Gå til innhold

Kjæreste med en som sitter i fengsel

Vico

Anbefalte innlegg

Hei:) jeg ble sammen med en litt før han skulle i fengsel. Både jeg og han var ikke ute etter noe forhold, men vi begynte å like hverandre. Vi lovet hverandre å vente på hverandre osv. Han har nå snart vært inne i 1 mnd og jeg begynner å bli kjempe lei meg. Jeg vet aldri når han ringer meg, av og til oftere og av og til noen dager i mellom til han ringer. Han har sakt til meg han skal sitte inne til ca Februar, men jeg vet ikke om det er sant. Jeg liker han kjempe godt, han respekterer meg og er kjempe snill mot meg. Hvordan er det med tlf der inne? Det var på søndag han sist ringte meg. Har ikke hørt noe fra hans siden sist. Jeg har også ringt fengselet og bed dem å be han ringe meg. Kan han har brukt penger på å ringe familie medlemmer, advokat? Har det skjedd noe ? 😭 jeg tenker kjempe mye, får ikke søvn, spiser ikke godt. Han sa hele tiden han var glad i meg da han ringte meg, men jeg får tanker om at kanskje han vil kutte kontakt derfor han ikke har ringt i 3 dager? Jeg håper virkelig han ringer snart😭er det flere her inne som opplever det samme? Eller kjent med sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også sendt et brev til han med noen bilder av meg og sprayet litt parfyme på brevet. Men fengselsbetjenten sa det kan ta litt tid til han får. Sendte den på fredag men kan være han fikk idag eller får imorgen-torsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Dropp denne mannen... 

Anonymkode: a0390...bd5

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal han sitte inne? 

Har personlig erfaring, men vedkommende ble løslatt 1,5 måned etter at vi ble kjent. 

Anonymkode: 2c5be...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Dropp denne mannen... 

Hvorfor det?? Fordi han sitter inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal han sitte inne? 

Har personlig erfaring, men vedkommende ble løslatt 1,5 måned etter at vi ble kjent. 

Anonymkode: 2c5be...6f6

Han sa han slipper kanskje ut i februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes 4,100,000,000 menn på planeten.

Du fortjener alt du har å møte i fremtiden :)

Anonymkode: fea4f...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vico skrev (Akkurat nå):

Hvorfor det?? Fordi han sitter inne?

Øh ja,.men han er sikker uskyldig? Men og Fordi du klikker og har blitt hektet, du ringte fengslet og ba de be ham ringe deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det finnes 4,100,000,000 menn på planeten.

Du fortjener alt du har å møte i fremtiden :)

Anonymkode: fea4f...2d8

Det vet jeg men jeg falt for han😭😭😭😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vico skrev (Akkurat nå):

Det vet jeg men jeg falt for han😭😭😭😭

Og? Du får gjøre en innsats i å glemme ham. Ærlig talt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vico skrev (6 minutter siden):

Jeg har også sendt et brev til han med noen bilder av meg og sprayet litt parfyme på brevet. Men fengselsbetjenten sa det kan ta litt tid til han får. Sendte den på fredag men kan være han fikk idag eller får imorgen-torsdag. 

100% troll. 

Anonymkode: 2f310...606

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Øh ja,.men han er sikker uskyldig? Men og Fordi du klikker og har blitt hektet, du ringte fengslet og ba de be ham ringe deg 

Han sa til meg at det er ikke som vanlig der inne. Vi kommer til å ha mindre kontakt osv. men fortsatt så prøvde han sitt beste å ringe meg. også fengselsbetjent sa det er tlf kø osv, og de kan ikke bare når de vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% troll. 

Anonymkode: 2f310...606

Unnskyld meg hvorfor det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du vet at når man sitter i fengsel er man FRATATT frihet.. dvs man før IKKE ringe fritt osv. Oftest 20 min. i uka som de må fordele..og advokat og familie er nok litt viktigere enn et nytt flyktig bekjentskap. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva sitter han for ? det ville hatt myyyyye å si for min del.. Men stort sett ALLTID big red flag med en kriminell vil jeg nå si... 

Anonymkode: 4df43...32b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
monican94 skrev (Akkurat nå):

du vet at når man sitter i fengsel er man FRATATT frihet.. dvs man før IKKE ringe fritt osv. Oftest 20 min. i uka som de må fordele..og advokat og familie er nok litt viktigere enn et nytt flyktig bekjentskap. 

Det vet jeg han pleide ringe 2-3 ganger i uka vi pratet i  fra 3 til 5 minutter.  I forrige uke også ringte meg 2-3 ganger. Sist på søndag. Derfor ble jeg bekymret hva kan årsaken være. Kan være han ringte advokat eller noe🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva sitter han for ? det ville hatt myyyyye å si for min del.. Men stort sett ALLTID big red flag med en kriminell vil jeg nå si... 

Anonymkode: 4df43...32b

Han sitter inne for å forsvare noen som ikke kunne forsvare seg selv, som ble slått av noen. Han ville ikke stå der og se på😭Da brukte han litt vold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er han inne for?

Han sitter inne for å forsvare noen som ikke kunne forsvare seg selv, som ble slått av noen. Han ville ikke stå der og se på😭Da brukte han litt vold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vico skrev (Akkurat nå):

Han sitter inne for å forsvare noen som ikke kunne forsvare seg selv, som ble slått av noen. Han ville ikke stå der og se på😭Da brukte han litt vold. 

Var du i rettsaken? 

Anonymkode: 66618...15b

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...