AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1 Skrevet 27. november 2024 Hei! I forigår spottet jeg litt, 11dpo. I går morges, 12dpo, kom mensen for fullt (inkl. litt koagler/slim) og samtidig fikk jeg svakt positiv test. I dag har jeg også blødd som en mens (virker avtagende) og har svakt positive tester (med flere ulike tester). Jeg regner med det stakkars fosteranlegget som rakk å produsere hcg er blitt skylt ut, det er vel ikke fysisk mulig å overleve en skikkelig mens? Hvor lenge tror dere testen kan være positiv, hvis egget ble skylt ut i går eller i dag? Skal i julebord på lørdag men tør ikke drikke vin dersom jeg faktisk skulle være gravid, samtidig virker det jo lite sannsynlig. Jeg har heller ingen graviditetssymptoner (sist jeg var gravid hadde jeg ømme bryster fra før pos.test). Jeg har googlet litt og er redd for exu, men har ingen smerter.. Jeg har forresten hjerteformet livmor og har hørt det kan hende man da har mens som gravid. Men jeg har vært gravid tidligere frem til uke 8 og da fikk jeg ingen mens. Anonymkode: f9c5a...b8c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #2 Skrevet 27. november 2024 Har ikke noe godt svar til deg, men innen lørdag vil nok testene være sterkere om du er gravid. Siden det er så tidlig, tror jeg ikke du vil ha positiv test så lenge om det er en kjemisk graviditet. Anonymkode: 93f40...4c2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #3 Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hei! I forigår spottet jeg litt, 11dpo. I går morges, 12dpo, kom mensen for fullt (inkl. litt koagler/slim) og samtidig fikk jeg svakt positiv test. I dag har jeg også blødd som en mens (virker avtagende) og har svakt positive tester (med flere ulike tester). Jeg regner med det stakkars fosteranlegget som rakk å produsere hcg er blitt skylt ut, det er vel ikke fysisk mulig å overleve en skikkelig mens? Hvor lenge tror dere testen kan være positiv, hvis egget ble skylt ut i går eller i dag? Skal i julebord på lørdag men tør ikke drikke vin dersom jeg faktisk skulle være gravid, samtidig virker det jo lite sannsynlig. Jeg har heller ingen graviditetssymptoner (sist jeg var gravid hadde jeg ømme bryster fra før pos.test). Jeg har googlet litt og er redd for exu, men har ingen smerter.. Jeg har forresten hjerteformet livmor og har hørt det kan hende man da har mens som gravid. Men jeg har vært gravid tidligere frem til uke 8 og da fikk jeg ingen mens. Anonymkode: f9c5a...b8c Det kan man helt fint, man kan til og med ha mens gjennom flere sykluser, men være gravid og få et friskt barn:) Anonymkode: 53c5f...ae9
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #4 Skrevet 27. november 2024 Uansett så er ikke fosteret koblet til deg enda så tidlig vel? Anonymkode: 2984a...cd5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #5 Skrevet 27. november 2024 Kan du få tatt en blodprøve i morgen eller på fredag? 🤷♀️😊 Anonymkode: 379be...6f0
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #6 Skrevet 27. november 2024 Hadde det samme som deg. Sitter å ammer babyen min nå❤️ men mest sannsynlig er det kjemisk, og da vil testene bli relativt fort negstive igjen Anonymkode: 647d0...6fb
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #7 Skrevet 28. november 2024 Fikk svar på prøven jeg tok i går, hcg på 6 og ❤️ på progesteron. Så da kan jeg trygt ta det vinglasset😔 Takk til dere som svarte! -TS Anonymkode: f9c5a...b8c 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #8 Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Fikk svar på prøven jeg tok i går, hcg på 6 og ❤️ på progesteron. Så da kan jeg trygt ta det vinglasset😔 Takk til dere som svarte! -TS Anonymkode: f9c5a...b8c Det er så trist det der!! Har selv mistet så vet hvordan det er Anonymkode: 6f7c7...f9a
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #9 Skrevet 28. november 2024 Takk for klem😊 strimmeltesten er økt i dag så forstår ikke at det går an, med så lite hcg, at det kan slå ut i det hele tatt. Henger det igjen mer hcg i urin enn blod mon tro? Ts Anonymkode: f9c5a...b8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå