Ellevill Skrevet 27. november 2024 #1 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg er glad i bildene til Lisa Aisato. Men har du tips om andre kunstnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #2 Del Skrevet 27. november 2024 Ja, mange, men tenker du i samme stil eller noe helt nytt? Prisleie? Det absolutt enkleste er å gå på nettbutikken til diverse galleri og se hva du liker (kunstverket.no, gategalleriet.no, galleriekg.no, norske grafikere, tegnerforbundet), eller støtte et lokalt galleri! Lisa Aisato er ikke helt min smak, men løst assosiert (basert på at det skal være ikke så veldig stilistisk/abstrakt, ha en del farger): Kanskje Gro Mukta Holter, Gunilla Holm Platou, Bjørg Thorallsdottir, Barbro Maria Tiller, Marianne Boberg (kanskje for fargeløst for deg), Ståle Blæsterdalen, Siri Røiseth, Vegge og Kolsrud. Anonymkode: 72acf...22f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 Ellevill skrev (8 timer siden): Jeg er glad i bildene til Lisa Aisato. Men har du tips om andre kunstnere? Kan de kjøpes noe stede, til å ramme inn og henges på veggen? Kjenner jo til bøkene. Anonymkode: ca1de...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 28. november 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja, mange, men tenker du i samme stil eller noe helt nytt? Prisleie? Det absolutt enkleste er å gå på nettbutikken til diverse galleri og se hva du liker (kunstverket.no, gategalleriet.no, galleriekg.no, norske grafikere, tegnerforbundet), eller støtte et lokalt galleri! Lisa Aisato er ikke helt min smak, men løst assosiert (basert på at det skal være ikke så veldig stilistisk/abstrakt, ha en del farger): Kanskje Gro Mukta Holter, Gunilla Holm Platou, Bjørg Thorallsdottir, Barbro Maria Tiller, Marianne Boberg (kanskje for fargeløst for deg), Ståle Blæsterdalen, Siri Røiseth, Vegge og Kolsrud. Anonymkode: 72acf...22f Takk for mange forslag, de skal jeg sjekke ut! 🤗🤗🤗 Den eneste jeg umiddelbart gjenkjenner er Bjørg Thorallsdottir, og det er ikke det at jeg misliker henne på noen måte, men jeg vil heller ikke ha noe på veggen av henne. Ikke min stil. Jeg liker veldig godt Aisato. Synes hun har så tankevekkende illustrasjoner. Men de passer ikke så godt på en vegg alle, mer satt i en sammenheng/kontekst. Men nå har jeg et bilde av henne, og har lyst på noe annet i et rom som det mangler noe på veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 28. november 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan de kjøpes noe stede, til å ramme inn og henges på veggen? Kjenner jo til bøkene. Anonymkode: ca1de...17e Ja, det kan bestilles på nettsiden hennes. Stort utvalg! 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #6 Del Skrevet 28. november 2024 Ellevill skrev (11 timer siden): Ja, det kan bestilles på nettsiden hennes. Stort utvalg! 🤗 Hurra, og takk. Anonymkode: ca1de...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 29. november 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 17.08): Ja, mange, men tenker du i samme stil eller noe helt nytt? Prisleie? Det absolutt enkleste er å gå på nettbutikken til diverse galleri og se hva du liker (kunstverket.no, gategalleriet.no, galleriekg.no, norske grafikere, tegnerforbundet), eller støtte et lokalt galleri! Lisa Aisato er ikke helt min smak, men løst assosiert (basert på at det skal være ikke så veldig stilistisk/abstrakt, ha en del farger): Kanskje Gro Mukta Holter, Gunilla Holm Platou, Bjørg Thorallsdottir, Barbro Maria Tiller, Marianne Boberg (kanskje for fargeløst for deg), Ståle Blæsterdalen, Siri Røiseth, Vegge og Kolsrud. Anonymkode: 72acf...22f Mange fine her, særlig Holter. 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå