AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #41 Del Skrevet 27. november 2024 Merkelig at det skal være en så stor forskjell når det gjelder slik bilder. Det er ikke mange menn som blir sjokkerte og etterlyser samtykke om de får se det damer har å vise fram. Om det kommer aldri så brått på. Jeg vil faktisk si at jo mer overraskende et slikt bilde er, jo større blir den positive effekten, for en mann. Helt motsatt altså. Men så er kvinner veldig spesielle har jeg lært. De er unike, ingen er like. Det er like mange preferanser som det er kvinner. Menn er mye enklere, menn er stort sett ganske like alle sammen. Anonymkode: a5571...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #42 Del Skrevet 27. november 2024 Stillalive skrev (2 timer siden): Nå sender ikke jeg dickpicks, men du bryter vel i grunn den samme loven ved å sende et uoppfordret dickpick til arbeidsgiver og familie som han gjør når han sender til deg 🙄 Det stemmer. Lykke til å få meg dømt. Er vel kun et tilfelle der noen er dømt for det. Og det var under spesielle omgivelser med historikk. Anonymkode: c1dbe...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 27. november 2024 #43 Del Skrevet 27. november 2024 (endret) Jeg liker/elsker det. Men som med all annen seksuell oppmerksomhet, det må være en relasjon, en oppbygning/samspill og han bør være rimelig sikker på at det er noe jeg er med på, skal det ha en slik positiv effekt. Uvelkomne dickpics er i beste fall litt morsomme, i verste fall ubehagelige. Skal sies at jeg har mottatt en del velkomne og aldri noen uvelkomne, så oppfatter vel at menn generelt oppfører seg fint og leser situasjoner slik man forventer av voksne folk. De mennene jeg møter på min vei iallfall ☺️ Endret 27. november 2024 av Bimbo 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #44 Del Skrevet 27. november 2024 Et jævla mas om bilder av en pikk. Skulle tro en hadde annet å bruke energi på. Anonymkode: 57966...97a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 27. november 2024 #45 Del Skrevet 27. november 2024 (endret) Jeg håper du er det... Eller i det minste en av svært få. Også håper jeg (jeg regner med at det er falskt håp...) at du ikke oppmuntrer dem når de sender det uoppfordret... Hver gang jeg får det, lurer jeg på hvorfor de gidder, for jeg går utifra at suksess-raten er fryktelig lav eller ikke-eksisterende. Men selvsagt - folk som deg er grunnen til at de gidder ... Grunnen til at jeg ikke kan åpne snapper foran barna mine, i tilfelle. Grunnen til at jeg og mange andre ufrivillig blir utsatt for blotting daglig, til tross for at jeg er lykkelig gift og aldri har gitt inntrykk av noe annet. Tusen jævla takk... Endret 27. november 2024 av MariaIsabel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 27. november 2024 #46 Del Skrevet 27. november 2024 Trøndermann skrev (3 timer siden): Om man deler bilder begge veier så kan det absolutt være til glede og nytte for begge parter 😁 ( uten å være gift også ) 😅 Ps, du får om du spør 😜 😅 Jeg hater dickpics så please ikke send..( kan ha noe å gjøre med at jeg er mann) Pussypics mottas med takk da...😂🤭.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #47 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg misliker det meget sterkt, og syns det havner i samme gruppe som å sende bilde av oppkast. Mottar stadig sånne bilder, og selv om jeg gjentatte ganger har sagt at jeg ikke ønsker, går det tydeligvis ikke inn! Hadde det enda vært fra min egen samboer, men nei da, -her er det av folk som tror jeg blir tent av å se kuk. Utrolig tåpelig!! Anonymkode: 6df37...ed8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #48 Del Skrevet 27. november 2024 Liker det, om jeg liker mannen. Men av randoms? NEI Anonymkode: 390d4...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pautina Skrevet 27. november 2024 #49 Del Skrevet 27. november 2024 Hvis det er en del av av en flørtende samtale med noen jeg har lyst på så absolutt😈 Men sånn ut av det blå, nei takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 27. november 2024 #50 Del Skrevet 27. november 2024 Det tror jeg nesten du er alene om. Dickpics er jævlig ekkelt 🤢 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 27. november 2024 #51 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg likte det dajeg var i 20-årene. Det fikk meg til å føle meg attraktiv og interessant for mennene. Helt til jeg innså at de overhodet ikke var interessert i meg, kun det jeg hadde mellom beina. Etterhvert utviklet jeg selvrespekt og mer bein i nesa. Hadde noen sendt noe slikt til meg nå hadde jeg antagelig anmeldt eller sendt det videre til mannens familie. Det er så søplete. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #52 Del Skrevet 27. november 2024 Trøndermann skrev (7 timer siden): Om man deler bilder begge veier så kan det absolutt være til glede og nytte for begge parter 😁 ( uten å være gift også ) 😅 Ps, du får om du spør 😜 😅 Er du en sånn person jeg kan spør om å få bilde av? På PM selvsagt?? Ts Anonymkode: 6382f...676 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 27. november 2024 #53 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Er du en sånn person jeg kan spør om å få bilde av? På PM selvsagt?? Ts Anonymkode: 6382f...676 Alltid lov å spørre vel, ikke noe galt i det 😇😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 27. november 2024 #54 Del Skrevet 27. november 2024 Bimbo skrev (4 timer siden): Jeg liker/elsker det. Men som med all annen seksuell oppmerksomhet, det må være en relasjon, en oppbygning/samspill og han bør være rimelig sikker på at det er noe jeg er med på, skal det ha en slik positiv effekt. Uvelkomne dickpics er i beste fall litt morsomme, i verste fall ubehagelige. Skal sies at jeg har mottatt en del velkomne og aldri noen uvelkomne, så oppfatter vel at menn generelt oppfører seg fint og leser situasjoner slik man forventer av voksne folk. De mennene jeg møter på min vei iallfall ☺️ Fornuftig tenkt og sagt ! Og jeg må jo si meg enig der, ( som mann og litt motsatt innfallsvinkel da ) 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #55 Del Skrevet 27. november 2024 Liker det hvis jeg er tiltrukket av mannen fra før Anonymkode: b03a1...ba3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 27. november 2024 #56 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja, jeg liker å få dickpicks. Jeg er en helt vanlig jente på 28 år. Jeg liker når menn sender meg bilder og videoer av pikken sin, det tenner meg. Jeg omgås ikke disse mennene, men vet hvem de fleste er. Er jeg den eneste som på KG som liker det? Anonymkode: 6382f...676 Har på følelsen at du er egentlig en mann som fisker etter folk å legge til på Snapchat. "Liker dere dickpicks som meg eller, vil dere chatte på Snapchat" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #57 Del Skrevet 28. november 2024 Trøndermann skrev (12 timer siden): Alltid lov å spørre vel, ikke noe galt i det 😇😊 Hadde jeg fått det da?🙈 Ts Anonymkode: 6382f...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #58 Del Skrevet 28. november 2024 jane78 skrev (10 timer siden): Har på følelsen at du er egentlig en mann som fisker etter folk å legge til på Snapchat. "Liker dere dickpicks som meg eller, vil dere chatte på Snapchat" Ja, du må føle så mye du bare vil😅 Anonymkode: 6382f...676 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 28. november 2024 #59 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hadde jeg fått det da?🙈 Ts Anonymkode: 6382f...676 Ja, har et ganske så avslappa forhold til kropp 😏😅 Om du først viser meg at du faktisk er ei jente / dame såklart, vet jo aldri her inne med en anonym bruker mener jeg ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #60 Del Skrevet 28. november 2024 Trøndermann skrev (18 minutter siden): Ja, har et ganske så avslappa forhold til kropp 😏😅 Om du først viser meg at du faktisk er ei jente / dame såklart, vet jo aldri her inne med en anonym bruker mener jeg ☺ Vise at jeg er jente? Jeg sender ikke bilde av ansiktet mitt om det var det du lurte på😅 Ts Anonymkode: 6382f...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå