AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg har noen symptomer som tretthet, noe kvalme, litt murringer i livmoren og lignende. Og så skal jeg på tidlig ultralyd i morgen, 7+1. Jeg har ikke tenkt på det før nå, men er det stor sannsynlighet for at legen sier sorry, men her er det ikke liv laga, det er for eksempel bare en kjemisk graviditet, når jeg fortsatt har symptomer? Anonymkode: 2e5fb...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #2 Del Skrevet 27. november 2024 Stor sannsynlighet er det vel ikke, men man kan dessverre ha symptomer selv om det ikke er liv laga. Spørs jo litt hvor gammel du er, eldre prøvene (som meg) har vel større sjanse for dårlige beskjeder vil jeg tro. Anonymkode: d6832...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 Takk for svar. Jeg er ganske så gammel ja. Har vel tenkt at det er store sannsynligheter for dårlige nyheter ja, men så har jeg på en måte glemt det at det kan komme dårlige nyheter når jeg har symptomer på graviditet. Jeg har liksom tenkt at det var mer å frykte dersom symptomene ikke kommer eller forsvinner.. Ikke dersom symptomene er der fortsatt Anonymkode: 2e5fb...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #4 Del Skrevet 27. november 2024 Symptomer har desverre lite med det å gjøre, MA er jo at kroppen fortsatt tror den er gravid, men at fosteret er dødt, det har jeg opplevd før. Men stor sannsynlighet er det jo ikke, siden det oftest går bra. Men absolutt greit å ha med seg i bakhodet at noen ganger gjør det ikke det. Men det gjelder jo etter den ultralyden og da, selv om det igjen stort sett går greit. Anonymkode: fbbd6...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #5 Del Skrevet 27. november 2024 Hmm.. Sannsynligheten er jo størst for at det går bra. De fleste svangerskap går bra Rart å lese, jeg skal også på TUL i morgen, er da 7+0 og har alle forventninger om at dette kommer til å gå veldig fint! Men dette er barn nr 2 for min del da, då kanskje lettere å være litt mer bekymringsløs når man har hatt ett vellykket svangerskap fra før. Masse lykke til, det går sikkert fint Anonymkode: 6bfba...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #6 Del Skrevet 27. november 2024 Spørs hva du mener med vanlig, det kan jo skje. Men da jeg var nervøs før min tidligere ultralyd, stilte min mor som er jordmor seg litt uforstående til det. Hun sa det er veldig sjelden hun har vært borti det. Anonymkode: 32f0f...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #7 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg har vært gravid fire ganger. Under den tredje graviditeten mistet jeg plutselig alle symptomene og skjønte at det var en MA. Jeg kan ikke snakke for alle, men jeg fikk iallfall en klar fornemmelse om at det ikke var liv der og tidlig UL en uke senere bekreftet dette. Håper det går bra i ditt tilfelle lykke til Anonymkode: 7c7e2...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå