M.H85 Skrevet 27. november 2024 #1 Skrevet 27. november 2024 Hun dukker stadig opp i min feed, og jeg har klikket uten å helt vite hvem hun er?! Hva er hun egentlig kjent for? Synes det er litt festlig hvordan hun kler seg som hun er verdens deiligste dame,måten hun snakker/poserer på,virker så tilgjort😅 2 1
J.. Skrevet 27. november 2024 #2 Skrevet 27. november 2024 M.H85 skrev (13 minutter siden): Hun dukker stadig opp i min feed, og jeg har klikket uten å helt vite hvem hun er?! Hva er hun egentlig kjent for? Synes det er litt festlig hvordan hun kler seg som hun er verdens deiligste dame,måten hun snakker/poserer på,virker så tilgjort😅 Kjent som Utøya overlever og som PH deltager.
M.H85 Skrevet 27. november 2024 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2024 J.. skrev (1 time siden): Kjent som Utøya overlever og som PH deltager. Trodde det var love island muligens,men ok da var det noe i nærheten. 😅 1
J.. Skrevet 27. november 2024 #4 Skrevet 27. november 2024 M.H85 skrev (39 minutter siden): Trodde det var love island muligens,men ok da var det noe i nærheten. 😅 Ja.
Meg.no Skrevet 11. juni #7 Skrevet 11. juni Donnaaloove skrev (22 minutter siden): Hva skjer med henne nå egentlig? Er det slutt? Virker som det. «Håper» det, for er slik det fremstilles. Hører ikke noe mer snakk om å flytte til Marokko. Er han også influenser? Brukt henne for å få følgere, eller hva var motivasjonen hans…
Klittings Skrevet 18. juni #10 Skrevet 18. juni Da han Marokko-kisen var i Norge i mai; så sa hun noe rett etter at han hadde reist… At hun hadde fått tilsendt ett bilde fra noen av han kisen sammen med ei annen dame… Men det måtte bare være en som lignet; for det var jo åpenbart ikke han siden de nå er ett par. Men kanskje var det han likevel…? 1 2
Mippiie123 Skrevet 20. juni #12 Skrevet 20. juni Snakk om å dra ting ut.. Jodel sier at det har skjedd noe med hunden, men hun fremstiller det som brudd fordi det skaper engasjement. Sykt om det stemmer. 1
Lillemy_87 Skrevet 21. juni #13 Skrevet 21. juni Hun er i Marokko nå. Så på en video hun la ut på snap for noen dager siden at det var noen herresko i gangen der🤷♀️ 1
HMK Skrevet 27. juni #14 Skrevet 27. juni Jeg forstår ikke helt dette influencerlivet i Marbella. Det er jo så kjedelig å følge med på? Hvor får hun penger fra??? 5
Heike72 Skrevet 28. juni #15 Skrevet 28. juni HMK skrev (13 timer siden): Jeg forstår ikke helt dette influencerlivet i Marbella. Det er jo så kjedelig å følge med på? Hvor får hun penger fra??? Hun er i Marokko nå, men skal dra hjem til Norge snart. Hun tjener gode penger på Snapchat. I tillegg har hun et klesmerke og sikkert noen hun annonserer diverse produkter for. Med engasjement på Snap kan de tjene flere tusen kroner om dagen. 1
Heike72 Skrevet 28. juni #16 Skrevet 28. juni Kanskje han hun var sammen med innså at de kommer fra to ulike verdener da han var med henne til Norge. Han kom jo rett til 17. mai og fyllefest fra morgen til kveld og sikkert mange fulle, kleine venner av henne. Han er muslim og drikker ikke. Han virket som en rolig, oppegående og behagelig mann. Voksen. Kanskje han innså at livene deres ikke kunne forenes på en ok måte? 3
Purple Diamond Skrevet 28. juni #17 Skrevet 28. juni Hvorfor er hun i Marokko hvis det er slutt? Lov det altså, bare lurer 😊 1
Meg.no Skrevet 29. juni #18 Skrevet 29. juni Purple Diamond skrev (19 timer siden): Hvorfor er hun i Marokko hvis det er slutt? Lov det altså, bare lurer 😊 Hente noen eiendeler, snakke med han og unngå boligprisene i Marbella under høysesongen for turisme. Er hva jeg har fått med meg☺️ 1
Purple Diamond Skrevet 29. juni #19 Skrevet 29. juni Meg.no skrev (3 timer siden): Hente noen eiendeler, snakke med han og unngå boligprisene i Marbella under høysesongen for turisme. Er hva jeg har fått med meg☺️ Ok! Takk for svar 😊
AnonymBruker 31 Skrevet 8. juli #20 Skrevet 8. juli Blitt gravid med eksen nå..? Så bare gravidetstesten, men ikke vært inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå