Gå til innhold

Fra android til iphone

Hildamaria

Anbefalte innlegg

Holder på å bytte fra android til iphone, og synes det er så krøkkete! Det er en gammel iphone se da, med bare 64gb lagring. Hva er det som er så mye bedre med iphone, kan noen forklare meg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig mye mer pålitelig operativsystem, mer brukervennlig, bytter du telefon får du nøyaktig samme innmat på ny telefon, bedre sikkerhet mot virus og bugs. 

Anonymkode: 8b716...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er raskere, krasjer sjeldnere, er sikrere, tar bedre bilder, apper som snapchat/facebook/instagram osv. lar deg ta og dele bilder/video av høyere kvalitet, Apple sin appstore er mye sikrere, Apple har sinnsykt mye bedre kundeservice enn andre som Samsung for eksempel som suger ræva, lettere å selge brukt, for å nevne noen :)

Anonymkode: 65b69...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendigvis bedre i Apple-verden, men stort sett fungerer det meste hele tiden. Man får oppdateringer lenge, og de fleste tilbydere har apper som fungerer bra. 

Men har man ingen andre Apple-enheter i huset er det mindre glede. Har man chromecast på tv, smarthøytalere og andre androidenheter er det ikke spesiell grunn til å gå over til den andre siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hildamaria skrev (17 timer siden):

Holder på å bytte fra android til iphone, og synes det er så krøkkete! Det er en gammel iphone se da, med bare 64gb lagring. Hva er det som er så mye bedre med iphone, kan noen forklare meg det?

Det bare snurrer og går, aldri hatt problem med noen av de jeg har hatt. Men er den gammel og lite med lagringsplass, er det et spørsmål om hvor lenge den kan vare. Oppdateringer slutter etter hvert, og du kanskje ikke får oppdatering på appene om ikke OS henger med. Men vet du hvilken modell det er, lar det seg gjøre å google når oppdateringer stoppes for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...