AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:49 #1 Del Skrevet onsdag kl 20:49 Er det noen ulemper med fisk til hund? Eneste tørrforet jeg har funnet til senior hund er med fisk. Alltid brukt kylling her derfor en ukjent ingredients i hundefor for oss. Evt tips meg gjerne om dere vet om noe annet, men må være tålig lett å få tak i. Anonymkode: ffcd6...87a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:25 #2 Del Skrevet torsdag kl 09:25 fisk er bra for hund. min får tørrfisk hver dag. litt dyrt..men det er ren mat uten tilsettingsstoffer. Får kun en liten bit fordi det er så dyrt. Nå har min diarè og da får den hvit fisk, torsk eller sei kokt sammen med overkokt ris. Det hjelper hver gang. Normalt får den vom hundemat (kjøtt) og halvparten appetitt. Anonymkode: bc455...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:26 #3 Del Skrevet torsdag kl 09:26 og nei, det er ingen ulemper. Fisk er bra:) Anonymkode: bc455...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:52 #4 Del Skrevet torsdag kl 16:52 Kylling derimot, det er det mange hunder som utvikler allergi mot Anonymkode: 79e48...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:31 #5 Del Skrevet torsdag kl 19:31 Bruker Acana hundefôr her i huset, og de har seniorfôr med kylling. Bestiller på nett (vetzoo) og får det levert på døra, men de har også det fôret på Musti hvis du vil i en fysisk butikk. (Mye tilbud på hundefôr denne uka på vetzoo i hvertfall) Anonymkode: 4150f...c99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå