Gå til innhold

Er det bare meg som liker å få tilsendt dickpicks?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg anmelder når jeg får dickpics jeg ikke har samtykka til. Forbanna ukultur.

Anonymkode: d581b...e2b

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Uoppfordrede pikkbilder tas vare på.

For at du skal onanere til dem?

Anonymkode: 1293f...b83

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Uoppfordrede pikkbilder tas vare på. Så sender jeg de videre til arbeidsgiver og familie om jeg finner de på sosiale medier. 
Er ikke det at det skjer ofte, men gjorde det et par ganger da jeg hadde åpne profiler på sosiale medier.

Anonymkode: c1dbe...8ac

Nå sender ikke jeg dickpicks,  men du bryter vel i grunn den samme loven ved å sende et uoppfordret dickpick til arbeidsgiver og familie som han gjør når han sender til deg 🙄

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min erfaring på tinder, så er kvinner mye mer gira på dickpick enn de sier høyt. Vil anta 2/3 hadde lyst på bilde, som jeg vil påstå er veldig stor andel av kvinner 

Anonymkode: b1c7f...842

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Etter min erfaring på tinder, så er kvinner mye mer gira på dickpick enn de sier høyt. Vil anta 2/3 hadde lyst på bilde, som jeg vil påstå er veldig stor andel av kvinner 

Så du spurte dem først? Så de fikk sjansen til å samtykke... Ser du forskjell på det, og å ikke få sjansen til å samtykke? 
Det er den siste der de fleste kvinner rynker på nesen over. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det koster svært lite for en mann som liker å sende bilde av tissen sin å laget et slik innlegg.

99% sikker på at dette er laget av en mann selv om det sikkert finnes en og annen sjelden kvinne som også liker det.

Anonymkode: b0b0d...265

Best å være max mistroisk.

Anonymkode: 57966...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (1 minutt siden):

Så du spurte dem først? Så de fikk sjansen til å samtykke... Ser du forskjell på det, og å ikke få sjansen til å samtykke? 

Jepp, det er her skoen trykker, og som mange kørka menn ikke fatter (eller bare gir f i) - hvis vi flørter, dater eller er sammen med dem og det blir snakket om eller spurt, så vil vi jo som regel gjerne se.

Men å få tilsendt fremmede/tilfeldige/kukbilder fra menn vi ikke ønsker det fra eller har kommunisert med seksuelt, er faktisk generelt sett frastøtende. Fristende å sende mensbilder i retur, men så høl i huet er jo ikke de fleste damer at vi trykker musa i ymse situasjoner ut til mer eller mindre tilfeldig utvalgte menn i livene våre.

Anonymkode: 1697f...ec7

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (7 minutter siden):

De fleste spurte selv, men spurte selv også. Aldri ønsket godt over halvparten bilde av eget ønske 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De fleste spurte selv, men jeg spurte selv også. Altså ønsket godt over halvparten bilde av eget ønske 

Redigert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker å få dickpicks. Jeg er en helt vanlig jente på 28 år. Jeg liker når menn sender meg bilder og videoer av pikken sin, det tenner meg. Jeg omgås ikke disse mennene, men vet hvem de fleste er. Er jeg den eneste som på KG som liker det? 

Anonymkode: 6382f...676

Ja, du er den eneste. Legg ut annonse i avisa om ta du herved kan motta fra alle menn, så kanskje de slutter å plage oss andre. 

Anonymkode: 44a86...f14

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De fleste spurte selv, men spurte selv også. Aldri ønsket godt over halvparten bilde av eget ønske 

Så igjen, de samtykket.. DET er forskjellen. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker å få dickpicks. Jeg er en helt vanlig jente på 28 år. Jeg liker når menn sender meg bilder og videoer av pikken sin, det tenner meg. Jeg omgås ikke disse mennene, men vet hvem de fleste er. Er jeg den eneste som på KG som liker det? 

Så bra at du står for det du liker 👏👏👏👏. Har du fått mange opp igjennom? Er de gode på å spørre deg først om du vil ha?

Jeg liker ikke å få dickpick uoppfordret dog blir jeg ikke sint over det. Det finnes verre ting...Blir ikke irritert heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Er du ikke klar over den populære leken jenter har i gruppechattene sine? Hvor de deler anonyme dickpicks de mottar over tinder for å le av dem? Noen gjør det til en drikkelek, men den vet jeg ikke helt hvordan foregår 😅😂

Anonymkode: b55f7...d66

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Neida..noen få damer her som liker det... ( Betinger 20 års ekteskap først og første dag etter eggløsning da.. 🤭)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SlemUlv skrev (38 minutter siden):

Så igjen, de samtykket.. DET er forskjellen. 

Møtt få kvinner som tør å si høyt at de ønsker slikt bilder, alikevel ville flertallet ha slikt bilder. Påpeker bare at kvinner i mye støtte grad ønsker slikt bilder, enn hva som blir sagt høyt. At det er færre som ønsker det som overraskelse uten samtykke er jeg selvsagt fullt klar over.

Humrer bare litt over når mange sier at dickpick er helt turn off uansett situasjon, siden jeg har sett det komplett motsatte, at flertallet elsker det i rett setting 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (21 minutter siden):

Neida..noen få damer her som liker det... ( Betinger 20 års ekteskap først og første dag etter eggløsning da.. 🤭)

Om man deler bilder begge veier så kan det absolutt være til glede og nytte for begge parter 😁 ( uten å være gift også ) 😅 Ps, du får om du spør 😜 😅

Endret av Trøndermann
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Møtt få kvinner som tør å si høyt at de ønsker slikt bilder, alikevel ville flertallet ha slikt bilder. Påpeker bare at kvinner i mye støtte grad ønsker slikt bilder, enn hva som blir sagt høyt. At det er færre som ønsker det som overraskelse uten samtykke er jeg selvsagt fullt klar over.

Humrer bare litt over når mange sier at dickpick er helt turn off uansett situasjon, siden jeg har sett det komplett motsatte, at flertallet elsker det i rett setting 

Og jeg er ENIG med deg, så lenge de får sjansen til å SAMTYKKE! 
De aller fleste vil IKKE ha dickpics uten å ha fått samtykket. 

Selv JEG har sagt det i denne tråden. 

Det som går igjen i disse trådene, er at kvinner sier de IKKE vil ha dickpics uoppfordret. Men mange sier de er helt ok ved samtykke. Det har vært trenden i mange av disse trådene, i mange år. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtykke er en selvfølge, og veldig få kvinner tenner på å motta dickpics fra ukjente. Dette vet vi menn godt (selv om det alltid finnes noen nisser). 

Men når man har en flørt gående vil så og si alle motta dickpics, og sender også bilder og videoer tilbake. Dette gjør både unge og mer voksne damer. Det er i hvert fall min erfaring med mellom 50 og 100 dater de siste årene. Jeg har bare møtt èn kvinne som overhode ikke var interessert, og hun sa tydelig i fra. Det er ryddig og greit.

Anonymkode: 59431...e05

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...