Gå til innhold

alkohol & sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

i helgen drakk jeg en god del alkohol og fikk blackout, jeg kom hjem til kjæresten min stup drita og vi begynte å ha sex.

jeg husker 2 sek av dette, men greia er at vi tydligvis har holdt på lenge og gjort masse å det stresser meg fordi jeg ikke husker det. altså han er kjæresten min å har sett alt av meg i alle mulige vinkler, men nå kjenner jeg at jeg har fylleangst oven for det.

å kjenner jeg meg selv rett så har jeg vært høylytt og sloppy, hverfall i den formen der som gjør at jeg føler meg litt flau. jeg har helt sikkert tatt i litt ekstra og laga masse lyd, det aner jeg ikke men kan huske jeg har gjort det i fylla før når alkohol er med i bildet

hjelpes er jeg den eneste som får fylleangst av dette eller er det litt sånn same shit det jo typen min stemning

Anonymkode: 5ffc8...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Definitivt "litt sånn same shit det jo typen min stemning". Hvis du gjorde litt ekstra ut av det synes han jo sikkert bare det er topp? Jeg er dessverre selv av typen som har null lyst og null gjennomføringsevne når jeg har drukket, men nå pleier jeg aldri å holde igjen når jeg edru heller da, i alle fall ikke med min faste partner.

Hva skullle være vitsen med det?

Anonymkode: bf478...e7a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Definitivt "litt sånn same shit det jo typen min stemning". Hvis du gjorde litt ekstra ut av det synes han jo sikkert bare det er topp? Jeg er dessverre selv av typen som har null lyst og null gjennomføringsevne når jeg har drukket, men nå pleier jeg aldri å holde igjen når jeg edru heller da, i alle fall ikke med min faste partner.

Hva skullle være vitsen med det? 

Anonymkode: bf478...e7a

jeg holder ikke igjen så mye når jeg edru, men føler jeg kan bli litt mye under sex på fylla. stakkars gutt jeg har jo da også klort opp ryggen hans🫣 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier han da? 

I utgangspunktet høres det jo ganske uskyldig ut, men det er to ting som slår meg;  Du holder nok igjen mer enn du vil innrømme, i edru tilstand, og du bør drikke mindre. Blackout kan ramme deg på mindre heldige steder enn trygt hjemme. 

Anonymkode: 66ccf...020

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva sier han da? 

I utgangspunktet høres det jo ganske uskyldig ut, men det er to ting som slår meg;  Du holder nok igjen mer enn du vil innrømme, i edru tilstand, og du bør drikke mindre. Blackout kan ramme deg på mindre heldige steder enn trygt hjemme. 

Anonymkode: 66ccf...020

han sier at det egentlig bare var digg og at han tenker på det på en god måte .

ja tro meg har vært ute en vinter natt før som har fått konsekvenser, men trodde ikke jeg skulle bli så full da jeg pleier å tåle det jeg drakk men så feil kan man ta. jeg skal jo selvfølgelig ikke drikke så mye igjen, men det og ikke huske er en fæl greie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å få angst av. Jo verre du har vært, jo større vil opplevelsen hans ha vært. Glem det, vær stolt av den du er, hva du kan være, for han, og at du har gitt han en smak av det. Absolutt ingen ting å skjemmes av. Jeg tenker typen din er stolt av deg, av at du er hans. Han vil føle seg heldig.

Anonymkode: 114e4...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

i helgen drakk jeg en god del alkohol og fikk blackout, jeg kom hjem til kjæresten min stup drita og vi begynte å ha sex.

jeg husker 2 sek av dette, men greia er at vi tydligvis har holdt på lenge og gjort masse å det stresser meg fordi jeg ikke husker det. altså han er kjæresten min å har sett alt av meg i alle mulige vinkler, men nå kjenner jeg at jeg har fylleangst oven for det.

å kjenner jeg meg selv rett så har jeg vært høylytt og sloppy, hverfall i den formen der som gjør at jeg føler meg litt flau. jeg har helt sikkert tatt i litt ekstra og laga masse lyd, det aner jeg ikke men kan huske jeg har gjort det i fylla før når alkohol er med i bildet

hjelpes er jeg den eneste som får fylleangst av dette eller er det litt sånn same shit det jo typen min stemning

Haha sist vi kom hjem drita knullet vi her og der med høye lyder styrte på. Jeg var veldig trøtt men med på sexen, fortsatte på morningen og. Driter no i hva som skjer, stoler på han og meg.

Anonymkode: ac816...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen, ja. Men tror ikke gutta bryr seg så mye om man går litt hardt ut. 

Anonymkode: cf9ea...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare typen din, han likte det vel og han har sikkert også vært full selv.

En ting du må huske litt på som kommer litt seint kanskje nå, er at dagen derpå så har man gjerne fylleangst uansett. Du kan ha oppført deg helt eksemplarisk, gjort ingenting "galt", men ha sterk følelse av det likevel og angre eller angste på den minste irrelevante ting.

Det er ren kjemi, hjernen er tappet for lykkehormoner og har ikke klart å få i gang produksjonen av dem igjen, og man våkner bare med følelse av "OH NO" før man i det hele tatt kommer på hva man skal ha angst for. Men du klarer å finne noe. Har man blackout er jo det i seg selv noe angsten kan rette seg mot - at man ikke husker hva man sa eller gjorde. Jeg får alltid angst dagen derpå etter for mye fyll med kolleger. Fordi de er kolleger og ikke mine nærmeste. Jeg har bare vært hyggelig og morsom, men får totalangst for at jeg danset/snakket for høyt/sa ditt og datt til en kollega.. Har jeg bare vært med de nærmeste har jeg mindre sånn "ånei hva gjorde jeg i går"-anger, men jeg kan ha angstfølelse likevel, og ikke minst føle meg deprimert. Så sitter jeg hele dagen og grubler over et brudd som var for to år siden liksom.

Dette har blitt verre med årene og er årsaken til at jeg ikke drikker så mye lengre. Den fysiske bakrusen overlever jeg, men den mentale kan bli litt for heavy.

Det som er "fint" med mental bakrus, med at det bare er hjernen som trenger tid til å summe seg, er at det er forbigående. Det er verst dag 1, for meg er vel angstfølelsen helt hundre prosent borte innen dag 3. 

Så du må faktorere inn dette også.. jeg liker i all fall å tenke at dette er bare kjemi og det er bare midlertidig, distraher deg med en morsom serie og noe sjokolade, kanskje en liten repareringspils (men bare en, ikke drikk deg full igjen), eller bare legg deg under dyna og sov bort dagen om du er typen som klarer det, og så venter du bare til følelsen forsvinner av seg selv. 

Anonymkode: 19feb...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shiii skrev (På 27.11.2024 den 15.19):

han sier at det egentlig bare var digg og at han tenker på det på en god måte .

Så hva var det du lurte på..? :) Høres ut som han har gjort litt innsats (..) også, ryggen gror sammen igjen. Virker som dere er på rett vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 14.09):

Høres jo bare positivt ut, dette her.

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...