AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #21 Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Gallestein lager ikke smerter i nedre, høyre side av magen. Anonymkode: 2405c...caf Rart med det hvordan smertene kan forplante seg? 😏 Jeg ble selv diagnosert med gallesteinsanfall, da hadde jeg smerter som befant seg nedenfor ribbeina på høyre side, samt strakk seg rundt flanken. Litt usikker på hvor du mener nedre høyre side av magen befinner seg? Anonymkode: aad3c...8e1 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #22 Skrevet 27. november 2024 Lychees skrev (31 minutter siden): Dette er da ikke noe å lure på engang. Har selv ligget i fosterstilling på gulvet på legevakten på natten, med karakteristiske magesmerter, for så å bli hasteoperert for mistenkt sprukket blindtarm. Det var den heldigvis ikke, kun sterkt infisert. Men det var i siste liten, du vil ikke dit. Symptomer i forkant var sterke magesmerter midt i magen som flyttet seg ned mot høyre. Kombinert feber og mye oppkast. Kom deg avgårde nå. Helt enig Anonymkode: aad3c...8e1 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #23 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 21.45): Men jeg blir litt forvirret for i det ene øyeblikket så skriver du at det blir verre av å ligge og i neste øyeblikk så skriver du at smerten slipper når du ligger.? Anonymkode: 46570...fcb TS. Ja her var det jeg som forklarte litt kjapt og litt dårlig, mente at smerten slapp hvis jeg lå og samtidig løftet knærene, kontra hvis jeg lå og hadde bena strakt ut/flatt Anonymkode: 6865b...0a1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #24 Skrevet 1. desember 2024 TS. Tusen takk for svar, rakk ikke å lese noe da jeg ble akutt mye dårligere ca 30-60 min etter jeg skrev her. Fikk samboer til å komme hjem fra jobb for å kjøre meg på legevakten, som henviste meg til akutten. Ble innleggelse, men ble skrevet ut dagen etter med blærekatarr. Så ble jeg enda dårligere, og tenkte at nåååå må det jo være blindtarmen, men viste seg å være nyrebekkenbetennelse 👍 Anonymkode: 6865b...0a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå