AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Eit ordtak seier en "skal leve i nutida, og ikkje i førtida " Eit ordtak seier også " Ein må ta noen steg tilbake skal ein bygge framtida" Har genrasjonskløfta skjønt poenget her. ? Hvorfor som dei støpte for 70 -80 år sidan har vist seg å vera av igjennomgående bedre holbarhetsdato en bruer de bygde seinere. ? Er det effektivisering- prosessen,kostnadene,planleggingen, eller rett og slett mangel på fagkunnskaper ? Raumabanen er blandt pærla i norsk jernbanehistorie, og de som bygde den hadde en unik kompetanse, som det virkelig står respekt. Fattige Norge opna for hundre år sidan 6 nye jernbanebruer på 15 år bygd med handemakt, men rike norge har ikkje råd og holde dem vedlike,men fortsatt i daglig bruk innenfor infrastrukturen. Mye av det som ble bygd for 100 år sidan er idag kunst og svært imponerande. Det er utruleg å sjå korleis dei bygde hus, og bruer. kaiannlegg , og har brote steinen til mange bruer som farmleis er inntakt idag seier Eriksen Raumabanen på 114 kilometer tok tolv år å få ferdig for hundre år sidan. Med handmakt, hammar og bor. Follobanen på 22 kilometer tok tolv år å få ferdig for to år sidan. Med fire tunnelboremaskiner. Med høgspentleidningar som var skøyta med teip. Anonymkode: ca428...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eit ordtak seier en "skal leve i nutida, og ikkje i førtida " Eit ordtak seier også " Ein må ta noen steg tilbake skal ein bygge framtida" Har genrasjonskløfta skjønt poenget her. ? Hvorfor som dei støpte for 70 -80 år sidan har vist seg å vera av igjennomgående bedre holbarhetsdato en bruer de bygde seinere. ? Er det effektivisering- prosessen,kostnadene,planleggingen, eller rett og slett mangel på fagkunnskaper ? Raumabanen er blandt pærla i norsk jernbanehistorie, og de som bygde den hadde en unik kompetanse, som det virkelig står respekt. Fattige Norge opna for hundre år sidan 6 nye jernbanebruer på 15 år bygd med handemakt, men rike norge har ikkje råd og holde dem vedlike,men fortsatt i daglig bruk innenfor infrastrukturen. Mye av det som ble bygd for 100 år sidan er idag kunst og svært imponerande. Det er utruleg å sjå korleis dei bygde hus, og bruer. kaiannlegg , og har brote steinen til mange bruer som farmleis er inntakt idag seier Eriksen Raumabanen på 114 kilometer tok tolv år å få ferdig for hundre år sidan. Med handmakt, hammar og bor. Follobanen på 22 kilometer tok tolv år å få ferdig for to år sidan. Med fire tunnelboremaskiner. Med høgspentleidningar som var skøyta med teip. Anonymkode: ca428...ba8 Er Follobanen ferdig . . .? Det er ikke mitt inntrykk . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå