AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #61 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor skal du se jul i Blåfjell? Søkte opp den på NrK, og den var borte Anonymkode: 8b637...827 Alle kalenderne som skal sendes på NRK blir lagt ut 1. desember. Vet ikke om de legger ut Jul i Blåfjell i år, jeg har den på DVD😊 Anonymkode: 80d7a...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #62 Del Skrevet 30. november 2024 På dagtid skal jeg pynte klasserommet og gjøre klar adventskalenderen før elevene kommer på mandag. På ettermiddag/kveld blir det 24. stjerners-julekalender, kanskje en julefilm, pepperkaker og te😊 Blir muligens grøt til middag imorgen, men det har jeg spist et par ganger allerede🤭 Anonymkode: 80d7a...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #63 Del Skrevet 30. november 2024 skal åpne pakke kalender med min kjære og se på adventskalder på tv-en også blir det å spise noe godt og slappe av😃 Anonymkode: d9c4b...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 30. november 2024 #64 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor skal du se jul i Blåfjell? Søkte opp den på NrK, og den var borte Anonymkode: 8b637...827 Den blir tilgjengelig fra og med 1. desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #65 Del Skrevet 1. desember 2024 Kommer Jesus og Josefine, eller ble den for ukorrekt? Skomaker Andersen får fortsatt lov å lese juleevangeliet ser jeg En annen favoritt, Tidsreisen, ligger ikke ute Finnes det andre julekalendre med tidsreise som tema? Anonymkode: 45132...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå