Gå til innhold

Typen vil ikke ha sex, men bruker sexleketøy alene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å ha sex med kjæresten, men han kommer som regel med unnskyldinger som at han er for sliten og ikke orker. Det kan gå 5-6 mnd uten at vi har sex. Får aldri komplimenter, kos eller noe fra han. Jeg skulle rydde før jobb og fant en del ting som dildo (med blodårer og baller. Formet som en ordentlig penis) en sugemaskin og andre leketøy gjemt under masse klær. Jeg føler meg veldig erstattet nå. Det gjør noe med selvtilliten min. Hva ville dere tenk og hva burde jeg gjøre i denne situasjonen? Jeg har ikke noe problem med at han har leketøy, men at han bruker det istedenfor å være intim med meg sliter jeg med. 

Anonymkode: cc758...a4c

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Libidoet hans fungerer fint, han er ganske enkelt ikke tiltrukket av deg lenger. Det er på tide å se seg selv i speilet, eller rett og slett gå. Jeg hadde personlig gjort sistenevnte hvis min partner ikke var tiltrukket av meg (forutsatt at jeg tok vare på meg selv).

Anonymkode: b43ee...88e

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått. Dette forholdet er over. Ikke er det intimitet eller sex lenger, ikke er det god kommunikasjon. Tvert om er det dårlig kommunikasjon, løgner og hemmeligheter fra hans side.

Ikke noe du kan endre, for hadde han hatt ønske om å endre forholdet så hadde han vært ærlig med deg og tatt initiativ til at dere skulle kommunisere eller få hjelp sammen for å redde forholdet.

Unn deg selv bedre enn dette!

Anonymkode: 3b47e...87f

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan være for sliten for sex med andre og fremdeles orke sex med seg selv. Så selv om jeg forstår det kan oppleves sårt, så mener jeg problenet er ikke at han har sex med seg selv men at han ikke har det med deg. Har dere snaket om sexlivet i det siste, i en rolig ikke sexuel seting? Om han ikke greier å utrykke noe mer en at han er sliten, så kunne det kansje være lurt å prøve en par terapaut eller sexulog? Som kan hjelpe dere å grave litt i hvor utfordringen ligger her? Prøv uanset og fokusere på hva som bremser deres sex liv og ikke at han har et solo sexliv. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (2 minutter siden):

Man kan være for sliten for sex med andre og fremdeles orke sex med seg selv. Så selv om jeg forstår det kan oppleves sårt, så mener jeg problenet er ikke at han har sex med seg selv men at han ikke har det med deg. Har dere snaket om sexlivet i det siste, i en rolig ikke sexuel seting? Om han ikke greier å utrykke noe mer en at han er sliten, så kunne det kansje være lurt å prøve en par terapaut eller sexulog? Som kan hjelpe dere å grave litt i hvor utfordringen ligger her? Prøv uanset og fokusere på hva som bremser deres sex liv og ikke at han har et solo sexliv. 

Jeg snakket med han senest i sta og prøvde å være intim med han, men han ble sur og sa han ikke orket og ville sove. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymm1123 skrev (Akkurat nå):

Jeg snakket med han senest i sta og prøvde å være intim med han, men han ble sur og sa han ikke orket og ville sove. 

Så du prøvde å snaket i en sexuel seting hvor du samtidig prøvde å ta insjativ til sex, det er noe annet en å snake om sexlivet med enneste mål å snake. Det kan føles ubehagelig å avise og gjøre det vanskelig for han å åpne seg opp i en situasjon hvor du kansje er oppgit over at det ikke blir sex. Inngen liker mas, så dere må finne en felles måtte å snu trenden på. Da trenger du å vite hva han tenker og føler, og eneste måtte å få vitte det er at han føler seg trgy nok til å åpne op. Vil anbefale parterapi igjend, da kan dere får hjelp til å snake sammen på en ordentlig måtte. Vill også anbefale å vente med å ta insjativ til sex til dere har snaket godt sammen og blit enig om hvordan dere best skal snu trenden, om du forsetter å ta insjativ mens han ikke ønsker det vill det bare forsterke den negative dynamikker (og ingen ting er mer avtendene en mas og dårlig sammvitighet over "for lite" sex). 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har prøvd å ha sex med kjæresten, men han kommer som regel med unnskyldinger som at han er for sliten og ikke orker. Det kan gå 5-6 mnd uten at vi har sex. Får aldri komplimenter, kos eller noe fra han. Jeg skulle rydde før jobb og fant en del ting som dildo (med blodårer og baller. Formet som en ordentlig penis) en sugemaskin og andre leketøy gjemt under masse klær. Jeg føler meg veldig erstattet nå. Det gjør noe med selvtilliten min. Hva ville dere tenk og hva burde jeg gjøre i denne situasjonen? Jeg har ikke noe problem med at han har leketøy, men at han bruker det istedenfor å være intim med meg sliter jeg med. 

Kan du please smøre tabascosaus eller cajennepepper på lekene hans i smug? 😂

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ymse meninger skrev (Akkurat nå):

Haha jeg tørr ikke 😂 men frister 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ymse meninger skrev (3 minutter siden):

Tigerbalsam 😏

Anonymkode: f82ce...876

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ta opp dette temaet når dere kjører bil, eller er et sted der dere kan prate, men ikke gjøre noe fysisk, slik at han hverken "kommer unna", eller føler seg presset til å gjøre noe. 

Jeg tenker at det kan være ting innen sex han ikke får oppfylt med deg, -kanskje han har oppdaget hvor godt det er å stimulere prostata?  I følge min mann er det mye om dette på nettet for tiden, og prostata-orgasme er visst helt spesielt.  Les deg opp om dette og spør om han noen gang har opplevd dette, -eller er nyskjerrig! (Min mann ble jo interessert!)

Jeg har også lest her på KG at en mann syns sexen med kona hadde blitt kjedelig, så jeg spurte min mann om han syns vår også var kjedelig siden vi har vært sammen i 20 år.  Det syntes han IKKE, for han får gjøre akkurat hva han vil med meg, og vi eksperimenterer med alt mulig. Har jo store barn og huset mer for oss selv nå. 

Lykke til! 

Mvh L

Anonymkode: 26e2b...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du burde ta opp dette temaet når dere kjører bil, eller er et sted der dere kan prate, men ikke gjøre noe fysisk, slik at han hverken "kommer unna", eller føler seg presset til å gjøre noe. 

Jeg tenker at det kan være ting innen sex han ikke får oppfylt med deg, -kanskje han har oppdaget hvor godt det er å stimulere prostata?  I følge min mann er det mye om dette på nettet for tiden, og prostata-orgasme er visst helt spesielt.  Les deg opp om dette og spør om han noen gang har opplevd dette, -eller er nyskjerrig! (Min mann ble jo interessert!)

Jeg har også lest her på KG at en mann syns sexen med kona hadde blitt kjedelig, så jeg spurte min mann om han syns vår også var kjedelig siden vi har vært sammen i 20 år.  Det syntes han IKKE, for han får gjøre akkurat hva han vil med meg, og vi eksperimenterer med alt mulig. Har jo store barn og huset mer for oss selv nå. 

Lykke til! 

Mvh L

Har fått det med meg selv. Har spurt han tidligere om vi skal kjøpe inn noe som han kan putte opp der, men han svarer med at det ikke er noe han er interessert i og dette ikke er noe han har vært borti før.. Ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har fått det med meg selv. Har spurt han tidligere om vi skal kjøpe inn noe som han kan putte opp der, men han svarer med at det ikke er noe han er interessert i og dette ikke er noe han har vært borti før.. Ikke lett.

Men hva bruker han dildoen til om han ikke stapper den i rumpa da?

-Suger han den??  (merkelig valg av leketøy)

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hva bruker han dildoen til om han ikke stapper den i rumpa da?

-Suger han den??  (merkelig valg av leketøy)

Godt spørsmål. Lurer på det samme! Hvorfor noe som er så klart visuelt en penis (?) lurer på om han ikke er helt komfortabel med meg dessverre  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Godt spørsmål. Lurer på det samme! Hvorfor noe som er så klart visuelt en penis (?) lurer på om han ikke er helt komfortabel med meg dessverre  

Men om han da egentlig heller litt over til den andre siden, burde han da ikke gi uttrykk for dette på flere måter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men om han da egentlig heller litt over til den andre siden, burde han da ikke gi uttrykk for dette på flere måter??

Føler ikke det heller. Han er veldig manne mann av seg

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har du lukta på dildoen? Han har nok hatt den i rumpa

Anonymkode: 1f060...2b0

Du vet at du BØR vaske leketøy godt, ikke sant? Spesielt dersom du har den bak.

TS, hvor lenge har dere vært sammen? Hvis det er kort tid, så kanskje det er noe han har hatt med fra tidligere.

Hvis han ikke bruker den bak, og ikke har den med fra tidligere forhold, ja da hadde jeg og begynt å undre. Jeg vil jo ikke spekulere, men i verste fall har han brukt den på noen andre.

Anonymkode: c6329...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

OMG for en dust ! hvorfor er han sammen med deg, om han ikke vil ha sex ???

Anonymkode: 6c5e3...369

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere samboere? Hva får han ut av forholdet hvis han ikke vil ha sex med deg men likevel har et sexbehov? Elsker han deg? Spleiser du på strømregning og husleie? Vasker du leiligheten hans?

Anonymkode: f46be...f92

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er homo? Kanskje han bare ikke tenner på deg? Kanskje han har en elskerinne? Kanskje han har psykiske problemer? Kanskje han er infisert av en utenomjordisk hjerneparasitt som forvrenger sexlysten? Eller kanskje er han bare en drittsekk?Kanskje ditt og kanskje datt. Umulig å vite uten å KOMUNISERE. Vil han ikke prate om det, med deg eller en sexolog/psykolog/parterapeut, så er det vanskelig å komme noen vei, du stanger bare hodet mot veggen. Er det verdt det å fortsette slik, eller bedre å gi opp forholdet? Hvorfor er du fremdeles sammen med ham? Hadde min partner oppført seg slik (aldri komplimenter, aldri kos eller sex, nektet å snakke om det), så hadde jeg avsluttet forholdet.

Anonymkode: 7bd8d...58c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...