AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1 Del Skrevet 27. november 2024 Og hva er vanlig i Norge? Anonymkode: 2f2a7...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #2 Del Skrevet 27. november 2024 Alt og ingenting er normalt. For noen er store ringer forventa, for andre er ikke forlovelsesring en greie overhode. Jeg har ikke forlovelsesring og kjenner knapt nok noen som har forlovelsesringer der man tenker over karat som en faktor. Stort sett er det stor variasjon i ringene i min erfaring, det er skjeldent med ensteins, det blir mer og mer vanlig med alternativer som andre steiner enn diamant, flere velger labratoriedyrkede steiner og noen velger alternative materialer. Anonymkode: 77bff...fb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 Min forlovelsesring er min giftering. Så ingen diamant. Eller jo. En bitte liten en. Men ikke så fryktelig vanlig med forlovelsesring med diamant i Norge. Er vel den yngre generasjonen som har sett opp til Usa. Jeg vet av ingen på in alder hvert fall. 40 år. Men alliansering er mere vanlig. Men den frir man ikke med da. Anonymkode: 5dd89...498 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #4 Del Skrevet 27. november 2024 Ingen jeg ville ikke ha en diamant, så det er en grønn zirkonia Anonymkode: 8c127...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #5 Del Skrevet 27. november 2024 Har ikke forlovelsesring, og vil virkelig ikke ha diamant. Vi har helt enkle gifteringer. Anonymkode: 6703b...9b5 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 27. november 2024 #6 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og hva er vanlig i Norge? Anonymkode: 2f2a7...0b6 Det som er vanlig er å velge noe DU liker og har råd til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #7 Del Skrevet 27. november 2024 Han kunne fridd til meg med en hyssing og jeg hadde vært fornøyd. Vi har da andre ting å bruke penger på 🫠 Anonymkode: 5d5bb...d67 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #8 Del Skrevet 27. november 2024 Har bare gifteringer i gull. De samme som vi forlova oss med. Anonymkode: 86290...7e3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 28. november 2024 #9 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har ikke forlovelsesring, og vil virkelig ikke ha diamant. Vi har helt enkle gifteringer. Anonymkode: 6703b...9b5 Samme her. Bruker samme ring etter bryllupet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #10 Del Skrevet 28. november 2024 Her snakker vi ekte kjærlighet... Anonymkode: 70176...eab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #11 Del Skrevet 28. november 2024 1 Anonymkode: 31874...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #12 Del Skrevet 28. november 2024 0,6. Fokuserte på kvalitet ovenfor størrelse Anonymkode: 49b45...1af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #13 Del Skrevet 29. november 2024 Ingen, har gullring som er som en giftering. Skal kjøpe en trestens med 0.65ct senterdiamant da. Synes det er en fin str, ikke for stor. Vil heller ha mindre enn større. Veldig store diamanter synes jeg lett blir litt harry. 🙈 Anonymkode: 8c353...517 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 6. desember 2024 #14 Del Skrevet 6. desember 2024 0,16 ct. En ring i hvitt gull med diamanter og safir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #15 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg har 1carat. Tror det meste jeg ser i omgangskretsen er 0,5-0,6, uten at jeg er veldig god på dette. De fleste jeg kjenner av kvinner på egen alder har en variant av diamantring, men vi har vært gift i 10-15 år da enstens stor var det store. Har inntrykk av at det moderne nå er farget sten. Anonymkode: 9e290...069 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 6. desember 2024 #16 Del Skrevet 6. desember 2024 Veit da søren, jeg. Kravet mitt til en forlovelsesring var at en eventuell diamant eller noe sånt ikke var så svær, for jeg ville bruke den mens jeg jobba og da kan jeg ikke ha noe som kan hekte seg fast og være for stort etc. Mannen kjøpte en veldig fin en, i hvitt gull, med en liten diamant på som lå såpass flatt i ringen at den ikke hekta seg fast i noe mens jeg jobba. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #17 Del Skrevet 6. desember 2024 Veldig merkelig. Hver gang dette kommer opp på KG så synes aalle at det er bare tull med diamanter, alle vil ha enkle ringer som de kjøper selv osv. osv. Dette gjenspeiler jo overhode ikke virkeligheten. Hele min omgangskrets har forlovelsesringer med diamanter, det samme med søsteren min sin som bor et helt annet sted. Anonymkode: 0597f...507 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #18 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Veldig merkelig. Hver gang dette kommer opp på KG så synes aalle at det er bare tull med diamanter, alle vil ha enkle ringer som de kjøper selv osv. osv. Dette gjenspeiler jo overhode ikke virkeligheten. Hele min omgangskrets har forlovelsesringer med diamanter, det samme med søsteren min sin som bor et helt annet sted. Anonymkode: 0597f...507 På KG dusjer man en gang i uka. Har 10 truser som vaskes en gang i måneden. Pynter først til jul lille julaften - eller dropper alt sammen. Hater babyshowers og gender reveals. Man må ikke finne på å be om gave i bryllup, eller bryllup uten alkohol, eller destinasjonsbryllup. Man lurer på hvor lenge det er greit at mannen driver silent treatment om gangen. Livets-harde-skole er overrepresentert. Anonymkode: 9e290...069 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #19 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig merkelig. Hver gang dette kommer opp på KG så synes aalle at det er bare tull med diamanter, alle vil ha enkle ringer som de kjøper selv osv. osv. Dette gjenspeiler jo overhode ikke virkeligheten. Hele min omgangskrets har forlovelsesringer med diamanter, det samme med søsteren min sin som bor et helt annet sted. Anonymkode: 0597f...507 Nei jeg kjenner faktisk ikke noen som har en diamant ring. Dem har en enkel gullring. Min datter har diamant ring. Men hun er ung da. Kjenner ingen på min alder nei. Og jeg er litt over 40 år Anonymkode: 5dd89...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #20 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei jeg kjenner faktisk ikke noen som har en diamant ring. Dem har en enkel gullring. Min datter har diamant ring. Men hun er ung da. Kjenner ingen på min alder nei. Og jeg er litt over 40 år Anonymkode: 5dd89...498 De aller fleste venninnene mine har diamantringer, mange enstens, men også andre varianter. Vi er også 40-45. Men har jo fått med oss at de som er 10-15 år yngre nå velger fargede edelstener, så trender endrer seg over tid. Barna i omgangskretsen er fortsatt i barnehage/småskole-alder. Så hva som gjelder når de gifter seg er veldig mange år frem i tid. Anonymkode: 9e290...069 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå