AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Dere som lager egne dørkranser til jul, hvor får dere tak i granbar? Plukker dere kvister fra bakken? Skjærer dere av selv i skogen?( er det lov...?). Anonymkode: 2deee...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Kjøpte en falsk en 🤷🏻♀️ helt tom, så festet jeg det jeg vill ha på. Men du kan ta fra veikanten, men ikke i hagen til folk osv Anonymkode: ecce4...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjøpte en falsk en 🤷🏻♀️ helt tom, så festet jeg det jeg vill ha på. Men du kan ta fra veikanten, men ikke i hagen til folk osv Anonymkode: ecce4...a4d Nei å gå inn i hagen til folk forstår jeg at jeg ikke kan gjøre 😅 ✌️ Anonymkode: 2deee...d7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Jeg går i skogen og sanker inn litt,og så har jeg tuja i hagen som jeg og bruker litt av. Anonymkode: d8872...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Det er lov å sanke i skogen hvis du ikke tar mye og ikke ødelegger. Jeg har egen skog og henter selvsagt der Anonymkode: 43d09...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Spør noen som har skog så får du plukke. Ikke gå i andres skog å ta greiner uten lov ! Anonymkode: 1efe7...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå