AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:09 #1 Del Skrevet onsdag kl 20:09 Skiftet kode og nå har tydeligvis klart å glemme den helt🤯 Hatt så mange forsøk at jeg nå må vente 8 timer før jeg kan prøve igjen.. Ser det kan fikses ved å gjenopprette iPhone på PC, men jeg har ingen PC… Nå kom jeg forresten plutselig på at jeg har jo touch fingeravtrykk, bare aldri brukt den i stedet for kode før. Kan jeg da kanskje bruke touch fingeravtrykk i stedet for kode ved neste forsøk om 8 timer tror dere? Og hva gjør jeg om det ikke går og jeg ikke har PC?🤯 Anonymkode: b1b99...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:55 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:55 Ingen som kan svare på denne?🙈 Anonymkode: b1b99...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:03 #3 Del Skrevet onsdag kl 22:03 Ta en tur til en Apple butikk/Eplehuset. De kan sikkert hjelpe deg. Lykke til! Anonymkode: 6fe66...eae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:04 #4 Del Skrevet onsdag kl 22:04 Du kan bruke touch ja. Andre ting du kan gjøre: Bruke en venns/familiemedlems Apple produkt og logge deg inn på iCloud og resette passordet. Kontakte Apple/besøke en autorisert Apple butikk. Anonymkode: 7a2eb...a8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:06 #5 Del Skrevet onsdag kl 22:06 Det er nå du har sjansen til å begynne å leve et normalt liv uten en fordummende skjerm - så rådet mitt er å benytte denne muligheten, selge iPhonen på Finn, kjøpe en vanlig mobil som ikke er "smart", og man vil oppdage hvor mye avhengigheten av smarttelefon påvirker og ødelegger livskvaliteten. Anonymkode: f112a...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:10 #6 Del Skrevet onsdag kl 22:10 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kan bruke touch ja. Andre ting du kan gjøre: Bruke en venns/familiemedlems Apple produkt og logge deg inn på iCloud og resette passordet. Kontakte Apple/besøke en autorisert Apple butikk. Anonymkode: 7a2eb...a8e Puh! Da ordner det seg sikkert med touch☺️☺️Har nemlig ingen Apple butikk i nærheten. Anonymkode: b1b99...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:12 #7 Del Skrevet onsdag kl 22:12 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er nå du har sjansen til å begynne å leve et normalt liv uten en fordummende skjerm - så rådet mitt er å benytte denne muligheten, selge iPhonen på Finn, kjøpe en vanlig mobil som ikke er "smart", og man vil oppdage hvor mye avhengigheten av smarttelefon påvirker og ødelegger livskvaliteten. Anonymkode: f112a...ae8 Var inne på tanken. Men nå er jo både bank-id og ørten medlemskap, jobbmail+++ på mobilen. Samfunnet er rett og slett lagt opp til at vi skal og må være avhengig av smarttelefonen i dag😏 Anonymkode: b1b99...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:12 #8 Del Skrevet onsdag kl 22:12 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Puh! Da ordner det seg sikkert med touch☺️☺️Har nemlig ingen Apple butikk i nærheten. Anonymkode: b1b99...e0c Om telefonen har vært skrudd av må man taste kode før fingeravtrykk eller ansiktsgjenkjenning virker, om jeg ikke husker feil… Anonymkode: bb860...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:13 #9 Del Skrevet onsdag kl 22:13 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kontakte Apple/besøke en autorisert Apple butikk. Nå ordner det seg jo sikkert med touch. Men kjenne jeg gått til Elkjøp butikken jeg kjøpte telefonen eller MÅ det være Apple butikk?🤔 Anonymkode: b1b99...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:13 #10 Del Skrevet onsdag kl 22:13 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om telefonen har vært skrudd av må man taste kode før fingeravtrykk eller ansiktsgjenkjenning virker, om jeg ikke husker feil… Anonymkode: bb860...ceb NEEEI😣 Anonymkode: b1b99...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:14 #11 Del Skrevet onsdag kl 22:14 Du kan ikke bruke touch, vil jeg tro. Er iPhonen oppdatert? Min gamle iphone «glemte» koden etter at jeg byttet, endte opp med å miste alt innhold da den måtte fabrikkinnstilles. Har du icloud går det fint. Anonymkode: 8fcf2...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:23 #12 Del Skrevet onsdag kl 22:23 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du kan ikke bruke touch, vil jeg tro. Er iPhonen oppdatert? Min gamle iphone «glemte» koden etter at jeg byttet, endte opp med å miste alt innhold da den måtte fabrikkinnstilles. Har du icloud går det fint. Anonymkode: 8fcf2...96c Har iCloud. Usikker på om den er oppdatert. Er en nokså gammel IPhone 8🙈 Huff, dette var kjipesen ret før Black Friday hvor jeg har ørten ting som skal bestilles på nett++Ingen bank brikke pga ny bank. Anonymkode: b1b99...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:25 #13 Del Skrevet onsdag kl 22:25 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Var inne på tanken. Men nå er jo både bank-id og ørten medlemskap, jobbmail+++ på mobilen. Samfunnet er rett og slett lagt opp til at vi skal og må være avhengig av smarttelefonen i dag😏 Anonymkode: b1b99...e0c Når det er sagt er jeg ikke særlig avhengig av smarttelefonen utenom bank-id og medlemskort egentlig. Derfor jeg har en gammel modell. Så hadde nok klart meg om det ikke var for bank id’en. Bruker maks en 15 min-halvtime på mobilskjerm daglig. Anonymkode: b1b99...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:52 #14 Del Skrevet torsdag kl 22:52 AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 23.04): Du kan bruke touch ja. Andre ting du kan gjøre: Bruke en venns/familiemedlems Apple produkt og logge deg inn på iCloud og resette passordet. Kontakte Apple/besøke en autorisert Apple butikk. Anonymkode: 7a2eb...a8e Jeg har en Apple iPad, men finner ikke ut hvordan jeg resetter passordet der…Har prøvd å finne ut av det. Jeg skal prøve å kjøre til nærmeste Eple butikk, men det er et par mil unna. Kan jeg risikere at de ikke kan/har tid å hjelpe meg? Noen som vet om det koster noe få service/hjelp med iPhonen hos Eplehuset og om man må ha avtale på forhånd? Var på Elkjøp der jeg kjøpte telefonen, men de tok hele 1000 kr i betalt for å hjelpe meg🤯 Så vil prøve selv først. Anonymkode: b1b99...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå