AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1 Del Skrevet 27. november 2024 Hvordan fungerer de i forhold til inkontinens? Hender seg jeg lekker litt ved trening eller nysing....og greit å slippe bind... Anonymkode: 411cc...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #2 Del Skrevet 27. november 2024 Finnes bedre ting enn bind hvis du er inkontinent. Anonymkode: 4bef4...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Finnes bedre ting enn bind hvis du er inkontinent. Anonymkode: 4bef4...669 Bruker medisiner og venter på time på sykehuset. Bruker forøvrig tena og ikke vanlige bind. Har du andre forslag? Anonymkode: 411cc...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #4 Del Skrevet 27. november 2024 De er laget for mens, ikke urin, forskjell på det. Ville brukt tena jeg. Jeg bruker tena truseinnlegg på trening, de er mindre enn bind. Anonymkode: 7abdf...039 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #5 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan fungerer de i forhold til inkontinens? Hender seg jeg lekker litt ved trening eller nysing....og greit å slippe bind... Anonymkode: 411cc...f26 Tror faktisk du må enten prøve de ut og danne deg en erfaring, eller snakke med dem som selger menstruser. Mens truser i vanlig butikk er et relativt nytt produkt og der er vel dermed begrenset erfaring ved alternativt bruk? Anonymkode: 03358...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #6 Del Skrevet 27. november 2024 Ops, der finnes jo også truser for engang bruk og for bruk og vask hos Tena, har du sett på disse? Anonymkode: 03358...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå