AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1 Del Skrevet 27. november 2024 Noen med erfaring den siste tiden som vil dele? Anonymkode: c3f68...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #2 Del Skrevet 27. november 2024 God erfaring for rundt et år siden. Flinke barnepleiere som hjalp meg med amming, og generelt hyggelige ansatte. Merket at de hadde en del å gjøre, men synes de tok seg tid til oss likevel. Hadde nok fint fått mer hjelp om vi hadde spurt om det. Selve avdelingen bærer preg av å være gammel, men jeg tenker at det er viktigere med flinke ansatte. Det er bedre senger på hotellet enn oppe på barsel. Lurt å ta med ammeinnlegg, det hadde de ikke da jeg var der (og jeg brukte flere enn forventet). Ellers fikk vi det vi trengte, de hadde god mat, og mannen min fikk være der hele tiden, selv om vi hadde vanlig rom på barsel. Anonymkode: 7f751...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): God erfaring for rundt et år siden. Flinke barnepleiere som hjalp meg med amming, og generelt hyggelige ansatte. Merket at de hadde en del å gjøre, men synes de tok seg tid til oss likevel. Hadde nok fint fått mer hjelp om vi hadde spurt om det. Selve avdelingen bærer preg av å være gammel, men jeg tenker at det er viktigere med flinke ansatte. Det er bedre senger på hotellet enn oppe på barsel. Lurt å ta med ammeinnlegg, det hadde de ikke da jeg var der (og jeg brukte flere enn forventet). Ellers fikk vi det vi trengte, de hadde god mat, og mannen min fikk være der hele tiden, selv om vi hadde vanlig rom på barsel. Anonymkode: 7f751...38e Så dere hadde "enerom" hvis du skjønner? Født der tidligere, men kan ha endret seg. Var der med far på den tiden, nå blir jeg alene etter et ks. Anonymkode: c3f68...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #4 Del Skrevet 27. november 2024 Hadde enerom der de trillet inn ekstra seng til far ja. De var ærlige på at han bare fikk ha sengen så lenge det ikke var fullt på avdelingen, men det er jo helt innafor. Jeg hadde vaginal fødsel, så har ikke egen erfaring med ks. Kjenner flere som har hatt det på Elverum og vært fornøyde da. Hun ene ble spurt om hun syntes det var greit å ligge på tomannsrom etterpå. Anonymkode: 7f751...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #5 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde enerom der de trillet inn ekstra seng til far ja. De var ærlige på at han bare fikk ha sengen så lenge det ikke var fullt på avdelingen, men det er jo helt innafor. Jeg hadde vaginal fødsel, så har ikke egen erfaring med ks. Kjenner flere som har hatt det på Elverum og vært fornøyde da. Hun ene ble spurt om hun syntes det var greit å ligge på tomannsrom etterpå. Anonymkode: 7f751...38e Man kan liksom ikke si nei heller til tomannsrom, selv om man vil si nei. Anonymkode: c3f68...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #6 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Man kan liksom ikke si nei heller til tomannsrom, selv om man vil si nei. Anonymkode: c3f68...8c3 Det er sant 😅 Regner med at du skal føde før sommeren, så får satse på at de har enerom til deg da. Tror de fleste får det. Anonymkode: 7f751...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #7 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er sant 😅 Regner med at du skal føde før sommeren, så får satse på at de har enerom til deg da. Tror de fleste får det. Anonymkode: 7f751...38e Februar. Håper det! Men, får man tomannsrom så er det hvertfall en lite ekstra motivasjon til å komme seg opp og ut av rommet da. 😆 Anonymkode: c3f68...8c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannor Skrevet 27. november 2024 #8 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen med erfaring den siste tiden som vil dele? Anonymkode: c3f68...8c3 Helt jævlig der. Fød hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #9 Del Skrevet 27. november 2024 mannor skrev (3 minutter siden): Helt jævlig der. Fød hjemme Fordi du ikke fikk viljen din? Eller du er bortskjemt og du tenker bare på deg og dine ønsker? Svar mer konkret enn å gjøre ts nervøs.. Anonymkode: 88fef...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #10 Del Skrevet 27. november 2024 mannor skrev (1 time siden): Helt jævlig der. Fød hjemme Tenk om du kunne formulert hvorfor da. Anonymkode: e8007...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #11 Del Skrevet 27. november 2024 mannor skrev (4 timer siden): Helt jævlig der. Fød hjemme Ja, da tar jeg keisersnitt hjemme med lommekniv. Kan du utdype, og når var dette? Anonymkode: c3f68...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannor Skrevet 27. november 2024 #12 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, da tar jeg keisersnitt hjemme med lommekniv. Kan du utdype, og når var dette? Anonymkode: c3f68...8c3 Ei venninne følte seg iallfall ikke ivaretatt. Fem år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #13 Del Skrevet 28. november 2024 mannor skrev (5 timer siden): Ei venninne følte seg iallfall ikke ivaretatt. Fem år siden. En venninne for fem år siden ja. Men nå spurte jeg om den siste tiden, og mye kan ha skjedd på fem år. Men takk for god informasjon. Anonymkode: c3f68...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå