Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hvordan hadde du reagert hvis du hadde funnet en kondom i jakkelomma til kjæresten din?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Da hadde jeg blitt kvalm, mistenksom, fortvila, lei meg, forbanna...nei, det hadde jeg takla dårlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde i alle fall konfrontert han med funnet -men bruk magefølelsen i måten du gjør det på.

Gjest Gitte
Skrevet

Som Kverula sier. Vi bruker ikke kondom, så han har ingen "grunn" til å gå rundt med det i lomma.

Gjest Gjest
Skrevet

Det har jeg gjort.... :forvirret:

Gikk rundt i ganske lang tid med klumpen i halsen, og fortvilelsen gnagende i mellomgulvet før jeg tok det opp med ham.

Forklaringen var så latterlig enkel og uskyldig at jeg måtte bare le......

Derfor: spør kjæresten din, gå ikke rundt å ha det vondt. Forklaringen kan være veldig uskyldig, men uansett er det bedre å få vite sannheten!

Gjest Gjest
Skrevet

På de årene jeg var gift tror jeg faktisk aldri jeg gikk gjennom lommene til mannen min. Men skulle jeg ha gjort det og deretter funnet et kondom der, da ville jeg ha gått ut fra at det hadde en naturlig forklaring. En kondomkampanje i byen eller noe sånt. Neida jeg er ikke spesielt naiv. Men de fleste har vel en god ide om hvem de bor sammen med og om det er grunn til mistanke kanskje? I mitt tilfelle var det i allefall ganske utenkelig at han skulle ha vært utro.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det kan vel kanskje være uskyldig, men jeg skjønner faktisk ikke hvordan? I hvertfall ikke, som Gitte sier, når vi ikke bruker kondom.

Gjest Gjest
Skrevet

I mitt tilfelle ble det delt ut kondomer på skolen der mannen min gikk...

Det var en del av en kampanje mot kjønnssykdommer (alle fikk, uansett om de hadde bruk for det eller ikke)

Men, siden du tydeligvis allerede har bestemt deg for at dette mest sannsynlig ikke er uskyldig... da må du ta et valg: vil du lukke øynene og håpe på det beste mens usikkerheten gnager deg opp innenfra (slik jeg gjorde i lang tid) ? Eller vil du ta tyren ved hornene og få sikkerhet? (og kanskje bli overrasket)

jeg mener at det beste er visshet, da kan en i alle fall gjøre noe konkret/ ta et valg, skal en gå rundt i det uvisse så er det bare en person som lider, og det er deg selv!

Lykke til :klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Hatt sex med han, vel! (vi er tom for glidemiddel så vi trenger alle kondomer vi kan finne)

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig mistenksom! Og jeg hadde nok spurt hvorfor den lå der.

Og jeg har mange ganger vært nødt til å gå i lommene hans, for han glemmer ofte å henge bilnøklene i nøkkelskapet.

Skrevet

Jeg hadde visst at da hadde han hatt svin på skogen, så da hadde det nok blitt månelyst.

Gjest Piper
Skrevet
På de årene jeg var gift tror jeg faktisk aldri jeg gikk gjennom lommene til mannen min. Men skulle jeg ha gjort det og deretter funnet et kondom der, da ville jeg ha gått ut fra at det hadde en naturlig forklaring. En kondomkampanje i byen eller noe sånt. Neida jeg er ikke spesielt naiv. Men de fleste har vel en god ide om hvem de bor sammen med og om det er grunn til mistanke kanskje? I mitt tilfelle var det i allefall ganske utenkelig at han skulle ha vært utro.

Tror du at alle de som bli bedratt vet hvem de lever sammen med, og burde visst at dette ville komme? De fleste stoler jo på partneren sin, men det er fortsatt mange som er utro, og jeg tviler på at alle de som blir bedratt forstår at det vil komme.

Så ja, jeg vil si du er litt naiv, men selvfølgelig kan det være uskyldig.

Jeg hadde spurt, og så hadde jeg studert han mens han svarte. Kroppsspråket sier mange ganger alt

Skrevet

Spurt han hva han skulle med den

Skrevet

Jeg hadde spurt. Antagelig i en morsom tone som "jasså, du passer på at du ikke gjør elskerinna di gravid altså? Det er jo smart". ;)

Jeg opplevde noe annet med en eks. Visste at vi hadde brukt 1 kondom fra pakka, mens en dag var det plutselig borte en til. ;) (Han sa han hadde gitt den til en kamerat, det kunne sikkert skjedd, det... men han hadde brukt den på ei kjerring han lå med mens vi var sammen.)

Gjest Gjest
Skrevet
Tror du at alle de som bli bedratt vet hvem de lever sammen med, og burde visst at dette ville komme? De fleste stoler jo på partneren sin, men det er fortsatt mange som er utro, og jeg tviler på at alle de som blir bedratt forstår at det vil komme.

Så ja, jeg vil si du er litt naiv, men selvfølgelig kan det være uskyldig.

Jeg hadde spurt, og så hadde jeg studert han mens han svarte. Kroppsspråket sier mange ganger alt

Neida Piper, det tror jeg ikke. Men jeg tror vel ofte at kvinner som blir bedratt (mange av dem) lever med en mistanke lenge før de orker å takle sannheten.

Når jeg var sikker i mitt tilfelle skyldtes det at mannen simpelten ikke var interessert i sex. Han foretrakk å sove hjemme på sofaen. Så utroskap ville jeg nærmest betraktet som tegn til liv. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Det ville overrasket meg stort om han hadde kondomer i lomma, med mindre han hadde funnet igjen en jakke fra da vi møttes. Her vi bor er det heller ikke mange kondomkampanjer... Så jeg ville nok trodd det verste, selv om jeg ikke NÅ har noen grunn til å mistenke han for noe. Også ville jeg konfrontert han med det, og forventet et ærlig svar...

Gjest Piper
Skrevet

På den andre siden, hvorfor ta i mot en kondom man ikke skal bruke, bare fordi det er kampanje? Ville det ikke vært bedre å si i fra at andre kunne få den i stedet, fordi en selv ikke har brukt for den? Eller er det slik at vi må ta i mot alt mulig, bare fordi det er kampanje på det?

Gjest Gjest
Skrevet

Piper; aldri vært ute for påtrengende kampanjefolk..? De kunne faen meg fått trøkt en bibel i handa på Greven! :ler:

Er du den samme som stilte dette spørsmålet på Doktor Online? I så fall, med det svaret gubben avleverte i henhold til innlegget der inne; at du gidder!

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

det var nå er hypotetisk spørsmål da :ler: har aldri opplevd det selv,men tror jeg hadde blitt rimelig forbanna og mistenksom ja ;)

Skrevet
Da hadde jeg blitt kvalm, mistenksom, fortvila, lei meg, forbanna...nei, det hadde jeg takla dårlig.

Samme her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...