Gå til innhold

Finnes det noen gode menn igjen etter man har passert 25?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

(som heller ikke er arbeidsnarkoman)

Anonymkode: f6de8...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er en «mann igjen»? En som ikke har (hatt) kjæreste? Gode (og dårlige) menn finnes i alle aldersgrupper, og er de opptatte nå, så er de plutselig single senere. Menn og kvinner går inn og ut av forhold. Så svaret på om du må stå ut med sistesortering i en alder av 25 år er- nei. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål. Jeg er 27 og kjenner på noe av det samme. De aller fleste er allerede tatt. De eneste virkelig gode mennene over 25 som jeg kjenner, som både er kjekke og har god personlig, har også et helt hinsides karrierefokus. Vi snakker her at de jobber nesten til alle døgnets timer. De er åpenbart ikke emosjonelt tilgjengelig for et langsiktig eller til og med kortsiktig forhold.

Jeg vet ikke, synes dating bare blir kjipere for hvert år. Kanskje hvis en av disse karrieremennene roer seg ned og man er først til mølla. Jeg vet ikke 🤷‍♀️ Drittlei online-dating også. Online-dating er faktisk verre enn møte noen i det virkelige livet dating jo eldre man blir. Dritkjipt.

Anonymkode: bfdd6...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er heller om du ivaretar restmarkedsverdien din før fylte 30..

Anonymkode: 4efff...5a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant den gode mannen min da jeg var 30 og han 31. Litt introverte begge to, men helt normale. De finnes ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn? 25-åringer er jo ikke menn ennå en gang. 😋 De blir ikke bra menn før litt senere i livet, så de må komme ut av guttevalpstadiet først. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg tror det er en naturlig del av samfunnet vi lever i at de på 25 er mer opptatt av å etablere seg økonomisk enn å etablere seg relasjonsmessig. Og det er bra. At single tenker mer gjennom livene sine og relasjonene sine bidrar til at flere holder sammen når de først blir sammen. 

Så ikke irriter deg over de på din alder som er arbeidsnarkomane eller er oppslukt med andre ting. Fokuser på deg selv og når den rette dukker opp er dere begge på den beste plassen for en langvarig og sunn relasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig 🙂. De fleste venter vel med å etablere seg sånn helt på ordentlig til i slutten av 20-årene. Før det studerer man gjerne, flytter rundt, surrer rundt, bor i kollektiv og har litt kortvarige forhold. 

Anonymkode: 33c5f...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke premisset for spørsmålet. De absolutt verste mennene jeg noen gang har møtt, møtte jeg da jeg var under 25. De var litt over.

Jeg har møtt mer og mer seriøse menn dess eldre jeg har blitt.

Anonymkode: 74e9d...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tenker det er mer relevant å se på hvorfor du stiller et slikt spørsmål. 

Anonymkode: 17e19...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmålet er heller om du ivaretar restmarkedsverdien din før fylte 30..

Anonymkode: 4efff...5a0

🙄

Anonymkode: bf89d...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål. Jeg er 27 og kjenner på noe av det samme. De aller fleste er allerede tatt. De eneste virkelig gode mennene over 25 som jeg kjenner, som både er kjekke og har god personlig, har også et helt hinsides karrierefokus. Vi snakker her at de jobber nesten til alle døgnets timer. De er åpenbart ikke emosjonelt tilgjengelig for et langsiktig eller til og med kortsiktig forhold.

Jeg vet ikke, synes dating bare blir kjipere for hvert år. Kanskje hvis en av disse karrieremennene roer seg ned og man er først til mølla. Jeg vet ikke 🤷‍♀️ Drittlei online-dating også. Online-dating er faktisk verre enn møte noen i det virkelige livet dating jo eldre man blir. Dritkjipt.

Anonymkode: bfdd6...bcd

Felles for alle de «gode» mennene som er i forhold, er en dame som har valgt å satse på dem, og de «gode» mennene har valgt å satse på dem. Hva er det som gjør at du ikke finner noen du tørr å satse på? Prøve å skape et forhold med? 

Anonymkode: 17e19...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...