Fakse Skrevet 1. mars 2006 #1 Skrevet 1. mars 2006 Vi har løselig avtalt med nabogutten på 16 at han skal måke litt snø for oss. Hvor mye bør vi betale han? Har tenkt pris per time, siden det noen ganger er en kjapp og lett jobb, og noen ganger er en tung jobb.
Amanlis Skrevet 1. mars 2006 #3 Skrevet 1. mars 2006 Synes ikke timepris på snømåking er noe særlig. Har du liten plass som skal måkes og det er gjort relativt raskt ville ikke jeg blitt fornøyd. En 100-lapp pr gang (eller dag i dette snøværet) er minimum synes jeg.
Fakse Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2006 Takk for svar begge to Vi har ikke en liten plass, vi har 30 meter oppkjørsel pluss parkeringsplasser. Er det riktiv føreforhold kan det lett ta en time eller to og få unna alt, spesielt om plogen har lagt opp mye tung sne. En annen gang kan det være gjort på kun kort tid, fordi sneen som kommer er lett og plogen ikke har vært forbi. Synes ikke det ville være retferdig for han om han skulle få like lite når det er som værst, som på en godværsdag. Da frister det heller ikke til å gjøre skikkelig jobb tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå