Gå til innhold

Ovitrelle ute av kroppen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg har pcos og brukt provera, dobbel dose leteozol og ovitrelle denne syklusen. Hadde to modne egg på ultralyd før jeg satte sprøyten, merket veldig EL på den ene siden hvor eggene var modne. 

Nå er det 12 dager siden jeg satte sprøyten og har fått positive tester igjennom alle dagene. Tok en til test i dag, og er 9dpo. Synes streken er veldig tydelig..! Har testet over 3 dager og den viser samme strek. Er det Ovitrelle eller kan jeg være gravid? Trodde ovitrelle skulle være helt ute av kroppen innen 10 dager? Blir så forvirret!

Får ikke lagt inn bilde da jeg er ny her, så måtte lage en link av testen. Får du den opp?

Bilde av testen trykk her

Anonymkode: ed0b8...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hei, 

Jeg har pcos og brukt provera, dobbel dose leteozol og ovitrelle denne syklusen. Hadde to modne egg på ultralyd før jeg satte sprøyten, merket veldig EL på den ene siden hvor eggene var modne. 

Nå er det 12 dager siden jeg satte sprøyten og har fått positive tester igjennom alle dagene. Tok en til test i dag, og er 9dpo. Synes streken er veldig tydelig..! Har testet over 3 dager og den viser samme strek. Er det Ovitrelle eller kan jeg være gravid? Trodde ovitrelle skulle være helt ute av kroppen innen 10 dager? Blir så forvirret!

Får ikke lagt inn bilde da jeg er ny her, så måtte lage en link av testen. Får du den opp?

Jo vil si ofte vil den være ute av kroppen etter 10 dager...har hørt om 12 dager å...men få...

Ta en ny imorgen tidlig...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! 😊 Hvis du synes testene er like sterke over flere dager, kan det være at Ovitrelle er på vei ut samtidig som at du har hcg økende pga graviditet. Hvis du har mange tester, hadde jeg fortsatt å teste hver dag for å følge med på utviklingen. Jeg har ikke opplevd at Ovitrelle har sittet i hele 12 dager 😊

Det beste er hvis du klarer å teste bare på morgenen og med samme type test hver gang. Vet det er fristende å teste mange ganger i døgnet, men da blir ikke styrken på strekene like lett å sammenligne...

Anonymkode: e244d...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (13 minutter siden):

Jo vil si ofte vil den være ute av kroppen etter 10 dager...har hørt om 12 dager å...men få...

Ta en ny imorgen tidlig...;)

Takk for svar, blir spennende å se i morgen om den har blitt noe sterkere! Man blir så utålmodig i denne 2 ukers ventetiden 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Spennende! 😊 Hvis du synes testene er like sterke over flere dager, kan det være at Ovitrelle er på vei ut samtidig som at du har hcg økende pga graviditet. Hvis du har mange tester, hadde jeg fortsatt å teste hver dag for å følge med på utviklingen. Jeg har ikke opplevd at Ovitrelle har sittet i hele 12 dager 😊

Det beste er hvis du klarer å teste bare på morgenen og med samme type test hver gang. Vet det er fristende å teste mange ganger i døgnet, men da blir ikke styrken på strekene like lett å sammenligne...

Er så vanskelig å holde seg til en tid😅 men ja har testet på morgningen og kvelden, så får bare følge med videre. Bare så rart at den er så sterk etter 12 dager. Men kanskje det er som du sier at hcg’en i kroppen min har begynt å komme av seg selv. Vi får jo håpe!🩷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, 

Sitter rundt 10 dager. Har selv opplevd  at den satt både 10 og 12 dager.. Men noen avhengig av dose også. 

Anonymkode: a26f7...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sitter rundt 10 dager. Har selv opplevd  at den satt både 10 og 12 dager.. Men noen avhengig av dose også. 

Anonymkode: a26f7...09f

Ja, hadde 250mg om jeg ikke husker helt feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er så vanskelig å holde seg til en tid😅 men ja har testet på morgningen og kvelden, så får bare følge med videre. Bare så rart at den er så sterk etter 12 dager. Men kanskje det er som du sier at hcg’en i kroppen min har begynt å komme av seg selv. Vi får jo håpe!🩷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering, testet positiv igjen idag! Snakket med legen så de skal sjekke HCG nivået mitt i morgen🫶🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver_på_nr.1 skrev (13 minutter siden):

Oppdatering, testet positiv igjen idag! Snakket med legen så de skal sjekke HCG nivået mitt i morgen🫶🏼

Da er de nok en liten spire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rester etter eggløsningsprøyte ville nok ikke gitt så sterk strek nå 😊

Anonymkode: 9acfd...fb2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Rester etter eggløsningsprøyte ville nok ikke gitt så sterk strek nå 😊

Anonymkode: 9acfd...fb2

Ja, er det jeg tenker også! Men vil ikke få forhåpninger enda🌸 Får bare høre hva blodprøvene sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...