AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1 Del Skrevet 27. november 2024 Har vært sammen med typen i over ett år no og har merket noen ting ved ham. Han er veldig søt, grei og morsom, men Jeg har merka at han virker rett og slett litt treig noen ganger. Han er fryktelig lettlurt og skjønner ingen sarkasme selv når folk prøver å være ekle mot ham. Han snakker veldig sakte, bruker ofte ord feil og bruker lang tid på å svare på alt mulig. Til å med slike ting Som «hva hadde du til lunsj på jobben?». Han skvetter også av alt jeg gjør og da mener jeg alt. Han skvetter ikke av det andre gjør da. Hvorfor det? Hva i allverden har jeg gjort bortsett fra å dytte litt og slå forsiktig i armen når han bruker ekstremt lang tid på å si noe enkelt? Dette er konstant og jeg synes det er ganske rart. Jeg er veldig glad i ham men stusser litt over disse tingene. Hva synes dere? Anonymkode: 3beb9...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 27. november 2024 #2 Del Skrevet 27. november 2024 (endret) Han blir ihvertfall ikke bedre av at du dytter og slår i han, så det slutter du med tvert! Endret 27. november 2024 av Enni 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eric_B Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 Syns han er som han er og ikke så mye du trenger å fundere over. Blir ikke annerledes av det. fordel om du slutter å slå folk fordi de ikke gjør som du vil, kanskje. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #4 Del Skrevet 27. november 2024 Det er iallfall noe galt med deg. Dytte og slå «forsiktig» hjelper da ingenting. Skjerp deg, la han være som han er. Anonymkode: a94e0...68b 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #5 Del Skrevet 27. november 2024 Skjønner, men føler dt er alvorlig. Jeg er veldig forsiktig altså. Bare lekent slåing, ikke hardt. Han smiler ofte av det. Synes reaksjonen er voldsom om dette er grunnen til at skvetter hele tiden av meg Anonymkode: 3beb9...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #6 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er iallfall noe galt med deg. Dytte og slå «forsiktig» hjelper da ingenting. Skjerp deg, la han være som han er. Anonymkode: a94e0...68b Han tulle rufser meg i håret og dytter. Dt er virkelig naturlig altså. Derfor reagerer jeg så sterkt på reaksjonen Anonymkode: 3beb9...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 27. november 2024 #7 Del Skrevet 27. november 2024 Folk som potensielt sliter med å finne ord blir ikke bedre av slåing og dulting. Da føler de seg til bry ofte, blir flaue og ordene sitter enda lenger inne. Som kjæreste skal du støtte, ikke gjøre han forlegen. Holder du på slik blir han utrygg rundt deg til tross for at du sksl være en av de tryggeste for han. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 27. november 2024 #8 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han tulle rufser meg i håret og dytter. Dt er virkelig naturlig altså. Derfor reagerer jeg så sterkt på reaksjonen Anonymkode: 3beb9...09c Kan det være settingen? Om du dytter i han mens han leter etter ord så er jo det noe annet enn flørt og lek. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #9 Del Skrevet 27. november 2024 Det er jo flere utviklingsforstyrrelser knyttet til det du nevner. Autisme, dyspraksi.. men ikke sikkert det er det da, så klart. Anonymkode: afd51...ec0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #10 Del Skrevet 27. november 2024 Kanskje han har hatt et lite, uoppdaget hjerneslag nær Brocas område, det kan påvirke språket. Anonymkode: ff2b3...8c6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #11 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kanskje han har hatt et lite, uoppdaget hjerneslag nær Brocas område, det kan påvirke språket. Anonymkode: ff2b3...8c6 Kan det være farlig? Anonymkode: 3beb9...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #12 Del Skrevet 27. november 2024 Kanskje han egentlig har slitt med stamming? Folk som stammer prater ofte saktere, har teknikker for å unngå stamming, men kan bli stille/treige om noko kjem brått på/dei blir nervøse, etc. Men at han ikke forstår sarkasme er noe annet, men det at han virker lettlurt kan jo eventuelt være at han ikke orker svare frekke folk Anonymkode: 22fee...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå