Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #1 Skrevet 1. mars 2006 http://www.agriculture.technomuses.ca/fran...abycow_h180.jpg Denne her var jævlig søt
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #2 Skrevet 1. mars 2006 Siden funker ikke:-( Men babygeiter er det søteste som finnes, hadde de ikke lagt igjen geitebabybæsjer overalt hadde de vært søtere enn kattunger. Åååh (visste du at de avliver de fleste hannbabygeitene rett etter fødselen? Nok en grunn til å adoptere så mange man kan)
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #3 Skrevet 1. mars 2006 (endret) Egentlig var det bare en tøysetråd, siden jeg visstnok skal ha lagt ut en babygeit istedenfor babyku (kalv ja GREIT) i kutråden min. Hvorfor avliver de guttegeitene? Hadde aldri klart å avlive noe sånt, jeg får lyst å gå til dyreparken bare for å besøke barnas seter og babygeitefaensøtnosene Endret 1. mars 2006 av Towelie
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #4 Skrevet 1. mars 2006 Syntes babykua så ut som en babyku, jeg... Jaja. En bitteliten babyku? Dvergku? De avliver guttegeiter fordi man spiser veldig lite geitekjøtt i Norge, og man holder geiter mest for melka sin skyld. Og den kommer jo fra hungeitene. Mulig det har endret seg litt, vet at det begynner å bli litt vanligere med både kjøtt og pels fra geit.
Gjest GreenSky Skrevet 1. mars 2006 #6 Skrevet 1. mars 2006 Jaha? Men dere spiser dem likevel. Det er jo en smule dobbeltmoral, vel?
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #7 Skrevet 1. mars 2006 Nei, jeg har aldri spist geit! Bare kost dem på hodet.
Gjest GreenSky Skrevet 1. mars 2006 #8 Skrevet 1. mars 2006 Stakkras guttebabygeitene ← Mente ikke deg, vet at du er veggis.
Gjest GreenSky Skrevet 1. mars 2006 #9 Skrevet 1. mars 2006 Nei, jeg har aldri spist geit! Bare kost dem på hodet. ← Geit er en vanlig tilsetning i mange pølser. Hest også.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #10 Skrevet 1. mars 2006 Jaha? Men dere spiser dem likevel. Det er jo en smule dobbeltmoral, vel? ← Sant nok. det er vel egentlig ikke bedre å la dem leve noen måneder enn å ta livet av dem før de vet hva det er. Jeg er vel den eneste i denne tråden som spiser kjøtt:-) Hvis de har hatt det ok ser jeg egentlig ikke helt problemet, men er fortsatt enig i at det er dobbeltmoralsk på en måte å tenke at noe er fælt mest fordi man føler litt ekstra for helt nyfødte små killinger...
Gjest Meg Skrevet 1. mars 2006 #11 Skrevet 1. mars 2006 Tenkte på en ting: Når man er sta som en geit, og er babygeit i trassalderen... Tøffe tak, tenker jeg
Trampe Skrevet 1. mars 2006 #12 Skrevet 1. mars 2006 Geitebabyer er helskjønne!!! Hadde ei da jeg var lita... nyyydelige lille!
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #13 Skrevet 1. mars 2006 (endret) Geit er en vanlig tilsetning i mange pølser. Hest også. ← Spiser ikke pølser. Liker ikke hester. Endret 1. mars 2006 av Towelie
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #15 Skrevet 1. mars 2006 Har fått helt avsmaken på pølser, jeg. Ikke pga geitene så klart, men i det hele tatt. Tror det er fordi sist jeg spiste det så var det noe knas-aktig inni som jeg måtte tygge, og var utryggelig. Hurra for bra formulering, men kort sagt var det noe hardt inni pølsefaen Men spiser det gjør jeg uansett ikke, så ingen dobbeltgeitemoral her
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #19 Skrevet 2. mars 2006 Men han er jo i den andre tråden som sagt, og der så alle han! Han jeg fant ut var geit http://www.agriculture.technomuses.ca/engl...by-cow_w200.jpg Men mysteriet er løst, det er en geit som heter Cow, derfor kom han opp da jeg søkte på baby cow :D
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2006 #20 Skrevet 2. mars 2006 Ja den er kjempesøt! Men man skal ikke kose geitene på hodet. Da stanger de. Det har jeg lært på den harde måten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå