Gå til innhold

Hvilken skotørker er best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei har 3 barn. Før hadde vi kun 1 barn som gikk på bhg. Men nå går alle 3 barna på skole/bhg som gjør at det kommer mange våte sko daglig. Vi må ha en god skotørker. Men vi har aldri hatt det før så klarer ikke helt å bestemme meg hvilken jeg skal gå for. En du kan anbefale???

Anonymkode: a8259...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har bare et barn, og er veldig fornøyd med Hedgehog. Med 3 barn så spørs det om dere må ha to, da ville jeg gått for en Hedgehog med sånne stive armer som er genial til votter og småsko, og en annen litt billigere til bare sko.

Anonymkode: 43289...b59

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.komplett.no/product/1312331/hjem-fritid/klima-varme/panelovner/adax-basic-st12t-skotoerker?channable=00808169640031333132333331e0&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PMax-Kontor&Gaming-Møbler&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-qII9w1VmFe7QB0nPjDOEjFMtDC&gclid=CjwKCAiAxqC6BhBcEiwAlXp45zgRVHE9w8IYeqH3nz_e-TMyfWfvoN2qu-D5h_ui4NnEs6pbgokP8xoCf-MQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

denne fra adax 😄 den blåser varm luft så sko og alt annet tørker på et blunk. Bruker den til å tørke sko, vinterdress, regnklær, mellomlag . Ja alt. Genial og tidsbesparende 

har to barn der ene bader i søle og gjørme hver dag og jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hedgehog er genial. Har ikke barn, men en mann som går på jakt, hund som skal ha tur uansett vær, og selv sykler jeg uansett vær. Tørker sko, støvler, luer, votter, sokker…

Anonymkode: 8f683...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...