M.H85 Skrevet 27. november 2024 #1 Del Skrevet 27. november 2024 Hun dukker stadig opp i min feed, og jeg har klikket uten å helt vite hvem hun er?! Hva er hun egentlig kjent for? Synes det er litt festlig hvordan hun kler seg som hun er verdens deiligste dame,måten hun snakker/poserer på,virker så tilgjort😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. november 2024 #2 Del Skrevet 27. november 2024 M.H85 skrev (13 minutter siden): Hun dukker stadig opp i min feed, og jeg har klikket uten å helt vite hvem hun er?! Hva er hun egentlig kjent for? Synes det er litt festlig hvordan hun kler seg som hun er verdens deiligste dame,måten hun snakker/poserer på,virker så tilgjort😅 Kjent som Utøya overlever og som PH deltager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 27. november 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 27. november 2024 J.. skrev (1 time siden): Kjent som Utøya overlever og som PH deltager. Trodde det var love island muligens,men ok da var det noe i nærheten. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. november 2024 #4 Del Skrevet 27. november 2024 M.H85 skrev (39 minutter siden): Trodde det var love island muligens,men ok da var det noe i nærheten. 😅 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 16. januar #5 Del Skrevet 16. januar Ser ut til at hun har fått seg kjæreste fra Marokko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå