Gå til innhold

Barsel gave...

Paprika

Anbefalte innlegg

Ei venninne fikk nettopp jente nr. 2, og jeg har tråkka butikkene for å finne gave. Hun har jo alt hun trenger av utstyr og klær, men jeg tenkte at hvis jeg fant noe veldig fint og spesielt innen klær kunne jeg kjøpe det, men neida....

Noen som har noen gode forslag til hva jeg kan finne på....er midt i eksamenslesing og har ikke verken hjerne eller tid til å lete fram noe spesielt selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å kjøpe en ramme med fødselsdato og sånt på, eller album i samme kategorien? Har sånt på hvilken som helst gullforretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva med litt større klær i f.eks str 74 -80, slik at hun har når barnet blir litt større.

Også enig med løvemamma om denne ramma. Kjempeforslag

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En stooor tåteflaske med masse forskjellige ting oppi. Har fått kjøpt på Babyshop før, fåes tak i en barnebutikk på Grønlands torg....

Den er kjempesøt og egentlig litt unik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En slik stor tåteflaske med diverse ting oppi som en annen nevnte,den er veldig søt :o)

Da min søster fikk barn kjøpte jeg en liten kurv, den fylte jeg med natusanprodukter,febermål,etpar kluter osv.. Nyttig og noe utenom det vanlige.

Andre forslag :

- blomster med babypynt

-slik barnesko i fargen til gutt el jente med blomster oppi

- helseteppe/sengesett

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg så et oppslag som absolutt ikke anbefalte Natusan. Og det var ikke noe for huden til min sønn heller. Kjøp noe fra apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi Natusan er noe av det dårligste som finnes på markedet, fullt i sterke kjemikalier og annet slags ulumskheter.

Da spesielt de oljebaserte produktene deres.

Var en stor rapport om dette for litt siden og jeg fikk bakoversveis da jeg leste den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...