AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:27 #1 Del Skrevet onsdag kl 11:27 Noen som har Me-lignende sykdom , men tatt antidepressiva og det har hjulpet noe på kognitive symptomer og uro? Anonymkode: 05019...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:29 #2 Del Skrevet onsdag kl 11:29 Du kan ikke sammenligne me me andre lignende utmattleses tilstander, grunnen til det er at det som forbedrer me sin helse er stikk motsatt av hva som ellers er anbefalt for tilfriskning så om du ikke vil gjøre deg selv sykre enn du er så må du søke hjelp for det som faktisk feiler deg og la vær å blande inn me Anonymkode: 4a33e...b6d 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:33 #3 Del Skrevet onsdag kl 11:33 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen som har Me-lignende sykdom , men tatt antidepressiva og det har hjulpet noe på kognitive symptomer og uro? Anonymkode: 05019...ee8 Har ME og forsøkt Sarotex, men da forebyggende for migrene men det fikk jeg veldig høy puls og adrenalin av, så det kuttet jeg ut. Ikke forsøkt andre antidepressiva. Hatt god hjelp av betablokker for å dempe adrenalin og stress, det gir ro og restitusjon. Noe som igjen påvirker det kognitive positivt. Anonymkode: 4922d...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:56 #4 Del Skrevet onsdag kl 11:56 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du kan ikke sammenligne me me andre lignende utmattleses tilstander, grunnen til det er at det som forbedrer me sin helse er stikk motsatt av hva som ellers er anbefalt for tilfriskning så om du ikke vil gjøre deg selv sykre enn du er så må du søke hjelp for det som faktisk feiler deg og la vær å blande inn me Anonymkode: 4a33e...b6d ?? Jeg vet Har prøvd det meste. Men det er antagelig noe ME lignende dessverre. Venter på utredning. Men trenger noe som kan hjelpe det jeg skrev, kogntive og uro. Som jo kan oppstå ved me? Er litt redd for utredning og- finner de alltid ut om det faktisk er ME? Anonymkode: 05019...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:05 #5 Del Skrevet onsdag kl 12:05 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har ME og forsøkt Sarotex, men da forebyggende for migrene men det fikk jeg veldig høy puls og adrenalin av, så det kuttet jeg ut. Ikke forsøkt andre antidepressiva. Hatt god hjelp av betablokker for å dempe adrenalin og stress, det gir ro og restitusjon. Noe som igjen påvirker det kognitive positivt. Anonymkode: 4922d...9a2 Ok, j har fått litt lavere puls nå. Men ikkenoe endring ellers Anonymkode: 05019...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:05 #6 Del Skrevet onsdag kl 12:05 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Du kan ikke sammenligne me me andre lignende utmattleses tilstander, grunnen til det er at det som forbedrer me sin helse er stikk motsatt av hva som ellers er anbefalt for tilfriskning så om du ikke vil gjøre deg selv sykre enn du er så må du søke hjelp for det som faktisk feiler deg og la vær å blande inn me Anonymkode: 4a33e...b6d Man kan jo jo ha flere ting samtidig 😌 Anonymkode: 05019...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:19 #7 Del Skrevet onsdag kl 12:19 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): ?? Jeg vet Har prøvd det meste. Men det er antagelig noe ME lignende dessverre. Venter på utredning. Men trenger noe som kan hjelpe det jeg skrev, kogntive og uro. Som jo kan oppstå ved me? Er litt redd for utredning og- finner de alltid ut om det faktisk er ME? Anonymkode: 05019...ee8 Hva har du prøvd? Er du under utredning? Hva sier legen? Anonymkode: 7474d...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:26 #8 Del Skrevet onsdag kl 12:26 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva har du prøvd? Er du under utredning? Hva sier legen? Anonymkode: 7474d...98d Orker ikke fortelle alt Lurte bare på om noen med me lignende sykdom har fått noe hjelp av antidepressiva til de sympt jeg nevner Anonymkode: 05019...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:06 #9 Del Skrevet onsdag kl 13:06 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Orker ikke fortelle alt Lurte bare på om noen med me lignende sykdom har fått noe hjelp av antidepressiva til de sympt jeg nevner Anonymkode: 05019...ee8 Så det er deg igjen, ja. Som bare spør og spør og spør i utallige tråder. Ikke går du til utredning, ikke tar du de alternative metodene du har snakket om i ukesvis at du vil gjøre heller enn å ta medisiner, ikke tar du medisinen du har fått utskrevet. Men å spamme forum, det fortsetter du med. Tror du det er hva som vil hjelpe? Har det hjulpet deg til nå? Anonymkode: 7474d...98d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:17 #10 Del Skrevet onsdag kl 13:17 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så det er deg igjen, ja. Som bare spør og spør og spør i utallige tråder. Ikke går du til utredning, ikke tar du de alternative metodene du har snakket om i ukesvis at du vil gjøre heller enn å ta medisiner, ikke tar du medisinen du har fått utskrevet. Men å spamme forum, det fortsetter du med. Tror du det er hva som vil hjelpe? Har det hjulpet deg til nå? Anonymkode: 7474d...98d What? Jeg som skriver dette er i utredning. Det er et helvete. Legen vil vi skal forsøke antidepressiva underveis. Anonymkode: 05019...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:05 #11 Del Skrevet onsdag kl 14:05 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): What? Jeg som skriver dette er i utredning. Det er et helvete. Legen vil vi skal forsøke antidepressiva underveis. Anonymkode: 05019...ee8 Hva ønsker han at du skal prøve det for? Er det ME så hjelper ikke antidepressiva på sykdommen annet en noe symptomlindring -muligens dempe smerter og kanskje litt bedre søvn om du er heldig. Anonymkode: 4922d...9a2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:09 #12 Del Skrevet onsdag kl 19:09 Legen mener jo åpenbart at det er mye å hente på å prøve antidepressiva, ellers ville han aldri foreslått det. Anonymkode: 02e56...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:01 #13 Del Skrevet onsdag kl 21:01 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du kan ikke sammenligne me me andre lignende utmattleses tilstander, grunnen til det er at det som forbedrer me sin helse er stikk motsatt av hva som ellers er anbefalt for tilfriskning så om du ikke vil gjøre deg selv sykre enn du er så må du søke hjelp for det som faktisk feiler deg og la vær å blande inn me Anonymkode: 4a33e...b6d Nå har ikke trådstarter sammenlignet noe som helst så hva må bare roe litt ned på angrepstalen som kommer hver gang noen nevner ordet ME? Og hvordan kan du vite at trådstarter ikke har ME? Å nei det er ikke sånn at ME er en lidelse som har helt unike symptomer som ingen andre sykdommer/tilstander/lidelser har. Anonymkode: c5d0e...f76 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:37 #14 Del Skrevet torsdag kl 07:37 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva ønsker han at du skal prøve det for? Er det ME så hjelper ikke antidepressiva på sykdommen annet en noe symptomlindring -muligens dempe smerter og kanskje litt bedre søvn om du er heldig. Anonymkode: 4922d...9a2 På at jeg er så urolig, har tankekjør, psykiske symptomer Jeg ønsker selv og pga jeg ikke holder ut situasjonen eller klarer roe kroppen eller tenke klart. Er ikke meg selv. Anonymkode: 05019...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:39 #15 Del Skrevet torsdag kl 07:39 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Legen mener jo åpenbart at det er mye å hente på å prøve antidepressiva, ellers ville han aldri foreslått det. Anonymkode: 02e56...3ec Antidep er ji som regel noe de foreslår uten videre fordi alt blir sett på som psykisk som de ikke forstår. men når set er sagt så sliter jeg jo voldsomt med det jeg nevner. Og lnsker at noe skal kunne hjelpe hode og tankene og følelsene Anonymkode: 05019...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:43 #16 Del Skrevet torsdag kl 07:43 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Antidep er ji som regel noe de foreslår uten videre fordi alt blir sett på som psykisk som de ikke forstår. men når set er sagt så sliter jeg jo voldsomt med det jeg nevner. Og lnsker at noe skal kunne hjelpe hode og tankene og følelsene Anonymkode: 05019...ee8 Vil anbefale at du følger legens anbefalinger i utredningen. Hvis symptomene dine ikke er psykiske så vil jo AD ha liten effekt. Da vet dere det og er klare for neste steg i utredningen. Anonymkode: 7474d...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:57 #17 Del Skrevet torsdag kl 07:57 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vil anbefale at du følger legens anbefalinger i utredningen. Hvis symptomene dine ikke er psykiske så vil jo AD ha liten effekt. Da vet dere det og er klare for neste steg i utredningen. Anonymkode: 7474d...98d Absolutt. Men man kan jo ha flere ting samtidig. Grunnen for spm var egentlig om noen med ME har fått hjelp til lignende sympt med AD. Jeg vil så gjerne at noe skal hjelpe litt Anonymkode: 05019...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:59 #18 Del Skrevet torsdag kl 07:59 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Absolutt. Men man kan jo ha flere ting samtidig. Grunnen for spm var egentlig om noen med ME har fått hjelp til lignende sympt med AD. Jeg vil så gjerne at noe skal hjelpe litt Anonymkode: 05019...ee8 Og det har du fått svar på. Du skriver ene stedet i tråden at du "venter på utredning" og et annet sted at du "er i utredning". Hvor er du hen i utredningen? Er det legen som har sagt at det kan være ME men at han vil du skal prøve AD først? Anonymkode: 7474d...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:02 #19 Del Skrevet torsdag kl 08:02 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og det har du fått svar på. Du skriver ene stedet i tråden at du "venter på utredning" og et annet sted at du "er i utredning". Hvor er du hen i utredningen? Er det legen som har sagt at det kan være ME men at han vil du skal prøve AD først? Anonymkode: 7474d...98d Ja altså man er jo konstant i en slags utredning når man er sånn dårlig. Men venter på time til spesifikk me utredning Hvor var svar på om AD hjelper på de symptomene hvis man har me-lignende sykdom? Anonymkode: 05019...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:03 #20 Del Skrevet torsdag kl 08:03 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor var svar på om AD hjelper på de symptomene hvis man har me-lignende sykdom? Anonymkode: 05019...ee8 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva ønsker han at du skal prøve det for? Er det ME så hjelper ikke antidepressiva på sykdommen annet en noe symptomlindring -muligens dempe smerter og kanskje litt bedre søvn om du er heldig. Anonymkode: 4922d...9a2 Anonymkode: 7474d...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg