AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:29 #1 Del Skrevet onsdag kl 20:29 Hei, Jeg har pcos og brukt provera, dobbel dose leteozol og ovitrelle denne syklusen. Hadde to modne egg på ultralyd før jeg satte sprøyten, merket veldig EL på den ene siden hvor eggene var modne. Nå er det 12 dager siden jeg satte sprøyten og har fått positive tester igjennom alle dagene. Tok en til test i dag, og er 9dpo. Synes streken er veldig tydelig..! Har testet over 3 dager og den viser samme strek. Er det Ovitrelle eller kan jeg være gravid? Trodde ovitrelle skulle være helt ute av kroppen innen 10 dager? Blir så forvirret! Får ikke lagt inn bilde da jeg er ny her, så måtte lage en link av testen. Får du den opp? Bilde av testen trykk her Anonymkode: ed0b8...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet onsdag kl 21:07 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:07 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hei, Jeg har pcos og brukt provera, dobbel dose leteozol og ovitrelle denne syklusen. Hadde to modne egg på ultralyd før jeg satte sprøyten, merket veldig EL på den ene siden hvor eggene var modne. Nå er det 12 dager siden jeg satte sprøyten og har fått positive tester igjennom alle dagene. Tok en til test i dag, og er 9dpo. Synes streken er veldig tydelig..! Har testet over 3 dager og den viser samme strek. Er det Ovitrelle eller kan jeg være gravid? Trodde ovitrelle skulle være helt ute av kroppen innen 10 dager? Blir så forvirret! Får ikke lagt inn bilde da jeg er ny her, så måtte lage en link av testen. Får du den opp? Bilde av testen trykk her Anonymkode: ed0b8...71d Jo vil si ofte vil den være ute av kroppen etter 10 dager...har hørt om 12 dager å...men få... Ta en ny imorgen tidlig...;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:17 #3 Del Skrevet onsdag kl 21:17 Spennende! 😊 Hvis du synes testene er like sterke over flere dager, kan det være at Ovitrelle er på vei ut samtidig som at du har hcg økende pga graviditet. Hvis du har mange tester, hadde jeg fortsatt å teste hver dag for å følge med på utviklingen. Jeg har ikke opplevd at Ovitrelle har sittet i hele 12 dager 😊 Det beste er hvis du klarer å teste bare på morgenen og med samme type test hver gang. Vet det er fristende å teste mange ganger i døgnet, men da blir ikke styrken på strekene like lett å sammenligne... Anonymkode: e244d...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver_på_nr.1 Skrevet onsdag kl 21:22 #4 Del Skrevet onsdag kl 21:22 mommyaka skrev (13 minutter siden): Jo vil si ofte vil den være ute av kroppen etter 10 dager...har hørt om 12 dager å...men få... Ta en ny imorgen tidlig...;) Takk for svar, blir spennende å se i morgen om den har blitt noe sterkere! Man blir så utålmodig i denne 2 ukers ventetiden 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver_på_nr.1 Skrevet onsdag kl 21:26 #5 Del Skrevet onsdag kl 21:26 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Spennende! 😊 Hvis du synes testene er like sterke over flere dager, kan det være at Ovitrelle er på vei ut samtidig som at du har hcg økende pga graviditet. Hvis du har mange tester, hadde jeg fortsatt å teste hver dag for å følge med på utviklingen. Jeg har ikke opplevd at Ovitrelle har sittet i hele 12 dager 😊 Det beste er hvis du klarer å teste bare på morgenen og med samme type test hver gang. Vet det er fristende å teste mange ganger i døgnet, men da blir ikke styrken på strekene like lett å sammenligne... Anonymkode: e244d...4b7 Er så vanskelig å holde seg til en tid😅 men ja har testet på morgningen og kvelden, så får bare følge med videre. Bare så rart at den er så sterk etter 12 dager. Men kanskje det er som du sier at hcg’en i kroppen min har begynt å komme av seg selv. Vi får jo håpe!🩷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:33 #6 Del Skrevet onsdag kl 21:33 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, Jeg har pcos og brukt provera, dobbel dose leteozol og ovitrelle denne syklusen. Hadde to modne egg på ultralyd før jeg satte sprøyten, merket veldig EL på den ene siden hvor eggene var modne. Nå er det 12 dager siden jeg satte sprøyten og har fått positive tester igjennom alle dagene. Tok en til test i dag, og er 9dpo. Synes streken er veldig tydelig..! Har testet over 3 dager og den viser samme strek. Er det Ovitrelle eller kan jeg være gravid? Trodde ovitrelle skulle være helt ute av kroppen innen 10 dager? Blir så forvirret! Får ikke lagt inn bilde da jeg er ny her, så måtte lage en link av testen. Får du den opp? Bilde av testen trykk her Anonymkode: ed0b8...71d Sitter rundt 10 dager. Har selv opplevd at den satt både 10 og 12 dager.. Men noen avhengig av dose også. Anonymkode: a26f7...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver_på_nr.1 Skrevet onsdag kl 21:36 #7 Del Skrevet onsdag kl 21:36 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sitter rundt 10 dager. Har selv opplevd at den satt både 10 og 12 dager.. Men noen avhengig av dose også. Anonymkode: a26f7...09f Ja, hadde 250mg om jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver_på_nr.1 Skrevet torsdag kl 08:49 #8 Del Skrevet torsdag kl 08:49 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Spennende! 😊 Hvis du synes testene er like sterke over flere dager, kan det være at Ovitrelle er på vei ut samtidig som at du har hcg økende pga graviditet. Hvis du har mange tester, hadde jeg fortsatt å teste hver dag for å følge med på utviklingen. Jeg har ikke opplevd at Ovitrelle har sittet i hele 12 dager 😊 Det beste er hvis du klarer å teste bare på morgenen og med samme type test hver gang. Vet det er fristende å teste mange ganger i døgnet, men da blir ikke styrken på strekene like lett å sammenligne... Anonymkode: e244d...4b7 Er så vanskelig å holde seg til en tid😅 men ja har testet på morgningen og kvelden, så får bare følge med videre. Bare så rart at den er så sterk etter 12 dager. Men kanskje det er som du sier at hcg’en i kroppen min har begynt å komme av seg selv. Vi får jo håpe!🩷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver_på_nr.1 Skrevet torsdag kl 08:50 #9 Del Skrevet torsdag kl 08:50 Oppdatering, testet positiv igjen idag! Snakket med legen så de skal sjekke HCG nivået mitt i morgen🫶🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet torsdag kl 09:03 #10 Del Skrevet torsdag kl 09:03 Prøver_på_nr.1 skrev (13 minutter siden): Oppdatering, testet positiv igjen idag! Snakket med legen så de skal sjekke HCG nivået mitt i morgen🫶🏼 Da er de nok en liten spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver_på_nr.1 Skrevet torsdag kl 10:33 #11 Del Skrevet torsdag kl 10:33 mommyaka skrev (1 time siden): Da er de nok en liten spire Håper det🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:35 #12 Del Skrevet torsdag kl 10:35 Rester etter eggløsningsprøyte ville nok ikke gitt så sterk strek nå 😊 Anonymkode: 9acfd...fb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver_på_nr.1 Skrevet torsdag kl 10:48 #13 Del Skrevet torsdag kl 10:48 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Rester etter eggløsningsprøyte ville nok ikke gitt så sterk strek nå 😊 Anonymkode: 9acfd...fb2 Ja, er det jeg tenker også! Men vil ikke få forhåpninger enda🌸 Får bare høre hva blodprøvene sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå