Gå til innhold

Typen vil ikke ha sex, men bruker sexleketøy alene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du vet at du BØR vaske leketøy godt, ikke sant? Spesielt dersom du har den bak.

TS, hvor lenge har dere vært sammen? Hvis det er kort tid, så kanskje det er noe han har hatt med fra tidligere.

Hvis han ikke bruker den bak, og ikke har den med fra tidligere forhold, ja da hadde jeg og begynt å undre. Jeg vil jo ikke spekulere, men i verste fall har han brukt den på noen andre.

Anonymkode: c6329...e0f

Vi har vært sammen i over 2 år og jeg har aldri sett disse leketøyene liggende der før. Dette er nytt for meg. 
ts

Anonymkode: cc758...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er dere samboere? Hva får han ut av forholdet hvis han ikke vil ha sex med deg men likevel har et sexbehov? Elsker han deg? Spleiser du på strømregning og husleie? Vasker du leiligheten hans?

Anonymkode: f46be...f92

Vi er samboere! Jeg prøver meg på å være intim med han, men han er ofte er for sliten og ikke orker. Jeg rydder og vi spleiser ja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi er samboere! Jeg prøver meg på å være intim med han, men han er ofte er for sliten og ikke orker. Jeg rydder og vi spleiser ja 

Men har du gjort noe for å prøve å forstå han? Når jeg spurte om du hadde prøvd å snake med han i en ikke sexuel og ikke anklagende seting, svarte du at du at du nettopp hadde prøvd å ha sex med han.... Det høres jo veldig litte nytig ut å forsette å prøve å ligge med en som ikke vil ligge med deg. Da blir det jo bare mass og press, som er kjempe avtendene!

Dere er kommet inn i et dårlig mønster, skal dere snu det mønstere må en av dere endre oppførsel (og du kan bare endre din egen oppførsel). Jeg forstår det kan være skumelt å komunisere om slike ting, men jeg tror dere må gjøre det om noe skal bli bedre. Om du synes det er skumelt å snake med mannen din kan du gå til sexolog allene for å få noen råd om hvodan du kan gå frem og kansje få hjelp til å se situasjonen fra litt amdre sider. Det å bli sur på grun av en dildo tror jeg er det minst nyttige du kan gjøre her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri sett på mannen min som en mann lenger om han drev med noe sånnt.. sorry as. Hvordan klarer du å fortsatt tenne på ham? 

Anonymkode: 24b0f...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori er at han er homofil. Derfor avslår han sex med sin kvinnelige samboer, men bruker heller en dildo i rompa. Enten ønsker han ikke å komme ut av skapet, eller så vil han, som mange andre menn, ikke forlate samboer før han har noe annet (i dette tilfellet en mann) å gå til. 

Anonymkode: 237be...e66

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han har... byttet interesse.... 

Anonymkode: 4d246...164

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde aldri sett på mannen min som en mann lenger om han drev med noe sånnt.. sorry as. Hvordan klarer du å fortsatt tenne på ham? 

Anonymkode: 24b0f...53f

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min teori er at han er homofil. Derfor avslår han sex med sin kvinnelige samboer, men bruker heller en dildo i rompa. Enten ønsker han ikke å komme ut av skapet, eller så vil han, som mange andre menn, ikke forlate samboer før han har noe annet (i dette tilfellet en mann) å gå til. 

Dette er litt intresangt. Er ikke så lenge siden det var en trå om en dame som hadde en samboer som gjemte dildoen hennes og de slet med sexlivet. Der var nesten alle i tråden enige om at mannen hennes var på grensen til gal, nå nor kjønene er snud på så er det fremdeles mannen som har "feil". Jeg tro komunikasjon er nødvendig uanset hvilke kjøn man er, og jeg synes det er helt tullete å beskylde noen for å være homo med så lite informasjon. Trist at menn får så ekstremt litte frihet i hvordan de "får lov" til å utryke sexualiteten sin.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (56 minutter siden):

Dette er litt intresangt. Er ikke så lenge siden det var en trå om en dame som hadde en samboer som gjemte dildoen hennes og de slet med sexlivet. Der var nesten alle i tråden enige om at mannen hennes var på grensen til gal, nå nor kjønene er snud på så er det fremdeles mannen som har "feil". Jeg tro komunikasjon er nødvendig uanset hvilke kjøn man er, og jeg synes det er helt tullete å beskylde noen for å være homo med så lite informasjon. Trist at menn får så ekstremt litte frihet i hvordan de "får lov" til å utryke sexualiteten sin.

Når en mann foretrekker dildo i rompa i stedet for sex med en kvinne, har han homofile tendenser. Ellers hadde han brukt fleshlight. Hadde dama i den andre tråden slikket på kunstige pupper eller fitte i stedet for å ha sex med mannen, ville jeg ha sagt det samme. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha snakket med han en siste gang, i en rolig stund, og forklart hvor vondt dette er og at du føler deg erstattet. Så ville jeg ha avsluttet forholdet, dette kommer til å gnage i stykker selvtilliten din helt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Når en mann foretrekker dildo i rompa i stedet for sex med en kvinne, har han homofile tendenser. Ellers hadde han brukt fleshlight. Hadde dama i den andre tråden slikket på kunstige pupper eller fitte i stedet for å ha sex med mannen, ville jeg ha sagt det samme. 

For noe svada. Les deg opp på anatomi før du sprer slikt tull. Uopplyst

Anonymkode: 14ec5...7a9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 23.50):

Jeg har prøvd å ha sex med kjæresten, men han kommer som regel med unnskyldinger som at han er for sliten og ikke orker. Det kan gå 5-6 mnd uten at vi har sex. Får aldri komplimenter, kos eller noe fra han. Jeg skulle rydde før jobb og fant en del ting som dildo (med blodårer og baller. Formet som en ordentlig penis) en sugemaskin og andre leketøy gjemt under masse klær. Jeg føler meg veldig erstattet nå. Det gjør noe med selvtilliten min. Hva ville dere tenk og hva burde jeg gjøre i denne situasjonen? Jeg har ikke noe problem med at han har leketøy, men at han bruker det istedenfor å være intim med meg sliter jeg med. 

Han er nok langt inne i skapet ja. Du har lov å avslutte forholdet. En samtale kan du jo alltids ta om ønskelig.

Anonymkode: e209c...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må tas med at det skjer mye i utviklingen av sexleketøy.

De nye sugemaskinene suger langt bedre enn noen kvinne kan gjøre. Derfor har nok de fleste menn en kjæreste for å ha ei å gjøre ting sammen med. Sex får vi bedre med de nyeste sexleketøyene. Ingen dame er i nærheten av å gi slike nytelser.

Anonymkode: 930b6...065

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en er veldig sliten, så ER det mindre slitsomt med solosex enn å ha sex med andre.

Er han generelt sliten?

Er han normalt blid og viser at han elsker deg og setter pris på deg? Eller er han generelt avvisende, også følelsesmessig?

Om du tenker deg godt om, kan det hende at han ikke elsker deg, at han synes det er praktisk å dele regninger og utgifter? Og ha noen til å rydde og lage mat? Gjør HAN også husarbeide, eller har han rett og slett fått seg en gratis hushjelp og dermed ikke vil gi slipp på deg?

Anonymkode: f46be...f92

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fascinerende når tilsynelatende voksne mennesker ikke vet hva homofili er🙃

Anonymkode: 0de83...286

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er du sammen med han om han allerede etter to år lar det gå et halvt år mellom hver gang dere har sex?? Betyr dette at dere har hatt sex typ 4 ganger? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 23.50):

Jeg har prøvd å ha sex med kjæresten, men han kommer som regel med unnskyldinger som at han er for sliten og ikke orker. Det kan gå 5-6 mnd uten at vi har sex. Får aldri komplimenter, kos eller noe fra han. Jeg skulle rydde før jobb og fant en del ting som dildo (med blodårer og baller. Formet som en ordentlig penis) en sugemaskin og andre leketøy gjemt under masse klær. Jeg føler meg veldig erstattet nå. Det gjør noe med selvtilliten min. Hva ville dere tenk og hva burde jeg gjøre i denne situasjonen? Jeg har ikke noe problem med at han har leketøy, men at han bruker det istedenfor å være intim med meg sliter jeg med. 

Jeg kastet ut eksdama pga dette. 

Anonymkode: 4e5bd...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det må tas med at det skjer mye i utviklingen av sexleketøy.

De nye sugemaskinene suger langt bedre enn noen kvinne kan gjøre. Derfor har nok de fleste menn en kjæreste for å ha ei å gjøre ting sammen med. Sex får vi bedre med de nyeste sexleketøyene. Ingen dame er i nærheten av å gi slike nytelser.

Anonymkode: 930b6...065

Vi har jo vært heldige som har hatt gode kvalitetsleketøy i mange år allerede😄

Flott at utviklingen på leketøy for menn virker å ha skutt fart de senere år👍🏻

Ikke noen mann/menneske i hele verden er fysisk i stand til å stimulere like bra som et godt leketøy. Sånn er det bare.

Det betyr ikke at man nødvendigvis foretrekker onani med leketøy i stedet for sex. Selve orgasmen man kan få av et godt leketøy er jo i en egen divisjon, men sex med en partner handler om mye mer en bare orgasme😊

Anonymkode: 0de83...286

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMK skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er du sammen med han om han allerede etter to år lar det gå et halvt år mellom hver gang dere har sex?? Betyr dette at dere har hatt sex typ 4 ganger? 

Skulle akkurat til å skrive det samme.

Anonymkode: 4bb54...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...