Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gitte
Skrevet

Genialt.. :) Komisk at aviser omtaler han som "popstjerne". Han er da vitterlig ingen stjerne?

Skrevet

Hele fyren er jo patetisk. Han snakker dritt om idol til alle journalister som gidder å høre på, men hva ville han vært uten idol?

Skrevet

Han graver sin egen grav med sånne uttalelser.

Skrevet

Jaja.. Er et helt greit mål å ha, men skjønner godt at folk advarer. Han har jo "ingen" erfaring.

Gjest Gjest
Skrevet

kanskje han blir provosert av at han (påstår) at han kun har sagt at "det kunne vært morsomt å være manager",

ikke "skal jeg være manageren din"?

er jo opp til hvem man skal tro på da.

men å si at han er en pop_stjerne_ er jo litt drøyt...

Skrevet

Hørte han i Syttentretti på P4 en dag for et par uker siden, og synes det han sa var fornuftig, jeg! Kanskje han har "tatt litt av" nå da fordi det er jo kult at media er så opptatt av han liksom.

Men tror han har et poeng i det at idol gjengen legger veldig sterke føringer på hvem de vil ha videre og fokuserer på disse på en mye mer positiv måte enn andre. Det irriterer meg også!

Gjest LoisLane
Skrevet

Ingen trenger å advare meg mot Christian Stenseng.

Gjest Gjesta
Skrevet

Skjønner godt at Idoldommerne legger føringer for hvem de vil skal vinne. De representerer jo plateselskaper som skal satse mye penger på en evt. vinner, og de heller er vel ikke interessert i å ville satse på et tapsprosjekt.

Gjest Gjest
Skrevet
Skjønner godt at Idoldommerne legger føringer for hvem de vil skal vinne. De representerer jo plateselskaper som skal satse mye penger på en evt. vinner, og de heller er vel ikke interessert i å ville satse på et tapsprosjekt.

Nei, det skjønner jo jeg og. Men det er jo unektelig ganske urettferdig og trist overfor dem som ikke blir hausa frem. De fleste som opptrer i delfinalene vet vi jo på forhånd at ikke kommer videre til selve finalerunden. Og hvor gøy er det da?

Gjest kremt
Skrevet

Og nå skal han visstnok snart dukke opp på skjermen i en eller annen hårprodukt-reklame, hvor han poserer som Dave Gahan og Morten Harket, bl.a. Alt for å tjene penger.. Fyren har så lite karisma at jeg ikke fatter hvordan folk kan velge han til å skulle markedsføre et produkt. Nei; FÅ STENSENG VEKK FRA MEDIA!

Og ja, glemte nesten å si at Jeg _hater_ Christian Stenseng!

Gjest Bellatrix
Skrevet

La han holde på. Det er da bare gøy for han hvis han blir manager. Og går det på trynet så går det på trynet.

Skrevet (endret)
La han holde på. Det er da bare gøy for han hvis han blir manager. Og går det på trynet så blir det gøy for oss...  :ler:  Sorry, måtte bare. Tror nok Stenseng tror han er viktigere enn han i realiteten er.

Endret av Milah
Gjest Bellatrix
Skrevet

Tja, kanskje det. Men man vet aldri. Kanskje han gjør det bra?

Skrevet

Stranger things have happend.. Den som lever får se..

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja. Jeg gidder ikke bruke energi på å irritere meg over han.

Skrevet

Ikke jeg heller, irriterer meg mer over VG da, som i det hele tatt gidder å kaste bort spalteplass på slike ting..

Skrevet

Og jeg er irritert på meg selv for i det hele tatt å ha lest denne tråden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...