Gå til innhold

Er det bare meg som liker å få tilsendt dickpicks?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

MariaIsabel skrev (21 timer siden):

Jeg håper du er det... Eller i det minste en av svært få. Også håper jeg (jeg regner med at det er falskt håp...) at du ikke oppmuntrer dem når de sender det uoppfordret...

Hver gang jeg får det, lurer jeg på hvorfor de gidder, for jeg går utifra at suksess-raten er fryktelig lav eller ikke-eksisterende. Men selvsagt - folk som deg er grunnen til at de gidder ... Grunnen til at jeg ikke kan åpne snapper foran barna mine, i tilfelle. Grunnen til at jeg og mange andre ufrivillig blir utsatt for blotting daglig, til tross for at jeg er lykkelig gift og aldri har gitt inntrykk av noe annet. Tusen jævla takk...

Hvem i alle dager får du dickpics fra daglig? Høres veldig merkelig ut hvis ikke du er på tinder el.l.

Anonymkode: a0d3f...b07

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker og liker….

Det er i grunn ganske uinteressant. Et bilde av en pikk, ja vel, hva så.

Anonymkode: 3af4a...ade

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 12.17):

Å få et dickpick i trynet uten å ha bedt om det blir jeg bare dritsur av. Det har aldri lyst opp dagen min eller gitt meg et behov til å bli bedre kjent med mannen som sendte det. Snarere tvert imot er det direkte blokkeringsgrunn. 

Kjenner heller ingen andre damer som liker å få det tilsendt. 

Jeg er forøvrig 38 år, samboer på 6. året og fikk dickpick av en gammel kollega for noen mnd siden. Sier litt hvor utbredt det er og hvor mange menn som faktisk tenner på dette. 

Anonymkode: 2cbbb...011

Enig . Går rett i blokkering evnt screenshot først og trussel om anmeldelse . Det er en form for blotting og er pr definisjon ulovlig . Har man bedt om å få, er situasjonen en helt annen . Men klarer likevel å se det komiske i det, at en «voksen « mann drar ned trusen å tar bilde av tissen sin 🙈😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så hva vil du ha som bevis da?🙈

Anonymkode: 6382f...676

Det er andre deler av kroppen enn ansikt som definerer kjønn uten at du trenger å avsløre hvem du er.

Anonymkode: 7b44b...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest goodbeforelong
Stor pike skrev (3 timer siden):

Aldri noen som sender til meg 😢

Synes du det er trist? 

Har du send noen signaler om at du ønsker det? Alder, sivilstatus..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 11.40):

Ja, jeg liker å få dickpicks. Jeg er en helt vanlig jente på 28 år. Jeg liker når menn sender meg bilder og videoer av pikken sin, det tenner meg. Jeg omgås ikke disse mennene, men vet hvem de fleste er. Er jeg den eneste som på KG som liker det? 

Jeg er mann og fatter ikke hva som går av de som sender slikt. Men når det først er sånn så hadde det vært greit om det i noen tilfeller gikk andre veien også 😅

Anonymkode: c2edd...4e2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sendt deg PM🙈

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Skal se om jeg tørr…

Anonymkode: 5e418...20d

Var det noe å se da?😁

Anonymkode: 7cc38...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også spent på reaksjonen her! Har aldri sendt eller mottatt underlivsbilde (M40).

Anonymkode: 29f22...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg er mann og fatter ikke hva som går av de som sender slikt. Men når det først er sånn så hadde det vært greit om det i noen tilfeller gikk andre veien også 😅

Anonymkode: c2edd...4e2

Har du prøvd da? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvem i alle dager får du dickpics fra daglig? Høres veldig merkelig ut hvis ikke du er på tinder el.l.

Anonymkode: a0d3f...b07

Diverse fremmede som følger meg på snap ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ukjent og uoppfordret, nei takk.
En kjent jeg liker pikken, til ja takk. Tenkte å skrive nå at jeg må ha et forhold til/ha sett pikken først men innser at det ikke stemmer med virkeligheten for min FF som jeg får bilder fra daglig å jeg ikke startet å ha sex før ganske langt uti «relasjonen». Myyye drøye bilder før det. Vi møttes riktignok ganske tidlig men tror det var bilder først… (han spurte før han sendte første gang da) 

Har også blokkert noen pga sånne bilder så det kommer absolutt helt ann på. Blir liksom ikke helt ok å åpne en snap du tror er av bikkje på fjellet også er det en pi** i fri natur 😂 sånn helt uten forvarsel.

Anonymkode: 4222e...cc8

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke noe mot det selv. Fått skuffende lite av det egentlig. Skjønt, jeg får ikke så mye ut av det om pikken ikke er fin. Om den er det kan jeg fantasere om hvordan det er å suge/ri den, (nesten) uavhengig av hvem den sitter på

Anonymkode: 3f8ac...a95

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det uten samtykke er det selvfølgelig ekkelt og ikke greit. Men ved samtykke, er det kjempe positivt! Elsker det selv. Penis er jo et av det vakreste som finnes på en mann. Så fantastisk å ta på den, se på den og få den penetrert langt inn i munn. 

Jeg er kvinne og mener det jeg skriver, det er ingen spøk hvis noen skulle tro det. 

Anonymkode: 958c7...af3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 17.55):

Jeg misliker det meget sterkt, og syns det havner i samme gruppe som å sende bilde av oppkast. 

Mottar stadig sånne bilder, og selv om jeg gjentatte ganger har sagt at jeg ikke ønsker, går det tydeligvis ikke inn! 

Hadde det enda vært fra min egen samboer, men nei da, -her er det av folk som tror jeg blir tent av å se kuk. Utrolig tåpelig!! 

Anonymkode: 6df37...ed8

Jeg også blir oppgitt over hvor mange som sender det til damer i forhold. Jeg er gift, men det virker nesten som det bare er en taktikk for å blotte seg.

Anonymkode: b4b73...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

det virker nesten som det bare er en taktikk for å blotte seg.

Anonymkode: b4b73...3c3

Det er blotting.

Anonymkode: c1dbe...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...