AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg bruker tinder og det er nesten ingen kvinner som ser etter et forhold, omtrent alle har "finner ut av det" eller "langsiktig men åpent for alt". Jeg begynner å tro at kvinner bare vil ha sex. Tar jeg feil? Er det sånn kvinner er nå? Anonymkode: 270a4...f8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #2 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg bruker tinder og det er nesten ingen kvinner som ser etter et forhold, omtrent alle har "finner ut av det" eller "langsiktig men åpent for alt". Jeg begynner å tro at kvinner bare vil ha sex. Tar jeg feil? Er det sånn kvinner er nå? Anonymkode: 270a4...f8b Sveiper du på bimboer, så får du bimboer. Du ser jo ikke de vanlige "girls next door" på din alder. Anonymkode: 9ef7b...8ad 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 Hvis du er så lett påvirkelig så kan det jo lønne seg og logge av. Anonymkode: 5aaf1...80a 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #4 Del Skrevet 27. november 2024 Begge de tingene kan da bety at de er ute etter forhold? Jeg er nysingel og tar det som det kommer, men blir ikke sammen med første mannen jeg møter på tinder. (Med mindre han er drømmemannen selvsagt) Anonymkode: 2dab1...5a0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #5 Del Skrevet 27. november 2024 Kan vere att "frøken langsiktig, men åpen for alt" egentlig er redd for å støte vekk menn, fordi menn stortsett er livredd ordet "langsiktig" på sjekkeapper, att ho da feller inn "åpen for alt" i håp om att iallefall en kar faller for sjarmen hennes, og plutselig blir langsiktig når han egentlig var "åpen for alt"? Anonymkode: e1c53...09b 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #6 Del Skrevet 27. november 2024 Bli kjent med noen damer på andre arenaer. Snakk med dem og lytt til det de sier uten å se på dem som potensielle kjærester, men som mennesker. Anonymkode: a46cb...c35 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #7 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bli kjent med noen damer på andre arenaer. Snakk med dem og lytt til det de sier uten å se på dem som potensielle kjærester, men som mennesker. Anonymkode: a46cb...c35 Hvilken arenaer? Anonymkode: 270a4...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #8 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken arenaer? Anonymkode: 270a4...f8b Jobb? Studier? Frivillig arbeid? Politiske partier? Lesesirkel? Lokal trimgruppe? Anonymkode: a46cb...c35 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #9 Del Skrevet 27. november 2024 Det disse damene skriver tolker jeg som at de er ute etter noe seriøst, men moderer seg litt for å ikke virke desperat. Igså er det jo sant, selv om man er ute etter noe seriøst hopper man ikke bare på det første som dukker opp. Men man kan jo likevel ha det hyggelig på en date eller to og på den måten få noe ut av en tindermatch selv om det ikke resulterte i forhold. Anonymkode: bf7c0...087 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #10 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det disse damene skriver tolker jeg som at de er ute etter noe seriøst, men moderer seg litt for å ikke virke desperat. Igså er det jo sant, selv om man er ute etter noe seriøst hopper man ikke bare på det første som dukker opp. Men man kan jo likevel ha det hyggelig på en date eller to og på den måten få noe ut av en tindermatch selv om det ikke resulterte i forhold. Anonymkode: bf7c0...087 "åpen for alt" tolker jeg som "åpen for å pule på første date". Tolker jeg det feil? Er det ikke dette det betyr? Anonymkode: 270a4...f8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godfisk Skrevet 27. november 2024 #11 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvilken arenaer? Anonymkode: 270a4...f8b Det kan være hvor som helst, for eksempel via jobb eller sosiale arrangementer. Vær åpen for at folk rundt deg kan være hyggelige og interessante, så er det ofte det. Men det kan være lurt å ha hovedfokus på å ha det hyggelig sammen med andre, og ikke ha det travelt med å finne ut om de er potensielle kjærester. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #12 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): "åpen for alt" tolker jeg som "åpen for å pule på første date". Tolker jeg det feil? Er det ikke dette det betyr? Anonymkode: 270a4...f8b Nå er det jo sånn at man har begrenset valg muligheter på tinder når man skal velge hva man er ute etter, selv om det står langsiktig men åpen for alt så betyr ikke det at jeg er ute etter casual, jeg får bare ikke fjerna den siste åpen for alt delen. Anonymkode: 5aaf1...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #13 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg bruker tinder og det er nesten ingen kvinner som ser etter et forhold, omtrent alle har "finner ut av det" eller "langsiktig men åpent for alt". Jeg begynner å tro at kvinner bare vil ha sex. Tar jeg feil? Er det sånn kvinner er nå? Anonymkode: 270a4...f8b Jeg var og på tinder før, og følte at alle menn var sånn. Fant til slutt kjæresten min der. Anonymkode: f0383...d9a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #14 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå er det jo sånn at man har begrenset valg muligheter på tinder når man skal velge hva man er ute etter, selv om det står langsiktig men åpen for alt så betyr ikke det at jeg er ute etter casual, jeg får bare ikke fjerna den siste åpen for alt delen. Anonymkode: 5aaf1...80a kan du ikke velge "forhold"? Anonymkode: 270a4...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #15 Del Skrevet 27. november 2024 Tror du alle tenker likt? For det gjør jo folk ikke. Og i visse arenaer/miljø vil du jo finne folk som er mer tilbøyelig for det ene eller andre. For eksempel så finner du mer folk som drikker alkohol på byen enn koret i bygda. Det finnes alle typer der ute, du må bare oppsøke de riktige arenaene. Eller luke ut de som ikke har de samme verdiene som deg🙂 Anonymkode: 60857...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #16 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvilken arenaer? Anonymkode: 270a4...f8b Når du har ordnet med kvinnesynet ditt kan du melde deg på dette. https://www.nrk.no/kultur/arrangorer-sliter-med-a-fa-med-nok-menn-pa-treff-for-single-1.17072665 Anonymkode: 6507e...058 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #17 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): "åpen for alt" tolker jeg som "åpen for å pule på første date". Tolker jeg det feil? Er det ikke dette det betyr? Anonymkode: 270a4...f8b Jeg hadde sex på første date både med eksmannen og med mannen jeg har nå. Ble langsiktig og ekteskapelig begge gangene, gitt. Anonymkode: 9ef7b...8ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #18 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Når du har ordnet med kvinnesynet ditt kan du melde deg på dette. https://www.nrk.no/kultur/arrangorer-sliter-med-a-fa-med-nok-menn-pa-treff-for-single-1.17072665 Anonymkode: 6507e...058 Menn har blitt late. De vil at damene faller ned i fanget deres, uten at de må gjøre et fnugg av innsats. Anonymkode: 9ef7b...8ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #19 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde sex på første date både med eksmannen og med mannen jeg har nå. Ble langsiktig og ekteskapelig begge gangene, gitt. Anonymkode: 9ef7b...8ad Dette er ikke noe for meg. Anonymkode: 270a4...f8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #20 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er ikke noe for meg. Anonymkode: 270a4...f8b Selvfølgelig ikke. Fordi du har fordommer. Mens mannen min er gift, har sex hver dag, masse koselige opplevelser, gode samtaler og lekent liv, sitter du der alene og er bitter på kvinner. Hvem vinner her, egentlig? Anonymkode: 9ef7b...8ad 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå