Gå til innhold

Kjæreste med en som sitter i fengsel

Vico

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vico skrev (1 minutt siden):

Han sitter inne for å forsvare noen som ikke kunne forsvare seg selv, som ble slått av noen. Han ville ikke stå der og se på😭Da brukte han litt vold. 

Har du sett rettsaken eller lest dommen? Litt vold? Vet du hvor vanskelig det er å få dømt og fengslet folk, hvis han fikk flere måneder inne, er det ikke LITT vold.. 

Anonymkode: a0390...bd5

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vico skrev (2 minutter siden):

Han sitter inne for å forsvare noen som ikke kunne forsvare seg selv, som ble slått av noen. Han ville ikke stå der og se på😭Da brukte han litt vold. 

Høres.. plausibelt ut🙄

Anonymkode: cc712...088

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var du i rettsaken? 

Anonymkode: 66618...15b

Nei jeg leste brevene hans. Dette er fra litt lenge siden som han ble dømt for og han måtte sone. Men oftest er det vente tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var du i rettsaken? 

Spent på dette jeg også.. jeg møtte en fyr en gang som fortalte meg at han skulle inn i fengsel for noe liknende, at han hadde slått til en som slo ei venninne av ham. Jeg snuste litt rundt og det viste seg at han skulle inn for knark. Det utgår for meg, kriminell OG løgner.

Anonymkode: 2ab15...e2e

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🚩 🚩 🚩 🚩 🚩 

Anonymkode: 4d58e...691

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vico skrev (Akkurat nå):

Nei jeg leste brevene hans. Dette er fra litt lenge siden som han ble dømt for og han måtte sone. Men oftest er det vente tid. 

Har du lest dommen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på dette jeg også.. jeg møtte en fyr en gang som fortalte meg at han skulle inn i fengsel for noe liknende, at han hadde slått til en som slo ei venninne av ham. Jeg snuste litt rundt og det viste seg at han skulle inn for knark. Det utgår for meg, kriminell OG løgner.

Anonymkode: 2ab15...e2e

😭😭😭😭😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du sett rettsaken eller lest dommen? Litt vold? Vet du hvor vanskelig det er å få dømt og fengslet folk, hvis han fikk flere måneder inne, er det ikke LITT vold.. 

dette

om det KUN var for å forsvare hadde han ikke sitti inne nå.. og "litt vold" gir ikke så lang straff så her er det noe han ikke forteller... Dette må du avslutte. hvor lenge er fulltida hans ? om han oppgir februar er det sikkert 2/3 da veldig mange jo kommer ut på 2/3, men full dom er jo det viktige her.. og voldsommer er myye vanskeligere å komme ut tidligere på.. er tross alt et offer her.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Litt vold….. 

Anonymkode: 55e9f...527

Han ble også knivstukket av noen som kjente han. Jeg skjønner ikke så mye av historien hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jeg føler med deg, men du burde glemme denne fyren, han skjuler noe for deg. Han slo noen som ikke kunne forsvare seg, høres veldig sannsynligvis ut, hva? Og han fikk flere måneder inne for det? 

Våkne opp nå, du oppfører deg som en besatt her, pust dypt noen ganger inn og ut, jeg begynner å tro at du ikke bare har falt for denne, men at det er hekting eller traumebånd inne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

monican94 skrev (1 minutt siden):

dette

om det KUN var for å forsvare hadde han ikke sitti inne nå.. og "litt vold" gir ikke så lang straff så her er det noe han ikke forteller... Dette må du avslutte. hvor lenge er fulltida hans ? om han oppgir februar er det sikkert 2/3 da veldig mange jo kommer ut på 2/3, men full dom er jo det viktige her.. og voldsommer er myye vanskeligere å komme ut tidligere på.. er tross alt et offer her.

Hva mener du med 2/3?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble også knivstukket av noen som kjente han. Jeg skjønner ikke så mye av historien hans. 

Du skjønner nok til at du må snappe ut av dette og våkne opp. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jeg føler med deg, men du burde glemme denne fyren, han skjuler noe for deg. Han slo noen som ikke kunne forsvare seg, høres veldig sannsynligvis ut, hva? Og han fikk flere måneder inne for det? 

Våkne opp nå, du oppfører deg som en besatt her, pust dypt noen ganger inn og ut, jeg begynner å tro at du ikke bare har falt for denne, men at det er hekting eller traumebånd inne. 

Han slo noen som holdte på å slå noen uskyldige mente han liksom. Da blander han seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spørre hvor gammel du er, ts?

Anonymkode: 1722e...3a6

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant, ja. Tipper han er involvert i et rusmiljø. Folk flest blir ikke bare knivstukket ut av det blå. Du er NØDT å lese dommen hans, så får du det svart på hvitt. Sikkert noen her inne som har tilgang på Lovdata Pluss og kan hjelpe deg. Evt. kan du vel få den tilsendt om du kontakter domstolen.

Anonymkode: e02ed...b84

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor gammel du er, ts?

Anonymkode: 1722e...3a6

Jeg er 26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vico skrev (3 minutter siden):

Du skjønner vel at det er mer til historien her enn det han har fortalt deg ikke sant? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...