AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1 Del Skrevet 27. november 2024 Som f.eks dette: https://min-lille-kjaere.no/products/junior-chef-set-trygg-kutting-kjokkensett-for-barn?variant=44227122659477&gad_source=1&gbraid=0AAAAA9ldEilcDLzlMjNnRwBIQVy6mNizk&gclid=Cj0KCQiAo5u6BhDJARIsAAVoDWsRBULEeiEudQYE3eEms2lDrbfIkpzQcosbCJentIHna4hJEZnxYJIaAlcwEALw_wcB Hva synes dere om slike produkter? Er det brukbare ting og hadde dere blitt glade for dette om deres 2 år gamle barn fikk dette til jul? Anonymkode: 8aca5...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 27. november 2024 #2 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som f.eks dette: https://min-lille-kjaere.no/products/junior-chef-set-trygg-kutting-kjokkensett-for-barn?variant=44227122659477&gad_source=1&gbraid=0AAAAA9ldEilcDLzlMjNnRwBIQVy6mNizk&gclid=Cj0KCQiAo5u6BhDJARIsAAVoDWsRBULEeiEudQYE3eEms2lDrbfIkpzQcosbCJentIHna4hJEZnxYJIaAlcwEALw_wcB Hva synes dere om slike produkter? Er det brukbare ting og hadde dere blitt glade for dette om deres 2 år gamle barn fikk dette til jul? Anonymkode: 8aca5...4b1 Vi har denne:) til hun på 6 år. Kjempe flott sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 mommyaka skrev (Akkurat nå): Vi har denne:) til hun på 6 år. Kjempe flott sett Men for litt større barn da? For jeg tenkte å kjøpe dette settet til et barn på snart 2. Anonymkode: 8aca5...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 27. november 2024 #4 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men for litt større barn da? For jeg tenkte å kjøpe dette settet til et barn på snart 2. Anonymkode: 8aca5...4b1 Ja tror jeg passer. De er jo ikke skarpe som vanlig kniv. Skrellern er skarp da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #5 Del Skrevet 27. november 2024 mommyaka skrev (20 minutter siden): Vi har denne:) til hun på 6 år. Kjempe flott sett Har du kjøpt fra denne nettbutikken? Ser den får dårlige anmeldelser på Trustpilot, mulig drop shipping. Anonymkode: 00f05...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 27. november 2024 #6 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du kjøpt fra denne nettbutikken? Ser den får dårlige anmeldelser på Trustpilot, mulig drop shipping. Anonymkode: 00f05...afc Temu:) akkurat de samme. Denne siden kjøper inn fra samme steder som temu,wish etc. Ville faktisk valgt temu. Der har de også større sånne pakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 27. november 2024 #7 Del Skrevet 27. november 2024 Her har nå ungene altid brukt og lært å bruke det samme som vi. Bedre med skarp kniv en slu kniv. Men her stod de med flåniv og jakt kniv fra de var 1.5 år og hjslp til under slakting 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #8 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg har dette settet til barna på syv og tre. De synes det er veldig gøy å lage figurer med de "stemplene" på gulrøtter og agurk. Veldig fin måte å få de til å delta i matlagingen, bli gode med kniv og få gleden av å smake på maten underveis. Helt greit at små barn blir gode med kniv, så lenge det er en voksen til stede. Anonymkode: 20fff...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #9 Del Skrevet 27. november 2024 mommyaka skrev (21 minutter siden): Temu:) akkurat de samme. Denne siden kjøper inn fra samme steder som temu,wish etc. Ville faktisk valgt temu. Der har de også større sånne pakker Ok. Da utgår det. Kjøper ikke noe som skal være i kontakt med mat/drikke fra denne type butikker. Anonymkode: 00f05...afc 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #10 Del Skrevet 28. november 2024 kjøp akkurat det samme på temu til mye billigere penge. vi har og er veldig fornøyd. Han på 4 syns det er stor stas å hjelpe til. Anonymkode: e096c...39a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #11 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): kjøp akkurat det samme på temu til mye billigere penge. vi har og er veldig fornøyd. Han på 4 syns det er stor stas å hjelpe til. Anonymkode: e096c...39a Også får han litt ekstra tungmetaller i kosten i tillegg! Anonymkode: e4328...e01 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #12 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Også får han litt ekstra tungmetaller i kosten i tillegg! Anonymkode: e4328...e01 Alle slike ting blir produsert billig i Kina uansett hvem som selger det. Anonymkode: 91ee4...1ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 28. november 2024 #13 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Også får han litt ekstra tungmetaller i kosten i tillegg! Anonymkode: e4328...e01 Det er plastik. Og du tror ting fra Ikea og Nille er bedre. Ikke alt fra temu er radioaktiv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #14 Del Skrevet 28. november 2024 mommyaka skrev (5 minutter siden): Det er plastik. Og du tror ting fra Ikea og Nille er bedre. Ikke alt fra temu er radioaktiv Men vet du hva som er fullt med tungmetaller og hormonhermere og hva som ikke er det? Det er ikke synlig Anonymkode: e4328...e01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #15 Del Skrevet 28. november 2024 Istedenfor å kjøpe et rimelig plastikksett med både kanskje dårlig kvalitet og utrygge miljøgifter anbefaler jeg heller én skikkelig kvalitetskniv. Denne er laget i Japan. Men ville ventet et år til barnet er 3 år. Det var fint ifølge vår erfaring. https://www.skarpekniver.com/4ar-barnekniv-rod-kanin-masahiro.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAo5u6BhDJARIsAAVoDWv8R2M2CRj71BDsQm92r2h1ylpur52ZNCo6uRLjjUN8CkYhzxjkaKMaAsUpEALw_wcB Alternativt ville jeg kjøpt denne hvis du vil ha en kniv nå til en 2-åring. Og fin start! https://shop.nobelpeacecenter.org/product/kids-wooden-knife/ Anonymkode: d0681...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #16 Del Skrevet 28. november 2024 Vi har kniv og skreller til 2-åringen. Hjelper til med middag hver dag og ELSKER å få styre på kjøkkenet. Jeg vil absolutt slå et slag for dette. hun smaker på alt mulig mens hun holder på, så tror virkelig det har mange fordeler. Utvikling, sensorisk, smak osv! Om du ikke går for dette, finn noe hun kan bruke! Anonymkode: 3ee72...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #17 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Som f.eks dette: https://min-lille-kjaere.no/products/junior-chef-set-trygg-kutting-kjokkensett-for-barn?variant=44227122659477&gad_source=1&gbraid=0AAAAA9ldEilcDLzlMjNnRwBIQVy6mNizk&gclid=Cj0KCQiAo5u6BhDJARIsAAVoDWsRBULEeiEudQYE3eEms2lDrbfIkpzQcosbCJentIHna4hJEZnxYJIaAlcwEALw_wcB Hva synes dere om slike produkter? Er det brukbare ting og hadde dere blitt glade for dette om deres 2 år gamle barn fikk dette til jul? Anonymkode: 8aca5...4b1 Har denne og ja, de er brukbare og barna liker og bruker dem. De er 3 og snart 6. Anonymkode: be1b2...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #18 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Istedenfor å kjøpe et rimelig plastikksett med både kanskje dårlig kvalitet og utrygge miljøgifter anbefaler jeg heller én skikkelig kvalitetskniv. Denne er laget i Japan. Men ville ventet et år til barnet er 3 år. Det var fint ifølge vår erfaring. https://www.skarpekniver.com/4ar-barnekniv-rod-kanin-masahiro.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAo5u6BhDJARIsAAVoDWv8R2M2CRj71BDsQm92r2h1ylpur52ZNCo6uRLjjUN8CkYhzxjkaKMaAsUpEALw_wcB Da anbefaler jeg heller denne: https://www.kokkeglede.no/search?q=mac barnekniv Samme gode stålet som den vanlige knivene, men har sklisikring på enden av bladet slik at hånden ikke går utenfor håndtaket og butt tupp så en ikke kan stikke seg. I blå finnes den enda billigere på Jernia. Anonymkode: 57a61...de7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #19 Del Skrevet 28. november 2024 Har nøyaktig samme sett, kjøpte da mitt barn var to år. Fantastisk gave! Anonymkode: 7457f...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amys Skrevet 28. november 2024 #20 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg har aldri sett poenget med å gi sløve kniver til barn, Butte ja, men ikke sløve. Det eneste som skjer er at de lærer seg å bruke kniven feil, også skjærer de seg når de skal bruke en skarp kniv. Vi har gitt barnekniver til barna når de var rundt 3 år, ene fikk lik den det er linket til over her fra mac, de er kjempefine! Mine har lært seg å bruke kniv ordentlig, og det har ikke vært noen store skader. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå