AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei, Jeg ønsker å få tantra massasje av hele kroppen. Usikker på hvor man kan finne foraer for dette? Er det noen med erfaring og eventuelt har tips til hvem som utfører dette? Anonymkode: ec4b3...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Dette er dessverre en gråsone, så du finner slike tjenester sammen med de som er ulovlige pr dags dato. Mange har så puritanks syn på enkelte områder at det er best å ikke prate høyt om slikt, men er en fantastisk opplevelse med noen som kan faget. Om du ønsker lingam bør det være avklart på forhånd. Anonymkode: 576ca...65b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Ja, har skjønt det er en gråsone, men lurer på hvor man kan finne dette? Anonymkode: ec4b3...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeLeven Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Det er alltid noen som misforstår hvem lovverket er til for å beskytte, og ikke skjønner hva tantramassasje går ut på dessverre. Jeg har et godt tips - send meg PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, Jeg ønsker å få tantra massasje av hele kroppen. Usikker på hvor man kan finne foraer for dette? Er det noen med erfaring og eventuelt har tips til hvem som utfører dette? Anonymkode: ec4b3...b39 Hvor i landet? Håper du er singel, det er langt over kanten enn vanlig massasje Anonymkode: 2478f...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå