Wilma89 Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Dere som har xplora x6play smartklokke til barn. Har dere abonnement fra xplora? Eller noe annet? Kan det evt fungere med tvillingsim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Hadde abonnement fra Explora, mener man må betale der uansett om man velger noe annet. Det sagt er jeg skikkelig misfornøyd med de klokkene, opplever du trøbbel med den så er kundeservicen en vits. De har veldig mange misfornøyde kunder nå ser jeg. Hadde tenkt å kjøpe klokke til min yngste også, men dropper det. Anonymkode: b023e...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Vi har denne. Og abonnement fra Telenor. Kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutta89 Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Vi har hatt xplora 5play(?) i over 3,5 år uten noen trøbbel. Men da vi kjøpte xplora 6 pro nå så kjøpte vi via telia der alt går gjennom dem om det skulle bli trøbbel, nettopp pga xplora sin kundeservice er kjent for å være veldig dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutta89 Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde abonnement fra Explora, mener man må betale der uansett om man velger noe annet. Det sagt er jeg skikkelig misfornøyd med de klokkene, opplever du trøbbel med den så er kundeservicen en vits. De har veldig mange misfornøyde kunder nå ser jeg. Hadde tenkt å kjøpe klokke til min yngste også, men dropper det. Anonymkode: b023e...79c Kan kjøpe xplora sine klokker hos telia også nå med abb hos dem. Da slipper du kundeservicen hos xplora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå