AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1 Del Skrevet 27. november 2024 Gleder meg så mye til 1. desember! Synes det mer eller mindre er like stas som selveste julaften, særlig når det er første søndag i advent i tillegg. Pynter dere til advent/full jul denne dagen? Er på julegrantenning? Noen tradisjoner knyttet til mat? Anonymkode: ef38e...701 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 27. november 2024 #2 Del Skrevet 27. november 2024 Vi skal bake pepperkaker og se Jul i Blåfjell. Og tenne adventslys. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 Skal i kirken. Hjemme tenner vi adventstjernen og det første adventlyset. 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 27. november 2024 #4 Del Skrevet 27. november 2024 Håper å bake pepperkaker:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 27. november 2024 #5 Del Skrevet 27. november 2024 Usikker på hvordan det blir i år da vi har kjøkkenprosjekt på gang... fullt julestæsj samtidig som vi demonterer kjøkken virker som kræsj. Tror vi holder julen nøktern i år. Kanskje. Kassene er ute av loftet, det kan hende jeg spretter dem etterhvert 😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #6 Del Skrevet 27. november 2024 Flytte Anonymkode: 9960c...468 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #7 Del Skrevet 27. november 2024 Det er så og si en vanlig søndag. Skal henge opp adventstjerernen og tenne et lilla lys, det er ikke noe mer spesielt enn det. Anonymkode: e02b8...dda 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #8 Del Skrevet 27. november 2024 1. desember er en helt vanlig søndag for meg. Anonymkode: 23dee...185 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 27. november 2024 #9 Del Skrevet 27. november 2024 Pynte til jul 😍👌 Ofte med kakao med marshmallows i, og julemusikk 🙂 Venter et par uker med juletreet og nissene, men det meste av resterende pynt kommer opp. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #10 Del Skrevet 27. november 2024 Diskulis skrev (2 minutter siden): Pynte til jul 😍👌 Ofte med kakao med marshmallows i, og julemusikk 🙂 Venter et par uker med juletreet og nissene, men det meste av resterende pynt kommer opp. Åå, perfekt! Høres skikkelig herlig ut! Veldig innafor å utsette treet et par uker til. Men stas å kickstarte med mye annet ✨ ts Anonymkode: ef38e...701 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidsel Skrevet 27. november 2024 #11 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg skal også i kirken, adventsgudstjenestene er så fine. 🤩 Også blir det å henge opp stjerna i vinduet da. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #12 Del Skrevet 27. november 2024 Spise julegrøt med storfamilien, tenne lys , smake på pepperkakene Anonymkode: d1204...76e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 27. november 2024 #13 Del Skrevet 27. november 2024 Vanlig søndag hos meg. Skal finne frem adventspynten (og for meg er det viktig å ha en ventetid med advent før julen kommer opp, den kommer ikke i hus før 23. des). Skal åpne første luken i adventskalenderen, men det tar jo ikke hele dagen så resten av søndagen er en helt ordinær deilig fridag. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #14 Del Skrevet 27. november 2024 Henger opp adventstjernen og tenner lys, mulig se de tenner julelys og treet i byen jeg bor. Ellers ingen store planer. Anonymkode: 59329...368 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 27. november 2024 #15 Del Skrevet 27. november 2024 Her blir det nok full jul. Her er det «lov» med full julepynt fra 12. november, så er egentlig litt på etterskudd 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #16 Del Skrevet 27. november 2024 Skal spise ribbe, feire bursdag, få opp adventsstjerner og finne fram lilla lys. Eneste gangen jeg spiser ribbe før julaften, har blitt fast tradisjon på bursdagsfeiring med familien. Anonymkode: 05dc5...c5a 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #17 Del Skrevet 27. november 2024 Vi skal nok ha god sen frokost. Så skal vi skrive julekort og brev, jeg og jentene. Gå tur med hunden, og jeg tror vi skal ha hjort til middag. Så skal de synge første adventsverset. ...og de er jo utrolig flink å synge, så jeg sitter med tårer i øynene. ....og åpne første adventskalender. 😊 Bare en liten sak, "Tenn lys Et lys skal brenne for denne lille jord Den blanke himmelstjerne, der vi og alle bor Må alle dele håpet så gode ting kan skje Må jord og himmel møtes. Et lys er tent for det" Anonymkode: 70e02...6e6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #18 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg tenker jeg skal begynne så smått å pynte til jul da. Er ikke helt det samme å pynte lenger når ingen av barna bor hjemme lenger. Blir litt mere dempa julepynt. Var dem som var så ivrig på det. Mulig jeg ber dem hjem på middag. Får se. Har julebord dagen før så får se hvor sent det blir. Anonymkode: acb79...80a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #19 Del Skrevet 27. november 2024 Julegrantenning i bygda med familie og venner. Vi pleier å være et sted mellom 30-40 stykker denne dagen. Det vil si 1. søndag i advent som i år også er 1.desember Anonymkode: d811b...991 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 27. november 2024 #20 Del Skrevet 27. november 2024 Da skal jeg kose meg maks, med julemusikk på stereoanlegget, røkelse som fyller rommet med deilig duft. Endelig se julefilmer, kose meg med kakao, tenne adventslys og en liten julebrus 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå