AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er fra et sted hvor det bor mye forskjellige folk fra alle samfunnslag. Det jeg har lagt merke til, er at veldig mange av de som var typisk tøffe typer(kall det gjerne bad boys), og drev med mye rart i ungdomstiden, har endt opp som håndverkere i voksen alder. Derimot var det svært få av de som var typ skoleflinke eller "nerder" om du vil som endte opp som håndverkere. Hvorfor er det slik? Dere som har menn som er håndverkere, hvordan var de i ungdommen? Anonymkode: 0e9f1...d55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden De som var bad boys på mitt klassetrinn (født i 84), er stort sett enten døde, sitter i fengsel eller er uføre (tipper av psykiske grunner). De håndverkerne jeg kjenner var helt normale ungdommer. Noen skoleflinke og noen helt gjennomsnittlige. Min mann er utdannet mekaniker, men har jobbet seg opp til distrikssjef nå. Han var helt normal og lovlydig i hvert fall, var veldig opptatt av biler i sin ungdom. Anonymkode: 3bc58...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De som var bad boys på mitt klassetrinn (født i 84), er stort sett enten døde, sitter i fengsel eller er uføre (tipper av psykiske grunner). De håndverkerne jeg kjenner var helt normale ungdommer. Noen skoleflinke og noen helt gjennomsnittlige. Min mann er utdannet mekaniker, men har jobbet seg opp til distrikssjef nå. Han var helt normal og lovlydig i hvert fall, var veldig opptatt av biler i sin ungdom. Anonymkode: 3bc58...8ba Ok, er selv ca på din alder. Og så er det forskjell på de som endte opp helt på kjøret, og de som klarte seg bra som voksen, til tross for en noe brokete ungdomstid Anonymkode: 0e9f1...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå