AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1 Skrevet 27. november 2024 Jeg vil anbefale Fontenehuset til alle som sliter psykisk ❤️ Da får du samtidig redusert behov for innleggelse Anonymkode: 24ee3...de4 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #2 Skrevet 27. november 2024 En fem år gammel undersøkelse sier lite om dagens brukere da... Anonymkode: 9e6b4...241 1
Daisy-love Skrevet 27. november 2024 #3 Skrevet 27. november 2024 (endret) Så bra det passer for deg, og andre med deg Det er likevel ikke for alle, og mange av disse deltar nok ikke i disse undersøkelsene som her vises til. Vært mange negative tråder her inne for å ta noe. Det kan likevel være verdt et forsøk, men det betyr ikke det vil fungere for andre som det gjør for deg. Glad på dine og andres vegne som det fungerer for da 👍🏻 Endret 27. november 2024 av Daisy-love Manglet ord ++ 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #4 Skrevet 27. november 2024 Daisy-love skrev (Akkurat nå): Så bra det passer for deg, og andre med deg Det er likevel ikke for alle, og mange av disse deltar nok ikke i disse undersøkelsene som her vises til. Det kan være verdt et forsøk, men det betyr ikke det vil fungere for andre som for deg. Glad på dine og andres vegne som det fungerer for da 👍🏻 Fordi at? Anonymkode: 24ee3...de4
Daisy-love Skrevet 27. november 2024 #5 Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi at? Anonymkode: 24ee3...de4 Om du raskt finner ut det ikke er for deg så svarer en gjerne heller ikke på en undersøkelse. De fleste som svarer på sånt er jo de som går der aktivt, og de vil jo være positive, ellers hadde de nok ikke gått der. En sender gjerne ut en Mail eller noe (snakker generelt for har erfaring med noe annet enn Fontenehusene) til tidligere deltakere, men mange av de svarer ikke. Så svarene blir ikke representative for alle som har vært innom Fontenehuset. Dette er jo ikke unikt med Fontenehuset da. Det går igjen utrolig mange steder. Jeg ser det jo der jeg er frivillig i en stor organisasjon, at en del faller fra det tilbudet, men det er vanskelig å få tak i dem og få svar på hvorfor. Tipper grovt her at det gjelder her også.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #6 Skrevet 27. november 2024 Et flott sted. Ingen narkomane og kriminelle. Anonymkode: 24ee3...de4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #7 Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Et flott sted. Ingen narkomane og kriminelle. Anonymkode: 24ee3...de4 Jeg ønsker ikke å risikere å møte folk som soner samfunnsstraff der, og mennesker som sitter i fengsel for drapsforsøk. Men som får komme ut på permisjon, og skal bruke Fontenehuset som et tiltak for å komme seg tilbake til samfunnet. Det er mange enkle mennesker der, som lett kan utnyttes. Selv min psykolog på DPS advarte meg om Fontenehuset, for dette var ikke en plass for meg. Anonymkode: f2e4b...f97 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #8 Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg ønsker ikke å risikere å møte folk som soner samfunnsstraff der, og mennesker som sitter i fengsel for drapsforsøk. Men som får komme ut på permisjon, og skal bruke Fontenehuset som et tiltak for å komme seg tilbake til samfunnet. Det er mange enkle mennesker der, som lett kan utnyttes. Selv min psykolog på DPS advarte meg om Fontenehuset, for dette var ikke en plass for meg. Anonymkode: f2e4b...f97 Som for eksempel? Anonymkode: 24ee3...de4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå