AnonymBruker Skrevet 20. januar #81 Del Skrevet 20. januar Lurer på om det er sammenheng mellom hvilket yrke man har og seksuell aktivitet? Har forestillinger om visse yrker, men tror ikke det nødvendigvis stemmer Yrke: Kontor Kjønn: Kvinne Alder: 41 Gift/samboer: Gift Antall samleier per måned: Ca 12-16 Antall orgasmer per uke: 4-5? Anonymkode: 8eddb...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motstrømmen Skrevet 20. januar #82 Del Skrevet 20. januar Yrke: logistikk Alder 43 Singel alene mamma Kan vi ta per år? 0-20 Orgasme pr.uke- varierer med 0-5 kommer ann på om man har tid/ork/lyst med 2 barn. Har lite med yrket å gjøre,mer situasjonen. Fikk en god latter av "forskningen" Håper hypotesen om yrke vs. Seksualitet gir deg svar. Hilsen ei som ikke mangler tilbud,men har vettet i behold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #83 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 11.32): Yrke: Transport; hjemme 1630 hver dag Kjønn: Mann Alder: 47 Sivilstatus: Gift Antall samleier per måned: 0…., Siste fem år så har vi ha samleie ca 1-3 ganger per år, men nå ser det ut til å være helt slutt.. Orgasmer per uke: 6-8 ( Alene, og gjerne i bilen fordi kons ikke liker at jeg onanerer når hun skal sove osv) Jeg vil rose den som lagde denne tråden for å hjelpe til med å få fram hvordan folks sexliv er. Jeg har de siste årene hatt en diskusjon med kona om hvordsn sexlivet vanligvis er etter 20 år sammen, og hun mener «ingen» har sex lenger da. Jeg menet motsatt, om forholdet er sundt og godtt så har man sex, og om forholdet ikke er sundt og godt så har man ikke sex. Sex er altså som en slags indikator på tilstanden i forholdet. Jeg forstår nå, bedre enn før at kvinner over 40 fortsatt liker å ha sex, og mitt forhold ikke er sundt og godt! Anonymkode: 6f724...c26 Jeg er 47 år og digger å ha sex... Anonymkode: 57be2...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #84 Del Skrevet 20. januar Yrke: Politi Alder: 31 Kvinne To barn Antall samleier pr. måned: 2-4 Antall orgasmer pr. uke: 0-2 Anonymkode: 31396...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #85 Del Skrevet 20. januar Yrke: Sosionom Kjønn: K Alder: 40 Gift/samboer: Samboer Antall samleier per måned: 1 Antall orgasmer per uke: 1 i mnd Når jeg leser svarene her blir jeg litt bekymra på et vis, selv om folk ikke har mange samleier, så har de mange orgasmer… Jeg er ikke aseksuell, jeg kan gi meg selv orgasme på under ett minutt, men jeg har ekstremt lav orgasme-frekvens. Flere i samme bås? Anonymkode: ee525...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #86 Del Skrevet 20. januar Yrke: redaktør Kjønn: kvinne Alder: 39 Sivilstatus: gift Antall samleier per måned: 5-10 Antall orgasmer per uke: 1-2 Anonymkode: 83388...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå