15 år bygd med handemakt, men rike norge har ikkje råd og holde dem vedlike,men fortsatt i daglig bruk innenfor infrastrukturen.

Mye av det som ble bygd  for 100 år sidan er idag  kunst og svært imponerande. Det er utruleg å sjå korleis dei  bygde hus, og  bruer. kaiannlegg , og har brote steinen til mange bruer som farmleis er inntakt idag seier Eriksen

Raumabanen på 114 kilometer tok tolv år å få ferdig for hundre år sidan.
Med handmakt, hammar og bor.

Follobanen på 22 kilometer tok tolv år å få ferdig for to år sidan.
Med fire tunnelboremaskiner. Med høgspentleidningar som var skøyta med teip.

Anonymkode: ca428...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):
 
 
Eit ordtak seier en "skal leve i nutida, og ikkje i førtida " 
 
Eit ordtak seier også " Ein må ta noen steg tilbake skal ein bygge framtida"  Har genrasjonskløfta   skjønt  poenget her. ?  Hvorfor  som dei støpte for 70 -80 år sidan har vist seg å vera av igjennomgående bedre holbarhetsdato  en bruer de bygde seinere. ?  Er det  effektivisering- prosessen,kostnadene,planleggingen, eller rett og slett  mangel på fagkunnskaper ?

 Raumabanen er blandt pærla i norsk jernbanehistorie, og de som bygde den hadde en unik  kompetanse, som det virkelig står respekt. Fattige Norge opna for hundre år sidan 6 nye jernbanebruer på 15 år bygd med handemakt, men rike norge har ikkje råd og holde dem vedlike,men fortsatt i daglig bruk innenfor infrastrukturen.

Mye av det som ble bygd  for 100 år sidan er idag  kunst og svært imponerande. Det er utruleg å sjå korleis dei  bygde hus, og  bruer. kaiannlegg , og har brote steinen til mange bruer som farmleis er inntakt idag seier Eriksen

Raumabanen på 114 kilometer tok tolv år å få ferdig for hundre år sidan.
Med handmakt, hammar og bor.

Follobanen på 22 kilometer tok tolv år å få ferdig for to år sidan.
Med fire tunnelboremaskiner. Med høgspentleidningar som var skøyta med teip.

Anonymkode: ca428...ba8

Er Follobanen ferdig . . .? Det er ikke mitt inntrykk . . 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...