AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg har i alle år laget julekort med bilde av ungene. Men nå i år har eldstemann blitt 18 og er ikke like gira, men blir nok med på det om jeg ber han. Men spørsmålet er hvor lenge det er naturlig at han er med på bildene? Yngstemann er tre år, så jeg kommer jo til å lage julekort i mange år enda. Hvordan har dere gjort det? Anonymkode: 8ff8f...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #2 Del Skrevet 27. november 2024 De får velge bilder selv. Noen år har bildene av eldste vært tatt i profil eller at han er langt unna. Tenker de skal få lov til å bestemme selv etter en viss alder. Vi har altså kort med bildekollasj gjennom året, ikke oppstilt bilde Anonymkode: 4cc1f...10e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 Dersom man absolutt skal ha barnebilder på julekort, bruk bilder av hele familien. Personlig synes jeg bilder av egne venner er hyggelige enn bilder av deres barn. Uansett, det å delta på klisjebilder må være frivillig. Anonymkode: a7079...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. november 2024 #4 Del Skrevet 27. november 2024 (endret) Barn er aldri for store til å være med på julekort, men de skal ønske det selv. Den dagen minst ett barn ikke vil være med slutter man (det blir bare rart å sende julekort med bare noen barn) og sender evt andre typer julekort i stedet. Og jeg synes for øvrig det er veldig koselig med bilder av venners/andres barn, bare for å være en motvekt til innlegget over. Endret 27. november 2024 av Arkana 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #5 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg synes ikke det er noe rart med julekort av hele familien samlet, uansett hva alderen er. Det er derimot litt rart med enkeltstående bilder av poden når han er voksen, synes jeg. Hvor lenge tenker du det skal pågå å sende bilder av denne voksne mannen til familie og venner? Anonymkode: 33b88...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #6 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har i alle år laget julekort med bilde av ungene. Men nå i år har eldstemann blitt 18 og er ikke like gira, men blir nok med på det om jeg ber han. Men spørsmålet er hvor lenge det er naturlig at han er med på bildene? Yngstemann er tre år, så jeg kommer jo til å lage julekort i mange år enda. Hvordan har dere gjort det? Anonymkode: 8ff8f...b28 Når de ikke vil være med ( for store og ikke syns det er ok å bli tatt bilde av og sendt rundt) Anonymkode: 48b10...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 27. november 2024 #7 Del Skrevet 27. november 2024 Vi har aldri sendt julekort til andre enn nærmeste familie (barnas besteforeldre og onkler/tanter), men sånn aldersmessig så nektet eldste å være med lenger da hun fylte 10, så nå lager vi ikke bilde-julekort lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #8 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men nå i år har eldstemann blitt 18 og er ikke like gira, men blir nok med på det om jeg ber han. Anonymkode: 8ff8f...b28 La han slippe. Du vet nå at han ikke er like gira så da ber du ikke. Anonymkode: 958d3...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 27. november 2024 #9 Del Skrevet 27. november 2024 Her sluttet unga å ønske julekort med bilde når de var rundt 12, så da ble det helt vanlige kort i stede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå