Uanonym bruker Skrevet 29. november 2024 #41 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg ville krevd en skikkelig prat om dette. Det er ikke normalt å ha sex så sjelden når man bare har vært sammen i 2 år! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #42 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 0.58): Haha jeg tørr ikke 😂 men frister Anonymkode: cc758...a4c Bruk chilli,gjerne ghost eller sterkere.Bare del i 2 og gni godt inn. Anonymkode: 32759...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 29. november 2024 #43 Del Skrevet 29. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 23.50): Jeg har prøvd å ha sex med kjæresten, men han kommer som regel med unnskyldinger som at han er for sliten og ikke orker. Det kan gå 5-6 mnd uten at vi har sex. Får aldri komplimenter, kos eller noe fra han. Jeg skulle rydde før jobb og fant en del ting som dildo (med blodårer og baller. Formet som en ordentlig penis) en sugemaskin og andre leketøy gjemt under masse klær. Jeg føler meg veldig erstattet nå. Det gjør noe med selvtilliten min. Hva ville dere tenk og hva burde jeg gjøre i denne situasjonen? Jeg har ikke noe problem med at han har leketøy, men at han bruker det istedenfor å være intim med meg sliter jeg med. Anonymkode: cc758...a4c Helt tydelig her at dere ikke klarer å møte hverandre på sexfronten ihvertfall. Dere må nok lære dere å snakke om hva dere tenner på, hva dere er villige til å prøve ut med hverandre og hva dere vil oppleve. Er dere ikke vant til å gjøre dette så må dere lære dere dette. Dette er et ansvar dere begge har. Melder den ene seg ut så ødelegger man automatisk for begge to og man vil i praksis ødelegge et viktig element i et forhold. Er sexlivet med hverandre dårlig så blir ikke lysta på sex med hverandre så veldig av interesse heller. Man slutter da å ha lyst til å ha sex med den andre. Endret 29. november 2024 av Fighter83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #44 Del Skrevet 29. november 2024 Pippi Lotta skrev (6 timer siden): Dette er litt intresangt. Er ikke så lenge siden det var en trå om en dame som hadde en samboer som gjemte dildoen hennes og de slet med sexlivet. Der var nesten alle i tråden enige om at mannen hennes var på grensen til gal, nå nor kjønene er snud på så er det fremdeles mannen som har "feil". Jeg tro komunikasjon er nødvendig uanset hvilke kjøn man er, og jeg synes det er helt tullete å beskylde noen for å være homo med så lite informasjon. Trist at menn får så ekstremt litte frihet i hvordan de "får lov" til å utryke sexualiteten sin. Njaaaa, vil ikke akkurat si det er to like tråder. Ts i andre tråden, som var en kvinne, hun hadde i all høyeste grad sex med mannen sin. Det han ikke likte var at hun ikke fikk orgasme av inn ut jokkingen hans, og dermed lagt ned forbud mot å bruke fingre eller leketøy på klitten under samleie. Hvis ikke hun fikk orgasme slik han bestemte det så kunne hun bare ha det så godt. Så bikket det over for han helt fullstendig og han gjemte sexleketøyet hennes da han reiste bort, slik at hun ikke skulle få onanere med leketøyet. Sykt med andre ord. Her vil kvinnelig ts ha sex med mannen sin. Han vil ikke ha sex, men leke med dildo i rompa. Da snakker vi ikke lenger om krydder eller avveksling 😬 Anonymkode: c519f...7a7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #45 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 3.14): Godt spørsmål. Lurer på det samme! Hvorfor noe som er så klart visuelt en penis (?) lurer på om han ikke er helt komfortabel med meg dessverre Anonymkode: cc758...a4c Jeg var sammen med en som veldig tydelig helte mot den andre siden. Men han var av typen som aldri skal snakke om noe som er vanskelig, privat eller flaut. Han dumpet meg helt plutselig og få måneder etterpå giftet han seg med en annen dame, men han er nok ganske godt innelåst i skapet sitt. Tror dessverre det finnes en del menn som er skeive men nekter å anerkjenne det, minst av alt overfor seg selv. Om man vet om det legger man gjerne også merke til at de prøver påfallende hardt nettopp å være «mannemann». Litt sånn påtvungne handlinger for å overbevise andre om at man ikke er gay. Anonymkode: 9a4c0...234 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #46 Del Skrevet 29. november 2024 PS. Her var et av tegnene på at eksen var gay, også et relativt «homofilt» preferansemønster ang sex. Ikke sexleketøy, men han ville BARE ha analsex med meg. Dette var altså bare én av varsellampene. Anonymkode: 9a4c0...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #47 Del Skrevet 1. desember 2024 Har en kompis som ikke har sex med kona si, men har en Haug med leketøy og har sex med andre kvinner og menn flere ganger i mnd. Han er kun sammen med kona pga barn og status. Han sier det selv. Kona holder nok ut av samme grunn. Men de kommuniserer ikke om det sammen. Så jeg hadde nok revurdert forholdet om det var sånn du beskriver. Anonymkode: d2293...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå