AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1 Del Skrevet 27. november 2024 Har alltid stortrives i jobben. Jobben var en stor del av meg, jeg ga alt og var veldig sjelden syk og aldri sykemeldt. Det var helt til det ble noen omrokkeringer og ble forflyttet. Etter det har det gått gradvis nedover. Jeg mistrives nå så mye at jeg begynner å føle meg syk. Ingen energi lenger, fått muskelplager, svimmel, hukommelsestap og klarer ikke å tenke klart. Føler nå at jeg snart ikke klarer en eneste dag til på jobb. Gruer meg hver dag. Har tatt det opp med leder, men slik det er akkurat nå så kan ikke noe gjøres. Har riktignok ikke sagt hvor syk jeg virkelig begynner å bli da jeg er redd for at det skal virke som jeg bare overdriver for og raskest mulig bli forflyttet igjen. Av samme grunn sitter det også langt inne å be om sykemelding. Sitter nå faktisk og vurderer å si opp. Tror dere det er dumt? Jeg er utdannet og jobbmulighetene er mange. Bare ikke akkurat her og nå. Hva ville dere gjort i samme situasjon? Jeg klarer som sagt ikke å tenke klart nå, så setter pris på gode råd. Anonymkode: a50ca...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 27. november 2024 #2 Del Skrevet 27. november 2024 Søkt annen jobb før oppsigelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…