Gå til innhold

Date

summer25

Anbefalte innlegg

Skal på date.... Har skikkelig god følelse for at dette kan bli noe veldig bra... MEN jeg vil jo ikke virke overivrig heller - selv om magen tar salto bare jeg tenker på han.

Noen tips fra erfarne datere? Blir menn skremt av ivrige damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det vel snart tyve år siden min siste date så du får ta meg med en klype salt om du vil. Men er ikke det beste bare å være seg selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær deg selv. I alle fall tenker jeg at hvis han ikke liker meg når jeg er meg selv, får det heller være.

Greit, det kan være jeg prøver å "skru av" noen av de verste uvanene mine, og fokuserer på bordskikken (hvis vi spiser) og på å ikke skravle HELT høl i huet på ham. Men ellers er jeg "the real thing", så! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når man er veldig interessert i en fyr eller forelsket og man er seg selv så har en jo lyst til å høre noe fra denne personen hele tiden siden han er i tankene hele tiden, og da tar man gjerne mye kontekt og man kan kanskje virke litt vel overivrig eller masete?

Dette ble en av de lengste setningene jeg har skrevet.

*hilsen meg som er midt opp i tolk, analyser og konkluder fasen* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når man er veldig interessert i en fyr eller forelsket og man er seg selv så har en jo lyst til å høre noe fra denne personen hele tiden siden han er i tankene hele tiden, og da tar man gjerne mye kontekt og man kan kanskje virke litt vel overivrig eller masete?

Dette ble en av de lengste setningene jeg har skrevet.

*hilsen meg som er midt opp i tolk, analyser og konkluder fasen* :ler:

Kjenner følelsen, ja....

Samtidig: Den der "lyst til å høre hele tida"-greia er jo også en side ved deg, er det ikke? Så greit nok, det er kanskje lurt å prøve å holde seg sjøl litt i ørene - men det der med å late som om man ikke er interessert, har jeg rett og slett aldri skjønt...

Men lettere å si enn å etterleve. I know, er alltid redd for å bli verdens største masekjerring... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror edet er lurt å holde seg selv i ørene, ja.

Samtidig må man ikke virke uinteresert for da renner sanden ut. F*n så vanskelig det skal vere av og til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Vær deg selv. I alle fall tenker jeg at hvis han ikke liker meg når jeg er meg selv, får det heller være.

Greit, det kan være jeg prøver å "skru av" noen av de verste uvanene mine, og fokuserer på bordskikken (hvis vi spiser) og på å ikke skravle HELT høl i huet på ham. Men ellers er jeg "the real thing", så! :ler:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...